Citat:
Ursprungligen postat av grodanbollekalle
Om du läser tidigare i tråden ska ju iallafall vega ha skrivit på sin facebook att polisen ringt henne och ställt frågor..
Vega hade även skrivit på sin FB att hon tyckte det var jobbigt att aftonhoran och expressen ringde henne efter festen. Vet inte om det är kvar, jag har inte nån skit-FB.