2015-09-02, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Tänkte bara kommentera den delen av ditt inlägg där du gör kopplingar till att TI's skulle vara detta till följd av drogmissbruk. Jag är en TI och har aldrig under hela mitt liv ens testat droger. Så därför är det viktigt att påpeka att denna slutsats som du drar är felaktig.

Helt riktigt och jag menar inte att du missbrukar. Jag konstaterar att en del av befolkningen lider av sjukdomar vars symtom är att de känner sig förföljda. Två av dessa sjukdomar är mental ohälsa och drogmissbruk. Rent logiskt matematiskt så bör det finnas personer i Sverige som pga detta känner sig GS utan att vara det.

Ber om ursäkt om jag anklagat dig för att vara missbrukare.
Citera
2015-09-02, 08:46
Medlem
theanthropologists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braksskiten
Gangstalking eller något liknande förekommer på arbetsmarknaden helt klart eftersom arbetslösa mobbas via arbetsmarknaden i samarbete med AF.
Klart det måste finnas något slags koppliing som vidmakthåller detta system vid liv någon typ av nätverk som utbyter information om arbetslösa individer och förhindrar dem till arbeten.
Detta land är till grunden djupt korrumperat för att visa sin skenhelighet har man börja att importera folk till landet för att dölja och motivera en forstsatt kränkning av den arbetslösa befolkningen.
När jag var ung kunde man mestadels lätt få jobb, seriösa jobb, både via annonser och via arbetsförmedlingen. De flesta motsvarande jobben idag handlar om telefonförsäljning av bluffprodukter eller blufftjänster - eller är förtäckt prostitution. Den mesta produktionen sker i Asien och gästarbetare som kommer till Sverige kan arbeta för extremt låg lön eftersom de pengarna är värda mycket hemma.

Många av oss behövs helt enkelt inte längre i samhället. Det är inte helt fel att jämföra med de hästar och oxar som blev arbetslösa när traktorerna kom. Och vi kan inte leva av vad naturen ger, som våra förfäder, därför att vi saknar kunskaperna och därför att naturen är privatägd allt sedan krigarkungarna förlänade den till sina mest lojala och värdefulla undersåtar. Hästarna och oxarna är nu slaktade sedan länge och inga nya föds upp. Oss överflödiga människor kan de inte slakta i fredstid men de kan trakassera oss till förkortad livslängd och förminskad fortplantning.

Och visst har du rätt: det finns personal på arbetsförmedlingen som öppet deltar i trakasserier och stalking och förmodligen finns det också grupper i samhället som i det fördolda gör ungefär samma jobb.
Citera
2015-09-02, 10:48
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
En fråga jag ej fått svar på är om det finns någon grupp som driver dessa frågor i Sverige till domstol?

Även om det är folk från underrättelse tjänster så får väl inte dessa gå över de mänskliga rättigheterna enligt lag och tex försvåra normal sjukvård genom att tex sno och ändra labbresultat eller droga någon eller hota , väcka på nätter bara för att nämna några

Brott mot mänskliga rättigheter, stöld, förfalskning, misshandel och hot är brott som faller under allmänt åtal, de utreds av polis och åklagare. Du startar processen genom att göra en polisanmälan.

https://polisen.se/Utsatt-for-brott/Gor-en-anmalan/

Citat:
om nu andra tex förvanskar tex läkar undersöknings resultat och styr det till att det är psykiskt
Intressant, är det något du upplevt själv?
Vilken var den första, icke förfalskade, diagnosen? Vilken diagnos anger de i det förfalskade läkarutlåtandet?
Senast redigerad av madtop 2015-09-02 kl. 11:01.
Citera
2015-09-02, 14:19
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Brott mot mänskliga rättigheter, stöld, förfalskning, misshandel och hot är brott som faller under allmänt åtal, de utreds av polis och åklagare. Du startar processen genom att göra en polisanmälan.

https://polisen.se/Utsatt-for-brott/Gor-en-anmalan/

Intressant, är det något du upplevt själv?
Vilken var den första, icke förfalskade, diagnosen? Vilken diagnos anger de i det förfalskade läkarutlåtandet?

Jag har gjort en polisanmälan med överprövning och CU anmälan mot en person , då de hörde namnet kring den jag anmälde så blev det tvunget att vara en polis som tog upp anmälan .

Jag lämnade även in kringinformation där det mesta hamnade under allmänt åtal men de kunde inte utreda det då jag hade bara "tryckt" ned informationen på en bunt A4 sidor och lämnat in , därför så vill jag att en jurist tittar nu innan och sorterar och blir ett vittne på vad som görs.

