2015-01-19, 17:41
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Inser du nu hur dragna vid näsan vi blivit av makteliten?

Vilka "vi"? Den ende jag har blivit dragen vid näsan av är dig med dina senaste "bevis" från ljugtube.
Har du några kommentarer till mitt avslöjande av dina bluffbevis?
Citera
2015-01-19, 17:45
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.Larsson
Dom roterar tydligen crew väldigt ofta och var planen kommer ifrån med eftersom vissa länder inte varit ok med det här och det finns uppgifter på att Kina, Indien och Nigeria tom skjutit ner plan.
Just hos mig är det väldigt förvirrade var dom blir av för dom flyger ut över havet och såvitt jag vet skall det inte finnas någon bas där någonstans men vad fan vet jag om det. Jag har dock funderat på om det finns en mening att följa efter dom med båt eftersom jag vet var dom brukar vara och därmed kan få ett visst försprång men sanningen är väl tyvärr den att min chans att finna dom är extremt liten.
Såg dock i förra veckan 2 fighter jets som körde vad som tycktes vara deras väg och sen efter det har jag inte sett några plan men varit molnigt som fan så svårt att säga om dom försvunnit eller bara bytt taktik och nu kör på natten istället för dom har inte ens brytt sig om att vara smidiga tidigare.

Du har nog rätt där, att de dels koncentrerar sig på nätterna (mycket oftare kompakt dis på morgnarna nuförtiden), dels att de kör ovan molnen, just för att inte göra sin närvaro så uppenbar... och ryktena om att man ska börjar chemtraila oss med osynliga substanser från och med 21 januari, gör ju inte saken bättre...

Sedan vad gäller den extrema molnigheten vi haft i månader nu, beror ju givetvis på chemtrailsen. Faktum är att solens instrålning till Jorden minskat med ca 30 % sen vi började chemtrailas i mitten av 1990-talet...
Citera
2015-01-19, 17:46
Medlem
Citat:
Jag säger att vissa bolag möjligtvis använder smutsigt bränsle.

Vilka är dessa "smutsiga" ämnen som du påstår ska klara förbränning i en jetmotor?
Citera
2015-01-19, 17:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Om ni är utplacerade med inte allt för stora avstånd, kan ni följa skum flygtrafik. Men klart, sker det nattetid är det svårare.

Hmm ja kan vara värt att testa till sommaren när man ser bättre, jag vet var dom är hos mig så ett antal personer här i Sverige, ett antal personer på båt till havs och ett antal personer som håller koll i Danmark borde kunna gå, att mappa ut var samtliga militärbaser finns borde inte vara så svårt det heller så med en 20-30 pers är det kanske möjligt!
Frågan är dock hur mycket mer och mer den nya tekniken med "cloaked" chemtrailplan som kommer: https://www.youtube.com/watch?v=2RSU_YqsblY
Måste bli i stort sett omöjligt att se dessa plan när dom stänger av chemtrailsen...
Citera
2015-01-19, 17:52
Medlem
Citat:
Faktum är att solens instrålning till Jorden minskat med ca 30 % sen vi började chemtrailas i mitten av 1990-talet...

Dina så kallade faktum är inte värda ett jota.

"Den uppmätta solinstrålningen har ökat i Sverige med åren, vilket anses bero på minskad mängd av stoft i atmosfären, ett resultat av minskade utsläpp och bättre rening"

http://sv.wikipedia.org/wiki/Solinstr%C3%A5lning

Sluta ljuga någon gång din pajas!
Citera
2015-01-19, 17:58
Bannlyst
Citat:
Du har nog rätt där, att de dels koncentrerar sig på nätterna (mycket oftare kompakt dis på morgnarna nuförtiden), dels att de kör ovan molnen, just för att inte göra sin närvaro så uppenbar... och ryktena om att man ska börjar chemtraila oss med osynliga substanser från och med 21 januari, gör ju inte saken bättre...

Sedan vad gäller den extrema molnigheten vi haft i månader nu, beror ju givetvis på chemtrailsen. Faktum är att solens instrålning till Jorden minskat med ca 30 % sen vi började chemtrailas i mitten av 1990-talet...

