Citat:
Ursprungligen postat av
G.Larsson
Dom roterar tydligen crew väldigt ofta och var planen kommer ifrån med eftersom vissa länder inte varit ok med det här och det finns uppgifter på att Kina, Indien och Nigeria tom skjutit ner plan.
Just hos mig är det väldigt förvirrade var dom blir av för dom flyger ut över havet och såvitt jag vet skall det inte finnas någon bas där någonstans men vad fan vet jag om det. Jag har dock funderat på om det finns en mening att följa efter dom med båt eftersom jag vet var dom brukar vara och därmed kan få ett visst försprång men sanningen är väl tyvärr den att min chans att finna dom är extremt liten.
Såg dock i förra veckan 2 fighter jets som körde vad som tycktes vara deras väg och sen efter det har jag inte sett några plan men varit molnigt som fan så svårt att säga om dom försvunnit eller bara bytt taktik och nu kör på natten istället för dom har inte ens brytt sig om att vara smidiga tidigare.
Du har nog rätt där, att de dels koncentrerar sig på nätterna (mycket oftare kompakt dis på morgnarna nuförtiden), dels att de kör ovan molnen, just för att inte göra sin närvaro så uppenbar... och ryktena om att man ska börjar chemtraila oss med osynliga substanser från och med 21 januari, gör ju inte saken bättre...
Sedan vad gäller den extrema molnigheten vi haft i månader nu, beror ju givetvis på chemtrailsen. Faktum är att solens instrålning till Jorden minskat med ca 30 % sen vi började chemtrailas i mitten av 1990-talet...