2011-11-10, 15:10
  #1357
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lupos
Det finns ju så mycket blattar på Östermalm...

Dessutom är det totalt osannolikt att man befinner sig på samma fest som blattar om man heter Reinfeldt i efternamn, att det inte rapporteras om sparkar mot någon som ligger och inga knivhugg är det sannolikt inte blattar.

Men enligt källor så har tydligen GM ett ganska stort nätverk och med tanke på vissa filmer som lagts upp tidigare i tråden så talar dom som riktig "Kulturberikare". Det är inte så svårt att ta sig till Stockholms centrum också eller hur?
Citera
2011-11-10, 15:15
  #1358
Medlem
Hur kan denna tråd ha 500.000 läsare, helt ointressant topic.
Vem bryr sig om just detta offer?! folk får stryk på stan varje dag.
Citera
2011-11-10, 15:16
  #1359
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joffen192
Men enligt källor så har tydligen GM ett ganska stort nätverk och med tanke på vissa filmer som lagts upp tidigare i tråden så talar dom som riktig "Kulturberikare". Det är inte så svårt att ta sig till Stockholms centrum också eller hur?
GM bor på Lilla Essingen. De andra också i Dtockholms innerstad.. Tom östermalmskidsen snackar förortsslang på sina facebooksidor.. Den enda filmen jag sett upplagd har varit på satsministersonen med klasskamrat på danderyds gymnasium..
Citera
2011-11-10, 15:18
  #1360
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nukite
Hur kan denna tråd ha 500.000 läsare, helt ointressant topic.
Vem bryr sig om just detta offer?! folk får stryk på stan varje dag.
För att Gm är son till statsministern.. högt nyhetsvärde..
Citera
2011-11-10, 15:39
  #1361
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akabelieve
.



Men din lilla skit, jag uppmanad inte till fight för att vara cool, jag tog heller in hjälp av mina kompisar för att sparka ner folk...

Eric är ingenting, han TROR han är något, precis som du. Det var för övrigt inte diskussionen, jag frågade hur han var i allmänhet.
__________________
Senast redigerad av CokeV 2011-11-10 kl. 15:41.
Citera
2011-11-10, 15:53
  #1362
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grodanbollekalle
GM bor på Lilla Essingen. De andra också i Dtockholms innerstad.. Tom östermalmskidsen snackar förortsslang på sina facebooksidor.. Den enda filmen jag sett upplagd har varit på satsministersonen med klasskamrat på danderyds gymnasium..

Kan varit en annan tråd om just Stockholms Bröderna som det sades att S*b*s*i*n N*l*s*n var med i och där visade dem upp en film där Sebastian talar med väldigt grov brytning. Jag har även hört ifrån personer som fanns vid platsen att det var just invandrare som också deltog i båda bråken. Men det fanns säkert väldigt många svenskar.
Citera
2011-11-10, 16:18
  #1363
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joffen192
Kan varit en annan tråd om just Stockholms Bröderna som det sades att S*b*s*i*n N*l*s*n var med i och där visade dem upp en film där Sebastian talar med väldigt grov brytning. Jag har även hört ifrån personer som fanns vid platsen att det var just invandrare som också deltog i båda bråken. Men det fanns säkert väldigt många svenskar.


Sebastian pratar ren svenska & filmen var bara på driv.
Citera
2011-11-10, 16:19
  #1364
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CokeV
Men din lilla skit, jag uppmanad inte till fight för att vara cool, jag tog heller in hjälp av mina kompisar för att sparka ner folk...

Eric är ingenting, han TROR han är något, precis som du. Det var för övrigt inte diskussionen, jag frågade hur han var i allmänhet.

Okej,

1: Jag är inte en liten skit.
2: Lär dig svenska, idiot.
Du har inte heller någon aning om hur jag är i verkligheten, så kom inte med massa skit som inte stämmer.

Du frågar hur Eric är i verkligheten? Finns massvis med inlägg om just detta, varför läser du inte igenom de?
Citera
2011-11-10, 16:53
  #1365
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grodanbollekalle
GM bor på Lilla Essingen. De andra också i Dtockholms innerstad.. Tom östermalmskidsen snackar förortsslang på sina facebooksidor.. Den enda filmen jag sett upplagd har varit på satsministersonen med klasskamrat på danderyds gymnasium..

Fast ingen fattar ju att den filmen är "oseriös", de är kompisar och Erik hade dessutom rätt.
Citera
2011-11-10, 16:55
  #1366
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jespose
Fast ingen fattar ju att den filmen är "oseriös", de är kompisar och Erik hade dessutom rätt.
Och du fattar inte att det kanske är just det folk inte gillar,, att skämtet liksom fastnade i halsen, särskilt på slutet när han sa Hora..
Citera
2011-11-10, 16:57
  #1367
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grodanbollekalle
Och du fattar inte att det kanske är just det folk inte gillar,, att skämtet liksom fastnade i halsen, särskilt på slutet när han sa Hora..

Ja men man blir ju ganska irriterad när man har suttit och argumenterat med en person ganska länge som har fel
Citera
2011-11-10, 17:06
  #1368
Medlem
doejanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jespose
Ja men man blir ju ganska irriterad när man har suttit och argumenterat med en person ganska länge som har fel

Jag verkar vara den enda som tycker att Erik har rätt i filmen, hehe. Lärare utgår från kurslitteraturen när de gör/rättar proven, vill man få godkänt så ska eleven göra detsamma. Oavsett vad som står på nätet.

Sen kanske han inte kan argumentera, men med den farsan så kanske det inte är så konstigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in