Ja men har du sett dom sista veckan? Satt och kolla efter Lovejoy och kollade på månen den 7e tror jag det var och då såg jag dom sista gången för skenet från månen var så starkt att chemtrailsen lyste upp och det var det vanliga 2 och 2 och syntes inte någonstans.

Jupp "global dimming" är inget vidare, 5 soltimmar i december är ju bara sjukt.

Citat:
Ursprungligen postat av LaurentiusLucidor
Vilka är dessa "smutsiga" ämnen som du påstår ska klara förbränning i en jetmotor?

Bättre du kollar upp dom 160 patent på div aerosol blandningar som finns om det är en teknisk lösning du frågar efter.
Citera
2015-01-19, 18:01
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Men slå er ihop med människor från andra länder. Man kan se flygtrafik även nattetid, och någonstans måste de lyfta och landa.

Chemtrailplanens europeiska bas, Suffolk, England?

https://www.youtube.com/watch?v=3i6bTdRFISU

Låter väldigt troligt faktiskt, precis invid havet!
Citera
2015-01-19, 18:05
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Nej det var inte i närheten av vad jag sa faktiskt. Jag säger att vissa bolag möjligtvis använder smutsigt bränsle. Dom omarkerade planen jag talar om producerar nämligen alltid och jämt chemtrails och varken altitud eller luftfuktighet spelar någon som helst roll alltså är det inte "persistent contrails" det är frågan om. Jag säger till dig att jag ser kommersiella flyg på 10000 meter som aldrig någonsin producerar "persistent contrails" men jag ser chemtrailplanen producera chemtrails både på 5000, 10000 meter och ca 14000 meter, ergo höjd och luftfuktighet spelar ingen som helst roll. Kolla mot solen några timmar en klar dag, vet du var trafiken brukar vara är det inte svårt alls att se dessa plan, dom flyger dessutom mer eller mindre alltid i grupp om minst 2 och 2 och så nära som dom är varandra är givetvis aldrig heller kommersiella flyg och detta förstår man om man förstår sig på hur aviation fungerar bara lite ytligt....

Du verkar vara väldigt insatt kring chemtrailandet faktiskt!

Chemtrailplanen opererar de facto på 3 olika höjder, för att försäkra sig om att blocka solen med sina chemtrailsmoln:

https://www.youtube.com/watch?v=fZqo9Obh-sw

Ganska uppenbart att det är chemtrailsen som är orsak till den kraftigt minskade solinstrålningen över länder som chemtrailas...
Citera
2015-01-19, 18:12
Medlem
constants avatar
Citat:

Idé att bevaka där.
Citera
2015-01-19, 18:15
Bannlyst
Citat:

Men kolla där! Hade jag inte sett innan och jag trodde dom var vita men gråa makes sense och då flyger dom rakt över Danmark till Suffolk alltså! Känner många UK truthers så detta skall tas upp.
Citera
2015-01-19, 18:18
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaurentiusLucidor
Dina så kallade faktum är inte värda ett jota.

"Den uppmätta solinstrålningen har ökat i Sverige med åren, vilket anses bero på minskad mängd av stoft i atmosfären, ett resultat av minskade utsläpp och bättre rening"

http://sv.wikipedia.org/wiki/Solinstr%C3%A5lning

SNACKA OM RÅLÖGN !!!

Du vet väl att även desinformatörer har möjlighet att skriva på Wikipedia?

Ingen källa gavs till påståendet ens!

(5 soltimmar under hela december, och något liknande i november, groteskt lite!)

Man behöver inte vara någon Einstein för att fatta att Solen har lyst med sin frånvaro!
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-01-19 kl. 18:25.
Citera
2015-01-19, 18:26
Medlem
Citat:
SNACKA OM RÅLÖGN !!!

Du vet väl att även desinformatörer har möjlighet att skriva på Wikipedia?

Ingen källa gavs till påståendet ens!

(5 soltimmar under hela december, och något liknande i november, groteskt lite!)

Man behöver inte vara någon Einstein för att fatta att Solen har lyst med sin frånvaro!

Kommentarer på: http://en.wikipedia.org/wiki/Insolation ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in