2015-09-27, 19:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Nja, det du såg var inte chemtrails utan det var vanliga kondensationsstrimmor. Bara vanligt vatten och det är inget farligt. Du behöver inte vara rädd.

Och du måste väl förstå att folk tycker du är galen, det är bara galna och/eller idioter som tror på något så dumt som "chemtrails". Normalt begåvade förstår hur fullständigt absurd konspirationsteorin är.
Men kära nån, jag är påläst inom ämnet, och jag vet med 100% att det inte var kondensationsstrimmor, det var chemtrails jag såg.

Och jag vill inte bli kallad galen för att jag tror på detta, lite respekt får man faktiskt ha, detta är helt absurt faktiskt. Vi människor dör i förtid när vi andas in detta gift, men det märks inte förens det är för sent, jag försöka väcka människor för detta men ingen tror mig, det är ju helt hemskt. Folk går omkring på våra gator och dör i förtid, man blir ju gråtfärdig vet inte riktigt vad jag ska göra för att folk ska verkligen vakna och tänka om.
Citera
2015-09-27, 20:21
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bumpo
Men kära nån, jag är påläst inom ämnet, och jag vet med 100% att det inte var kondensationsstrimmor, det var chemtrails jag såg.

Och jag vill inte bli kallad galen för att jag tror på detta, lite respekt får man faktiskt ha, detta är helt absurt faktiskt. Vi människor dör i förtid när vi andas in detta gift, men det märks inte förens det är för sent, jag försöka väcka människor för detta men ingen tror mig, det är ju helt hemskt. Folk går omkring på våra gator och dör i förtid, man blir ju gråtfärdig vet inte riktigt vad jag ska göra för att folk ska verkligen vakna och tänka om.

Nej, nej - du har helt fel som vanligt. Jag vet med 100% säkerhet att det var vatten du såg. Det finns nämligen ingenting som heter "chemtrails", det är bara en stor bluff vars syfte är att driva med tokstollar som dig.

Jag förstår att du inte vill bli kallad galen men springer man omkring och skriker att moln är farligt så hamnar man lätt i den kategorin. Vanliga normala människor vet att kondensationsstrimmor inte är farligt och de tycker därför du är knäpp när du påstår det.
Citera
2015-09-27, 20:35
Medlem
JustBecauses avatar
Citat:

Angående det fetade ovan, förklara då varför vi blir äldre och äldre?
Citera
2015-09-27, 21:11
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustBecause
Vi blir faktiskt inte så mycket äldre, däremot är barnadödligheten lägre, vilket påverkar snittåldern.

Å andra sidan dör vi inte heller tidigare.
Citera
2015-09-27, 22:12
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Vi blir faktiskt inte så mycket äldre, däremot är barnadödligheten lägre, vilket påverkar snittåldern.

Inte så mycket äldre men äldre.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/29/Life_Expectancy_at_Birth_by_Region_1950-2050.png
Citera
2015-09-28, 00:17
Medlem
fittPlusPluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant

Jag tror tanken är att få kontroll, möjligtvis med möjligheten att avlägsna en person.
Citera
2015-09-28, 02:17
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittPlusPlus
Jag tror tanken är att få kontroll, möjligtvis med möjligheten att avlägsna en person.

Det uttalandet var nog något av det mest korkade jag läst i denna tråd hittills.
Menar du att man skulle sprida miljoner ton kemikalier i naturen endbart för att kunna få möjligheten att i hemlighet avrätta en oönskad person genom en svårdetekterad metod?

Hur skulle detta ske, med tanke på att inga av alla de andra miljoner utsatta, dör av det? Vad för signal sänder man till denne utvalda och samtidigt infekterade individ för att döda denna, och hur säkerställer man att inga "oskyldiga" stryker med på kuppen?
Citera
2015-09-28, 02:30
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:

och du fastställde detta exakt hur?
Okulär inspektion som vanligt, där du lärt dig att se skillnad på molekylsammansättning i luft enbart genom att TITTA på ett sample av luft?

Om vi skulle ta och testa din noggrannhet med den noggrannhet en gasspektrometer skulle ge, skulle Du eller Gasspektrometern vinna analystestet?

Citat:
Och jag vill inte bli kallad galen för att jag tror på detta,

Du blir inte kallad galen för VAD du tror på. Du blir kallad galen för att du TROR snarare än att undersöka riktigheten i vad du TROR på.

Citat:
lite respekt får man faktiskt ha,

Respekt är något man förtjänar, inte något man blir tilldelad efter X antal hundra sidor av ogrundad text på ett diskussionforum.