Jag lider av en enkel kurerad åkomma som ger smärta och huvudvärk, trötthet bland annat och en läkare hittar vad bekymret är och vilket jag förstod att det var , men skrev efter väldigt udda beteende att det nog var neurologiskt och detta har följt mig flera år tills operation och behandling har jag sätt då jag tagit ut alla journaler nu . Sedan har jag flera punkter till med tjänstefel som jag bla. då jag googlar kan härleda till en myndighet hos en av dessa läkare. Ett namn jag hört några gånger under åren .
Citera
2015-09-02, 22:17
Medlem
Citat:
Det var därför som jag föreslog att man kan jämföra bilder som man tagit för att se om de är samma personer eller om det är släktingar då de verkar hålla dessa grupper tight.

Och att skriva öppet har en skyddande effekt då även en liten störd djävel av dessa kan ställa till stora problem med tex väckningar , och skräms av att nu kan det vara på gång att få stå för dessa trakasserier

Om du sedan tar dig tid att läsa om Zersetzung , hiden eivel så borde även du kunna förstå att vissa av metoderna är för att du ska veta och att det ska låta som ett skolexempel från en psykisk diagnos för andra.

Du har varit med om ett bankrån och de som inte vill att de ska komma fram hävdar att du ljuger och har bra fantasi etc och vad ska du svara på det ? Samma sak här.

Om nu några skulle haft hjärnspöken så är det bra att man tar fram metoder för dem så att de kan se helt klart att det inte var något.

Jag efterlyser nu bilder för om fler har haft samma "gang" efter sig så är det lättare för ett jurist team att ta detta till Domstol i Sverige och i EU

Sedan Halloween , håll din drogtester och doktorer för dej själv.

Att "Nu senast såg jag ett inlägg där man påstår att GE pågått i flera hundra år, andra sedan födseln vilket torde vara 50,60 talet tills de so hävdar 10 år."

så är det samma med att bankrån har hänt under hundratals år och att det i varje tids epok varit värdefullt att se om det är samma bankrånare vid olika bankrån, samma som jag nu vill se bilder på dessa torterare för att få ett ännu bättre mönster för det verkar lögn i helvete att engagera en jurist nu som säker blivit bearbetade utav foliehattar och GS ar och även folk som ser i syner.

Så ni som har bilder eller ett signalement, jag kanske har ett foto som överensstämmer som jag sänder ogoogelbart till er då flera foton har jag hämtat från deras fb sidor och på nätet i övrigt och mina egentagna maskerar jag lite.

Jag vet inte hur du får ihop jämförelsen mellan bankrånare och GS.
Mig veterligen finns det inte ett enda bevis för GS än mindre har något åtal väckts eller GS suttit i fängelse de senaste hundra åren.

Låt oss titta på bankrånare, har du sett någon på bild, sitter någon i fängelse osv etc.

Vad det gäller psykolog och drogtest så står jag fast vid det.
Citera
2015-09-02, 23:02
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Jag vet inte hur du får ihop jämförelsen mellan bankrånare och GS.
Mig veterligen finns det inte ett enda bevis för GS än mindre har något åtal väckts eller GS suttit i fängelse de senaste hundra åren.

Låt oss titta på bankrånare, har du sett någon på bild, sitter någon i fängelse osv etc.

Vad det gäller psykolog och drogtest så står jag fast vid det.

Jag kände inte till Zersetzung "GS" förrns nu i början på sommaren men har varit utsatt för detta sedan nästan 20 år och inte fattat vad de pysslat med då de måste förstå att då jag kan sätta dem så gör jag det. och då jag hittade en länk och kan gå ut mera så har jag valet nu att sätta dem.

Ha lite tålamod de kommer att bli omnämnda i historieböckerna..så detta roar mig inte helt ...

Funderade i morse på att sända en förfrågan till SÄKINT men blev osäker på hur skriva och behöver likt förbaskat en jurist dels som vittne så mejlet är ett ofärdigt utkast. Tänkte det vore ju det enklaste om de kände igen uppgifterna, men inte metoderna och sände det till JK , men om de nobbar så behöver jag ändå en jurist så lika bra att få det korrekt direkt.
Läs bla denna men men tänk bort "världsomspännande" då det är metoderna jag känner igen , sedan att det varit folk med som talar 5 språk etc gör ju inte att de behöver vara från där de sagt . http://www.bibliotecapleyades.net/sociopolitica/hiddenevil/hiddenevil17.htm

