Citat:
Ursprungligen postat av
JustBecause
Och din sanning tar du från ENSTAKA individer som i sin tur sprider sin dynga. Utan någon som helst källkritik.
Alltså, tro mig - jag förstår. Jag förstår grejen, när känslan "wow, tänk så är det så!" tar över. Men för fan, skaffa dig lite konkret information istället för att förlita dig på foliehattar som till och med tjänar pengar på att lura dig.
Och med konkret information menar jag givetvis vetenskapliga fakta. Fast det räcker väl inte för dig eftersom fysikens lagar anpassas efter er foliehattar.
Tillägg: kan du specificera dina källor? Eller är det fortfarande sånt som "kommer i rätt tid" och som du inte får avslöja? Hör du röster i ditt huvud? Är du, på ren svenska, helt frisk?
Källkritik behövs inte för sanningen, det är beroende hur sant sanningen låter, tycker du att det börjar svida lite nu kanske? Ja då är du nära sanningen min vän.
Jag bryr mig inte om folk tjänar pengar, alla måste tjäna pengar på nått sätt, så länge dom förmedlar sanningen bryr jag mig inte, folk tjänar pengar på soppor inte fan bryr jag mig om det.
Eftersom jag inte tror på dagens vetenskap så tar jag inte till mig det, vetenskapen är ofta fel när det kommer till alternativa sanningar, man förvränger sanningen helt enkelt och vill enbart förmedla bullshit rent utsagt. Vetenskapen har en term som vi lär oss idag, och det lär sig alla, sen finns det vetenskap som vi inte kan rå för. Tex vetenskapen i hollow earth är något vi människor inte känner till idag, och kan inte riktigt begripa den, då tycker ju många att det är fake för det. Vilket är helt fel, man missrespekterar alternativa vetenskap kan man säga. Finns det alternativa sanningar så finns det alternativa vetenskap också.
Jag kan inte avslöja mina källor förståss, dom lever hemlig identitet, illuminati är bland annat ute efter dom, bush regimen vill se dom döda. Så jag håller mina källor för mig själv, men det skadar inte ellehur?
Hur menar du om jag är helt frisk? Jag är helt frisk skulle jag vilja säga, men jag tror inte allmänheten tycker det pga mina teorier.