2015-09-28, 19:49
Medlem
fittPlusPluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Det uttalandet var nog något av det mest korkade jag läst i denna tråd hittills.
Menar du att man skulle sprida miljoner ton kemikalier i naturen endbart för att kunna få möjligheten att i hemlighet avrätta en oönskad person genom en svårdetekterad metod?

Hur skulle detta ske, med tanke på att inga av alla de andra miljoner utsatta, dör av det? Vad för signal sänder man till denne utvalda och samtidigt infekterade individ för att döda denna, och hur säkerställer man att inga "oskyldiga" stryker med på kuppen?

Om du studerar lite kring konspirationer kring HAARP, GWEN , chemtrails ooch nanofibrer så ser du det finns en koppling, dessa nanofibrer sätter sig i hjärnan och får ner ens medvetande etc,det finns andra applikationer som geoenginerring osv.

Om du märker så ser du att det är olika kemikalier i chemtrails, varför inte bara steka en person medmikrovågor etc
Citera
2015-09-28, 20:11
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bumpo
Jag har kollat på andra länken, vad är det du vill ha sagt? Den funkar inte, eller funkar den för dig kanske? Ska kolla min webbläsare om det är någon inställning fel kanske..

Det är ju förfan själva poängen att den inte funkar , hemsidan finns inte, precis som med chemtrails. Hur svårt är det o lista ut egentligen? Klarar en 5 åring av i sömnen....
Citera
2015-09-28, 23:17
Medlem
JustBecauses avatar
Citat:
Vi blir inte äldre och äldre, det är bara en myt, det är för att hålla oss människor i schack för att inte skrämma oss med chemtrails faktiskt finns. DU ska inte tro på allt du läser i amelia.

Wow. När man trodde att du inte kunde bli mer dum. Jösses.

Anyhow, allt du skriver är fakta säger du. Jämt. I varje jävla tråd.
Du tror alltså på allt från Grey / Nordic aliens, Hollow Earth, rymdbaser på månen? Finns det något du inte tror på? Fan, du säger ju till och med att Iron Sky (filmen) är sanning. Jesus fucking Christ, hör du inte själv hur dum i huvudet du är?!

DET ÄR INTE EN SANNING SOM ÄR ALLMÄNT KÄND. Det existerar BARA i huvudet på dig och dina idiotpolare. Och, på grund av en annan sak, nämligen internet. Där alla muppar kan skriva va som helst och folk köper det. Det är där skillnaden uppkommer mellan folk som tror på alla konspirationsteorier och de som inte tror. För de som inte tror, går inte på allt som skrivs på nätet.
Citera
2015-09-29, 02:55
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Okulär inspektion funkar alltid för mig.

Ok, så du kan alltså med ögonen avgöra den exakta kompositionen av ett luft-sample, på flera kilometers håll?
Intressant.
Jag kan alltså ta en liten bägare med innesluten luft, och sedan få dig att tala om den exakta kompositionen av denna luft enbart genom att du TITTAR på den?

Citat:
Gasspektrometern skulle nog vinna men jag är inte så långt ifrån.

en Gasspektrometer kan endast jobba analytiskt på max 20cm avstånd. Du själv påstår dig kunna jobba analytiskt på 10 KM avstånd. Du skulle vinna rakt av där.
Är du redo för att testas på detta område? (vi börjar med en liten behållare med innesluten gas som du får analysera på samma avstånd som en gasspektrometer jobbar. Om du är mer exakt än spektrometern, så nominerar jag dig för Nobelpriset.

Citat:
Jag är trots allt bara en människa vad mer kan jag göra föreslår du?

Lära dig lite mer om meteorologi så att dina "okulära analyser" inte får ett så stort felslag som de får idag.

Citat:
Jag har undersökt riktigheten i det jag tror på, vad är det du inte fattar?

Hur du undersökt riktigheten i det du påstår.

Citat:
Tror du jag säger saker från luften bara o hittar på??

Nej. Jag tror dock att du har blivit hjärntvättad av flera olika professionella entiteter, vars enda mål är att förgöra Dig som människa, i dina medmänniskors ögon.
Du är DEFINITIVT utsatt för GS.
Denna tråd skulle definitivt passa dig, även om historierna som för närvarande berättas där, inte är ens i närheten av de problem DU har med GS: (FB) Förekommer organiserad gang stalking?

Citat:
Nej!! Jag skriver enbart sanningen som sagt.

Det gör jag också, men om Min och Din sanning skiljer sig åt, hur bär man sig åt för att fastställa VEM som har rätt och VEM som ljuger?

Citat:
Så här långt tycker jag faktiskt att jag förtjänat min respekt.

Jag respekterar dig för Den du Är. Jag är dock fortfarande långt ifrån att respektera dig för Det du Säger. Särskilt inte sedan du gått i aktivt försvar för (not)Dr. Stephen GREED!