Klippt ur testen i länken
"The Hidden Evil: s tillkomst uppenbarligen härrör från kända taktik såsom falska utredningar, övervakning, smutskastningskampanjer, användning av buller, stölder, inbrott, karaktärsmord, iscensatt olyckor, inramningar, sabotage och skadegörelse, post störningar, svartlistning, medborgare informant squads för öppen övervakning (Gang Stalking), förgiftning och droga, fängslande i fängelser och mentalsjukhus, och elektromagnetiska vapen. Det är ett historiskt faktum att USA officiellt har riktat sin civilbefolkning vid flera tillfällen. Program som MKULTRA och COINTELPRO kan inte förnekas."
Senast redigerad av Harfager 2015-09-02 kl. 23:11.
Citera
2015-09-02, 23:20
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Jag kände inte till Zersetzung "GS" förrns nu i början på sommaren men har varit utsatt för detta sedan nästan 20 år och inte fattat vad de pysslat med då de måste förstå att då jag kan sätta dem så gör jag det. och då jag hittade en länk och kan gå ut mera så har jag valet nu att sätta dem.

Ha lite tålamod de kommer att bli omnämnda i historieböckerna..så detta roar mig inte helt ...

Funderade i morse på att sända en förfrågan till SÄKINT men blev osäker på hur skriva och behöver likt förbaskat en jurist dels som vittne så mejlet är ett ofärdigt utkast. Tänkte det vore ju det enklaste om de kände igen uppgifterna, men inte metoderna och sände det till JK , men om de nobbar så behöver jag ändå en jurist så lika bra att få det korrekt direkt.
Läs bla denna men men tänk bort "världsomspännande" då det är metoderna jag känner igen , sedan att det varit folk med som talar 5 språk etc gör ju inte att de behöver vara från där de sagt . http://www.bibliotecapleyades.net/sociopolitica/hiddenevil/hiddenevil17.htm

Klippt ur testen i länken
"The Hidden Evil: s tillkomst uppenbarligen härrör från kända taktik såsom falska utredningar, övervakning, smutskastningskampanjer, användning av buller, stölder, inbrott, karaktärsmord, iscensatt olyckor, inramningar, sabotage och skadegörelse, post störningar, svartlistning, medborgare informant squads för öppen övervakning (Gang Stalking), förgiftning och droga, fängslande i fängelser och mentalsjukhus, och elektromagnetiska vapen. Det är ett historiskt faktum att USA officiellt har riktat sin civilbefolkning vid flera tillfällen. Program som MKULTRA och COINTELPRO kan inte förnekas."

Varav dessa har jag bland annat varit med om :
falska utredningar, övervakning, smutskastningskampanjer, användning av buller, stölder, inbrott, karaktärsmord, iscensatt olyckor,( inramningar?=Isolering??), sabotage och skadegörelse, post störningar, svartlistning, , förgiftning och droga,

Och denna kom till utöver de andra efter en anmälan :medborgare informant squads för öppen övervakning (Gang Stalking), man var som en kändis och det hände alltid något då du gick ut , precis som en säkt som bevakar dej. Oftast var det unga så jag tänkte va fan....Skulle alldrig dra med "barn" i kriminalitet men de rättfärdigade nog detta på något sätt, om inte fel öron hörde ett samtal jag hade till en tidning . Där kan jag inte säga mer än utan behöver höra avlyssningen först innna jag yttrar mig.
Citera
2015-09-03, 00:01
Medlem
madtops avatar
Citat:
Tyckte jag var tydlig med att klippa ur det jag hade varit med om i texten. Inte lätt så här på kvällskvisten att koppla har jag förstått .

Nej då, det är inga problem att koppla. Du länkar till ett dokument som du anser ger en bra beskrivning av "metoderna". Och det första exemplet av "metoder" handlar om grannar som stänger bildörrar.

Och då drar jag slutsatsen att dokumentet är skrivet av en narcissistisk idiot som tror att alla världens händelser snurrar runt honom. Jag drar även slutsatsen att de som tycker dokumentet är bra troligen delar upplevelser med författaren.

Citat:
Skapa förvirring och rädsla och tysta är tydligen meningen med vissas inlägg här... då har de vunnit en bit i detta
Så är det inte. Det är bara vad du inbillar dig. Och det kanske är exakt det tråden handlar om.
Senast redigerad av madtop 2015-09-03 kl. 00:13.
Citera
2015-09-03, 00:09
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Nej då, det är inga problem att koppla. Du länkar till ett dokument som du anser ger en bra beskrivning av "metoderna". Och det första exemplet av "metoder" handlar om grannar som stänger bildörrar.

