2011-11-07, 15:50
Medlem
Fråga: Är Da**d Redo**o killen Erik bråkat med på festen eller någon som försökt avstyra bråket utanför villan?
Citera
2011-11-07, 15:54
Medlem
Koreanskbots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ormjaevel
Det är en helt annan fråga.. Är väl knappast Erik som har sagt det och står för det? Bara för att han heter Reinfeldt betyder det inte att han delar åsikter med sina föräldrar? Och väldigt tveksam på att Fredrik har sagt; Om en person har främlingsfientliga åsikter, släng en flaska i huvudet på han..

Och fortfarande, är det GM ska säga i rätten? Var till "Alla är inte lika under lagen i detta samhälle vi har idag, GM kommer förstås inte ha något att sätta emot då juryn/ domarna etc. tystar de." som jag svarade på.

Även om hans son kanske inte har samma åsikter som hans föräldrar så påverkar hans attityd och beteende sin fars position. Fredrik Reinfeldt är ju utbildad och har lärt sig att betee sig på rätt sätt, och det ska reflektera av sig på folket och andra ungdomar. Dock så verkar hans son vara raka motsatsen och man kan då undra hur det är i deras familj. Själv skulle jag säga att Erik är bortskämd och ohyffsad som tror att han kan göra ''vad han vill'' bara för att hans far är statsminister.
Citera
2011-11-07, 15:56
Medlem
barkeepers avatar
Man kan ju anse att det ar konstigt att det blir (om det nu var sa) extra padrag for att det ar statsministerns son som ar ute och rumlar, men a andra sidan sa ar ju barn till folk i maktpositioner extra utsatta, plus att det ar en sakerhetsrisk. ponera att han blev halvt ihjalslagen och kidnappad, da kan det ju ha viss betydelse.
Citera
2011-11-07, 15:58
Medlem
finns det youtube filmer?
Citera
2011-11-07, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sextanos
Bara mer än rätt gjort! Den killen förtjänar verkligen en rejäl omgång, ett bra bevis på att moderater är äckliga parasiter som tror sig kunna styra å ställa över alla. Sen finner jag det väldigt skumt att polisen sätter in extra insatser och hela skiten bara för ungen råkar vara son till en rik jävel.
Du förstår väl att de extra insatserna sattes in för att det var statsministerns son det rörde sig om, inte för att det var "en rik jävels son"? Självfallet skall statsministerns barn åtnjuta vissa privilegier - skall statsministern styra detta land måste han kunna lägga all fokus på sitt arbete, och inte behöva bekymra sig för sina ungars säkerhet. Det är något alla tjänar på, och detta säger jag trots att jag inte röstar på alliansen.

Däremot så kan jag hålla med om att det är opassande att han vid så ung ålder vistas i bråkiga områden nattetid. Visserligen är det något de flesta ungdomar håller på med, men statsministerns son är förstås särskilt utsatt. Pojken borde skickas till internat.
Citera
2011-11-07, 16:01
Medlem
trobots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ormjaevel
Vad finns det att säga emot menar du? Att Erik är stor i käften och kaxig? Sen när rättfärdar det någon att slå nån med en flaska i skallen och att sen sparka på personen när den ligger ner?...

Väx up, hur kan ni tycka det är kul att en 16 årig person i ska kunna bli misshandlad MITT på Stureplan utan att någon rycker in? Herre...
Då risken för att åka på stryk om man är stor i käften och dryg gäller alla människor här på jorden så ska det även gälla statsministerns son. Det är nått som gäller globalt. Är man trevlig så vill inte folk generellt inte slå en på käften. Rein_Son har nu åkt på stryk två gånger på grund av sin stora käft, jämför det med hur många gånger andra statsministrars avkommor åkt på stryk... Ungen har uppenbarligen ärvt en konstig och skev människosyn av sina fäder och bör därför omhänndertas av socialen så han kan rehabiliteras! Imo
Citera
2011-11-07, 16:04
Medlem
jamesbondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ESS-Lund
Om attacken förvärrades av att det var sonen till statsministern som var offret så skall det ges större resurser. Då är det nämligen en attack på vår demokrati eftersom alla skall kunna väljas och representera väljarna utan fara för sin eller sin familjs hälsa.

Nja - Freddan har ju på sätt och vis legitimerat politiskt våld iaf mot SD-sympatisörer genom att påstå att "dom som står för ett vi mot dom - tänkande får vara beredda på våld."
Hoppas Erik F taggar ner och mognar lite. Pappan också - så han inser att han borde företräda sitt eget folk i första hand. Som politiker gör i andra länder.
PS: Någon som vet om flaskan klarade sig?
Citera
2011-11-07, 16:06
Medlem
trobots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snehezt
Kan berätta att mycket information som ni har lämnar stämmer till 0%, visst det finns en del sann information, det är mycket spekulationer också. Jag vet EXAKT vad som hände då jag är ett ögonvittne till detta. Så kan inte gå in på vad som har hänt ännu.
Så du såg allt från början till finalen menar du? Du befann dig på festen samt följde med han ut? Varför hjälpte du inte till? Är du feg eller tillhörde du sidan som gav på han? Ditt inlägg ska alltså ses som en "teaser" om vad som komma skall från ditt tangentbord? Softsoft
Citera
2011-11-07, 16:06
Medlem
Citat:
Kan berätta att mycket information som ni har lämnar stämmer till 0%, visst det finns en del sann information, det är mycket spekulationer också. Jag vet EXAKT vad som hände då jag är ett ögonvittne till detta. Så kan inte gå in på vad som har hänt ännu.
lol du väntar på rättegången eller jävla idiot? Du kommer aldrig få pengar från säpo ändå vad du än ljuger om. Om det var kungen son kanske
Citera
2011-11-07, 16:10
Medlem
Om jag tolkat lagen rätt så får man väl slå någon som uppmanar/godkänner detta i förväg?

Om nu ER har som rutin att skrika "slå mig först då din jävla fitta" så borde det väl vara ok enligt lagen att spöa honom? Givetvis inte med en glasflaska.
Citera
2011-11-07, 16:14
Medlem
LOL!!s avatar
Citat:

Men de andra påstår sig ju också vara ögonvittnen och har lämnat fylliga och detaljerade vittnesberättelser. Varför skulle inte du kunna berätta? Vad skiljer sig din från de andras berättelse?
Citera
2011-11-07, 16:15
Medlem
Insanedudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hellb0und
Vad gör en 16-åring på stureplan kl 1-2 på natten?

Precis, detta funderade jag också på. I synnerhet när det är statisministerns son så antog jag att de var extra försöktiga med att skicka ut sina yngre barn på sådana ställen vid de tiderna. Hajjar ingenting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in