Citat:
Ursprungligen postat av
bumpo
Men kära nån, jag är påläst inom ämnet, och jag vet med 100% att det inte var kondensationsstrimmor, det var chemtrails jag såg.
och du fastställde detta exakt
hur?
Okulär inspektion som vanligt, där du lärt dig att se skillnad på molekylsammansättning i luft enbart genom att TITTA på ett sample av luft?
Om vi skulle ta och testa din noggrannhet med den noggrannhet en gasspektrometer skulle ge, skulle Du eller Gasspektrometern vinna analystestet?
Citat:
Ursprungligen postat av
bumpo
Och jag vill inte bli kallad galen för att jag tror på detta,
Du blir inte kallad galen för VAD du tror på. Du blir kallad galen för att du TROR snarare än att undersöka riktigheten i vad du TROR på.
Citat:
Ursprungligen postat av
bumpo
lite respekt får man faktiskt ha,
Respekt är något man förtjänar, inte något man blir tilldelad efter X antal hundra sidor av ogrundad text på ett diskussionforum.
Citat:
Ursprungligen postat av
bumpo
Vi människor dör i förtid när vi andas in detta gift,
Människor dör i förtid p.g.a inandning av gift från både biltrafik och industrier. Vad som är kvar att bevisa för dig och dina gelikar är att även avgaserna från flygtrafik medverkar till dessa dödsfall annat än bara marginellt och procentuellt beräkningsbart från den andel totala luftföroreningar som förekommer på marknivå.
Citat:
Ursprungligen postat av
bumpo
Presentera dina lösningar på problemen, och jag lovar att vi kommer att ta dem i beaktande (förutsatt att de är tekniskt gångbara och för en summa som är lägre än 150 miljarder skattekronor).