Citat:
Vi människor dör i förtid när vi andas in detta gift,

Människor dör i förtid p.g.a inandning av gift från både biltrafik och industrier. Vad som är kvar att bevisa för dig och dina gelikar är att även avgaserna från flygtrafik medverkar till dessa dödsfall annat än bara marginellt och procentuellt beräkningsbart från den andel totala luftföroreningar som förekommer på marknivå.

Citat:
Folk går omkring på våra gator och dör i förtid, man blir ju gråtfärdig vet inte riktigt vad jag ska göra för att folk ska verkligen vakna och tänka om.

Presentera dina lösningar på problemen, och jag lovar att vi kommer att ta dem i beaktande (förutsatt att de är tekniskt gångbara och för en summa som är lägre än 150 miljarder skattekronor).
Citera
2015-09-28, 17:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
och du fastställde detta exakt hur?
Okulär inspektion som vanligt, där du lärt dig att se skillnad på molekylsammansättning i luft enbart genom att TITTA på ett sample av luft?

Om vi skulle ta och testa din noggrannhet med den noggrannhet en gasspektrometer skulle ge, skulle Du eller Gasspektrometern vinna analystestet?

Du blir inte kallad galen för VAD du tror på. Du blir kallad galen för att du TROR snarare än att undersöka riktigheten i vad du TROR på.

Respekt är något man förtjänar, inte något man blir tilldelad efter X antal hundra sidor av ogrundad text på ett diskussionforum.

Människor dör i förtid p.g.a inandning av gift från både biltrafik och industrier. Vad som är kvar att bevisa för dig och dina gelikar är att även avgaserna från flygtrafik medverkar till dessa dödsfall annat än bara marginellt och procentuellt beräkningsbart från den andel totala luftföroreningar som förekommer på marknivå.

Presentera dina lösningar på problemen, och jag lovar att vi kommer att ta dem i beaktande (förutsatt att de är tekniskt gångbara och för en summa som är lägre än 150 miljarder skattekronor).

Okulär inspektion funkar alltid för mig.

Gasspektrometern skulle nog vinna men jag är inte så långt ifrån. Jag är trots allt bara en människa vad mer kan jag göra föreslår du?

Jag har undersökt riktigheten i det jag tror på, vad är det du inte fattar? Tror du jag säger saker från luften bara o hittar på?? Nej!! Jag skriver enbart sanningen som sagt.

Så här långt tycker jag faktiskt att jag förtjänat min respekt.

Behöver inte bevisa att chemtrails är giftigt och dödar människor i förtid, det är allmänt fakta och känt sedan länge. Alla avgaser från fordon oavsett om det är från marken eller luften DÖDAR. Vad är det du inte riktigt begriper?
Citera
2015-09-28, 17:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JustBecause
Vi blir inte äldre och äldre, det är bara en myt, det är för att hålla oss människor i schack för att inte skrämma oss med chemtrails faktiskt finns. DU ska inte tro på allt du läser i amelia.
Citera
2015-09-28, 17:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Nej, nej - du har helt fel som vanligt. Jag vet med 100% säkerhet att det var vatten du såg. Det finns nämligen ingenting som heter "chemtrails", det är bara en stor bluff vars syfte är att driva med tokstollar som dig.

Jag förstår att du inte vill bli kallad galen men springer man omkring och skriker att moln är farligt så hamnar man lätt i den kategorin. Vanliga normala människor vet att kondensationsstrimmor inte är farligt och de tycker därför du är knäpp när du påstår det.
Men för bövelen det var inte vatten!! Det var chemtrails jag såg, vad är det inte fattar exakt? Vanliga människor har ingen anning om vad dom andas in, och därför tycker jag det är bra att någon som kan ta initiativ och förmedla sanningen om vad det faktiskt är dom andas in.
Citera
2015-09-28, 18:11
Medlem
madtops avatar
Citat:
Men för bövelen det var inte vatten!! Det var chemtrails jag såg, vad är det inte fattar exakt? Vanliga människor har ingen anning om vad dom andas in, och därför tycker jag det är bra att någon som kan ta initiativ och förmedla sanningen om vad det faktiskt är dom andas in.

Men för böveln det var inte chemtrails!! Det var vatten du såg, vad exakt är det du inte fattar?

Vissa människor har ingen aning om att chemtrails inte finns och därför är det bra att någon tar initiativ för att förmedla sanningen till dessa förvirrade själar.

Här är en bild på contrails:
http://science-edu.larc.nasa.gov/contrail-edu/images/contrails/pers_sp/pers_sp5.jpg

Här är en bild på chemtrails:
http://do.not.exsist.nu/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in