Och då drar jag slutsatsen att dokumentet är skrivet av en narcissistisk idiot som tror att alla världens händelser snurrar runt honom. Jag drar även slutsatsen att de som tycker dokumentet är bra troligen delar upplevelser med författaren.

Om de ska dra din uppmärksamhet till sej så kommer de förmodligen behöva spela säckpipa varje gång för att du ska fatta sammanhang...

https://sv.wikipedia.org/wiki/S%C3%A4ckpipa
Senast redigerad av Harfager 2015-09-03 kl. 00:24.
Citera
2015-09-03, 12:02
Medlem
theanthropologists avatar
Är det inte lite lågt att låtsas som att det inte förekommer utbredd mobbing i samhället? Eller att låtsas som frågan om gangstalking (society stalking) är en definitionsfråga kring vilka metoder som används? Eller att marginalisera, eventuellt paranoida, eventuella offer för trakasserier?

Hur ser olika människor på samhället? Är samhället i grunden jättefint eller är det i grunden kriminellt? Och vad gäller för auktoriteterna i samhället? Är det inte så att det är stötande att misstro auktoritativa föreställningar? Och att detta i sig alstrar trakasserier? Se t.ex. rosalotus, som föreställer sig att jorden kanske ändå är platt - är det provocerande? Ger det upphov till impulser att marginalisera och stigmatisera henne?

Förr i tiden var utstötningsmekanismerna mer öppna. De som överheten inte ville veta av trakasserades och stöttes bort från bygemenskapen. Idag finns en civilrättslig lag som är synlig och som gäller lika för alla. Alltså ingen kan dömas efter hemliga lagar och alla ska dömas lika oavsett klasstillhörighet, etnisk tillhörighet, kön, politiska eller religiösa föreställningar.

Naturligtvis tillämpas inte lagen så som den är skriven, men den är en intention och anger en tydlig riktning i samhällsutvecklingen: från direkt och naturligt förtryck mot ett dolt och mer korrumperat förtryck.

Gangstalking är en naturligt förekommande företeelse. Samhället är inte så enkelt och rejält som det framställs i massmedia och i lagarna. T.o.m. kriminaliteten är en viktig och naturlig del av samhället.

Varje vittnesmål om gangstalking är ett bevis i ett rättssystem med fri bevisprövning, men gangstalking som företeelse kommer inte att bli allmänt accepterat förrän personer döms i domstol för brott som helt tydligt kan klassificeras som gangstalking.
Senast redigerad av theanthropologist 2015-09-03 kl. 12:12.
Citera
2015-09-03, 12:24
Medlem
Baba.Sedos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theanthropologist
När jag var ung kunde man mestadels lätt få jobb, seriösa jobb, både via annonser och via arbetsförmedlingen. De flesta motsvarande jobben idag handlar om telefonförsäljning av bluffprodukter eller blufftjänster - eller är förtäckt prostitution. Den mesta produktionen sker i Asien och gästarbetare som kommer till Sverige kan arbeta för extremt låg lön eftersom de pengarna är värda mycket hemma.

Många av oss behövs helt enkelt inte längre i samhället. Det är inte helt fel att jämföra med de hästar och oxar som blev arbetslösa när traktorerna kom. Och vi kan inte leva av vad naturen ger, som våra förfäder, därför att vi saknar kunskaperna och därför att naturen är privatägd allt sedan krigarkungarna förlänade den till sina mest lojala och värdefulla undersåtar. Hästarna och oxarna är nu slaktade sedan länge och inga nya föds upp. Oss överflödiga människor kan de inte slakta i fredstid men de kan trakassera oss till förkortad livslängd och förminskad fortplantning.

Och visst har du rätt: det finns personal på arbetsförmedlingen som öppet deltar i trakasserier och stalking och förmodligen finns det också grupper i samhället som i det fördolda gör ungefär samma jobb.
Så om det finns massa överflödig befolkelse som behöver dö som du säger, varför inte skicka agenter att förgifta massa människor, istället för att trakassera personer i över 20 år och hoppas att dom tar livet av sig. Fattar du tiden och pengarna som läggs ned på detta som du hävdar? Du fattar väl att det inte är hållbart
Citera
2015-09-03, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theanthropologist
Gangstalking är en naturligt förekommande företeelse.

Vad bygger du det på?
Syftar du på den naturliga ingrupp/utgrupp-indelningen är du långt från vad "gang stalking" påstås vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in