Du försvarar charlataner, och du gör det med hängivelse. Uppenbarligen så har nanobottarna fått fäste i din hjärna och börja programmera om ditt sk. "sunda förnuft". Någon annan förklaring på detta mental-retarderande emotiointerna fenomen i Dig kan jag inte finna.

Citat:
Behöver inte bevisa att chemtrails är giftigt och dödar människor i förtid, det är allmänt fakta och känt sedan länge. Alla avgaser från fordon oavsett om det är från marken eller luften DÖDAR. Vad är det du inte riktigt begriper?

Det jag inte begriper är hur du gör kopplingen "chemtrails" med "bilavgaser".
Av dina tidigare inlägg i tråden så har du anklagat flygtrafiken för dessa utsläpp, och nu anklagar du helt plötsligt biltrafiken för samma saker?
Citera
2015-09-29, 16:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Ok, så du kan alltså med ögonen avgöra den exakta kompositionen av ett luft-sample, på flera kilometers håll?
Intressant.
Jag kan alltså ta en liten bägare med innesluten luft, och sedan få dig att tala om den exakta kompositionen av denna luft enbart genom att du TITTAR på den?

en Gasspektrometer kan endast jobba analytiskt på max 20cm avstånd. Du själv påstår dig kunna jobba analytiskt på 10 KM avstånd. Du skulle vinna rakt av där.
Är du redo för att testas på detta område? (vi börjar med en liten behållare med innesluten gas som du får analysera på samma avstånd som en gasspektrometer jobbar. Om du är mer exakt än spektrometern, så nominerar jag dig för Nobelpriset.

Lära dig lite mer om meteorologi så att dina "okulära analyser" inte får ett så stort felslag som de får idag.

Hur du undersökt riktigheten i det du påstår.

Nej. Jag tror dock att du har blivit hjärntvättad av flera olika professionella entiteter, vars enda mål är att förgöra Dig som människa, i dina medmänniskors ögon.
Du är DEFINITIVT utsatt för GS.
Denna tråd skulle definitivt passa dig, även om historierna som för närvarande berättas där, inte är ens i närheten av de problem DU har med GS: (FB) Förekommer organiserad gang stalking?

Det gör jag också, men om Min och Din sanning skiljer sig åt, hur bär man sig åt för att fastställa VEM som har rätt och VEM som ljuger?

Jag respekterar dig för Den du Är. Jag är dock fortfarande långt ifrån att respektera dig för Det du Säger. Särskilt inte sedan du gått i aktivt försvar för (not)Dr. Stephen GREED!

Du försvarar charlataner, och du gör det med hängivelse. Uppenbarligen så har nanobottarna fått fäste i din hjärna och börja programmera om ditt sk. "sunda förnuft". Någon annan förklaring på detta mental-retarderande emotiointerna fenomen i Dig kan jag inte finna.

Det jag inte begriper är hur du gör kopplingen "chemtrails" med "bilavgaser".
Av dina tidigare inlägg i tråden så har du anklagat flygtrafiken för dessa utsläpp, och nu anklagar du helt plötsligt biltrafiken för samma saker?

Till att börja med skriv svenska som man fattar, vardaglig svenska tack!

Nej jag kan inte enbart genom att se på luften, jag måste givetvis göra undersökningar du missuppfattade mig, Ingen kan enbart med ögonen avgöra ett luft-sample på flera kilometers håll.

Tack för nobelpriset jag backar o bugar.

ÄR du självutnämnd metrelog eller? Du leker insatt med du vet inte ett jack shit.

Sluta skriv konstiga ord som man inte ens begriper eller använder i normalt fall. Du skriver som att du är någon slags proffessor. Jag är inte utsatt för gangstalking och jag är inte ett dugg hjärntvättad.

Skillnaden med mig är att jag är medveten om vad som förisigår runt omkring mig, jag är vaken med andra ord. Jag köper inte det media säger som 99% av befolkningen gör samt du gör också, jag har egna teorier om saker o ting som är mer sanna än det allmänheten går ut med.

Jag gör egna tester och prover och kommer fram till olika reslutat och kan med dom säga sanningen och fakta om det jag tror på, vilket resulterar 100% sanning i mitt fall. SÅ har jag gjort även med chemtrails. Och kommit fram till att chemtrails är en fakta och är en sanning som måste och borde undvikas av oss människor, annars dör vi i förtid. Och det vill ingen göra ellehur?
Citera
2015-09-29, 16:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lothbrok
Det är ju förfan själva poängen att den inte funkar , hemsidan finns inte, precis som med chemtrails. Hur svårt är det o lista ut egentligen? Klarar en 5 åring av i sömnen....
Jag fattade inte det, måste du hacka på mig för det? Jag kollade min webbrowser men det var inget fel på den, så jag antar det är fel på hemsidan han länka ut, inte mitt fel!!
Citera
2015-09-29, 16:50
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Jag fattade inte det, måste du hacka på mig för det? Jag kollade min webbrowser men det var inget fel på den, så jag antar det är fel på hemsidan han länka ut, inte mitt fel!!

