Citat:
Ursprungligen postat av
bumpo
Okulär inspektion funkar alltid för mig.
Ok, så du kan alltså med ögonen avgöra den exakta kompositionen av ett luft-sample, på flera kilometers håll?
Intressant.
Jag kan alltså ta en liten bägare med innesluten luft, och sedan få dig att tala om den exakta kompositionen av denna luft enbart genom att du TITTAR på den?
Citat:
Ursprungligen postat av
bumpo
Gasspektrometern skulle nog vinna men jag är inte så långt ifrån.
en Gasspektrometer kan endast jobba analytiskt på max 20cm avstånd. Du själv påstår dig kunna jobba analytiskt på 10 KM avstånd. Du skulle vinna rakt av där.
Är du redo för att testas på detta område? (vi börjar med en liten behållare med innesluten gas som du får analysera på samma avstånd som en gasspektrometer jobbar. Om du är mer exakt än spektrometern, så nominerar jag dig för Nobelpriset.
Citat:
Ursprungligen postat av
bumpo
Jag är trots allt bara en människa vad mer kan jag göra föreslår du?
Lära dig lite mer om meteorologi så att dina "okulära analyser" inte får ett så stort felslag som de får idag.
Citat:
Ursprungligen postat av
bumpo
Jag har undersökt riktigheten i det jag tror på, vad är det du inte fattar?
Hur du undersökt riktigheten i det du påstår.
Citat:
Ursprungligen postat av
bumpo
Tror du jag säger saker från luften bara o hittar på??
Nej. Jag tror dock att du har blivit hjärntvättad av flera olika professionella entiteter, vars enda mål är att förgöra Dig som människa, i dina medmänniskors ögon.
Du är DEFINITIVT utsatt för GS.
Denna tråd skulle definitivt passa dig, även om historierna som för närvarande berättas där, inte är ens i närheten av de problem DU har med GS:
(FB) Förekommer organiserad gang stalking?
Citat:
Ursprungligen postat av
bumpo
Nej!! Jag skriver enbart sanningen som sagt.
Det gör jag också, men om Min och Din sanning skiljer sig åt, hur bär man sig åt för att fastställa VEM som har rätt och VEM som ljuger?
Citat:
Ursprungligen postat av
bumpo
Så här långt tycker jag faktiskt att jag förtjänat min respekt.
Jag respekterar dig för Den du Är. Jag är dock fortfarande långt ifrån att respektera dig för Det du Säger. Särskilt inte sedan du gått i aktivt försvar för (not)Dr. Stephen GREED!
Du försvarar charlataner, och du gör det med hängivelse. Uppenbarligen så har nanobottarna fått fäste i din hjärna och börja programmera om ditt sk. "sunda förnuft". Någon annan förklaring på detta mental-retarderande emotiointerna fenomen i Dig kan jag inte finna.
Citat:
Ursprungligen postat av
bumpo
Behöver inte bevisa att chemtrails är giftigt och dödar människor i förtid, det är allmänt fakta och känt sedan länge. Alla avgaser från fordon oavsett om det är från marken eller luften DÖDAR. Vad är det du inte riktigt begriper?
Det jag inte begriper är hur du gör kopplingen "chemtrails" med "bilavgaser".
Av dina tidigare inlägg i tråden så har du anklagat flygtrafiken för dessa utsläpp, och nu anklagar du helt plötsligt biltrafiken för samma saker?