Du förstår alltså fortfarande inte, helt otroligt
Citera
2015-09-29, 16:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JustBecause
Wow. När man trodde att du inte kunde bli mer dum. Jösses.

Anyhow, allt du skriver är fakta säger du. Jämt. I varje jävla tråd.
Du tror alltså på allt från Grey / Nordic aliens, Hollow Earth, rymdbaser på månen? Finns det något du inte tror på? Fan, du säger ju till och med att Iron Sky (filmen) är sanning. Jesus fucking Christ, hör du inte själv hur dum i huvudet du är?!

DET ÄR INTE EN SANNING SOM ÄR ALLMÄNT KÄND. Det existerar BARA i huvudet på dig och dina idiotpolare. Och, på grund av en annan sak, nämligen internet. Där alla muppar kan skriva va som helst och folk köper det. Det är där skillnaden uppkommer mellan folk som tror på alla konspirationsteorier och de som inte tror. För de som inte tror, går inte på allt som skrivs på nätet.
Jag tror på en del alternativa sanningar, JA, men inte allt! Jag är inte dum i huvet på något vis, som jag skrev innan så är jag inte som dig en hjärntvättad robotmyra som lever i en luftbubbla och jobbar 24/7 och har inget riktigt liv precis som 99% av befolkningen. Själv jobbar jag inte, har aldrig jobbat, kommer aldrig jobba i detta land. Jag lever ett bra liv och min hobby är aliens och konspirationer det är där jag hänger på forumet. Det är där jag vill förmedla sanningen och väcka människor från deras ide!
Citera
2015-09-29, 17:01
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Det är där jag vill förmedla sanningen och väcka människor från deras ide!

Nu förstår jag inte riktigt, ditt livs syfte verkar vara att "förmedla sanningen" till oss idioter men varje gång man frågar så svarar du att du väntar på tills "tiden är inne". Får inte ihop det där riktigt..
Citera
2015-09-29, 21:48
Medlem
madtops avatar
Citat:

Jag gör egna tester och prover och kommer fram till olika reslutat och kan med dom säga sanningen och fakta om det jag tror på, vilket resulterar 100% sanning i mitt fall. SÅ har jag gjort även med chemtrails. Och kommit fram till att chemtrails är en fakta och är en sanning som måste och borde undvikas av oss människor, annars dör vi i förtid. Och det vill ingen göra ellehur?

Jag finner det högst osannolikt att du "gör egna tester och prover", du verkar inte ha riktigt rätt förutsättningar för det.

Vad gör du för tester, hur analyserar du dem och vilket resultat kommer du fram till?

Citat:
Okulär inspektion funkar alltid för mig.
Citat:
Ingen kan enbart med ögonen avgöra ett luft-sample på flera kilometers håll.

Du är inte vidare stringent i dina påståenden. Hur ska du ha det? Går det att se på en strimma om det är ett chemtrail eller inte?
Citera
2015-09-29, 23:44
Medlem
Bongomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Jag finner det högst osannolikt att du "gör egna tester och prover", du verkar inte ha riktigt rätt förutsättningar för det.

Vad gör du för tester, hur analyserar du dem och vilket resultat kommer du fram till?

Du är inte vidare stringent i dina påståenden. Hur ska du ha det? Går det att se på en strimma om det är ett chemtrail eller inte?

Men kära nån. Det är superlätt att testa om man är chemtrailad. En kvart efter ett plan sprayat blir luften mättad av farliga ämnen. Bara att testa jorden så ser man direkt om det är chemtrails eller bara vattenånga.
Citera
2015-09-30, 06:59
Medlem
JustBecauses avatar
Citat:
Jag tror på en del alternativa sanningar, JA, men inte allt! Jag är inte dum i huvet på något vis, som jag skrev innan så är jag inte som dig en hjärntvättad robotmyra som lever i en luftbubbla och jobbar 24/7 och har inget riktigt liv precis som 99% av befolkningen. Själv jobbar jag inte, har aldrig jobbat, kommer aldrig jobba i detta land. Jag lever ett bra liv och min hobby är aliens och konspirationer det är där jag hänger på forumet. Det är där jag vill förmedla sanningen och väcka människor från deras ide!

Och din sanning tar du från ENSTAKA individer som i sin tur sprider sin dynga. Utan någon som helst källkritik.
Alltså, tro mig - jag förstår. Jag förstår grejen, när känslan "wow, tänk så är det så!" tar över. Men för fan, skaffa dig lite konkret information istället för att förlita dig på foliehattar som till och med tjänar pengar på att lura dig.
Och med konkret information menar jag givetvis vetenskapliga fakta. Fast det räcker väl inte för dig eftersom fysikens lagar anpassas efter er foliehattar.

Tillägg: kan du specificera dina källor? Eller är det fortfarande sånt som "kommer i rätt tid" och som du inte får avslöja? Hör du röster i ditt huvud? Är du, på ren svenska, helt frisk?
Senast redigerad av JustBecause 2015-09-30 kl. 07:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in