2011-11-06, 09:23
Medlem
wtfuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.arne
Tänkte också på det, han kanske har ansvarslösa föräldrar.
Ett fall för socialtjänsten kanske?

Kanske måste ungen omhändertas och placeras i fosterfamilj.
Det är nog så att fillippa kuvar fredrik så mycket att barnen far illa.
(baserat på att fredrik inte säger någonting om någonting)
Citera
2011-11-06, 09:24
Medlem
dwgs avatar
Det är väl inget nytt att ungdomar bråkar så lägg ner spekulation.
Vem vet dom kanske gillar samma tjej och då brukar det bli så när man är 14-16 år.
Citera
2011-11-06, 09:26
Bannlyst
är detta vad skattepengarna går till? att skicka så mkt poliser som möjligt på en 16åring bara för att personen i fråga har misshandlat en statsanställds unge? fy fan vad löjligt. skulle det vart du eller jag skulle det blivit nerlagt. fan när man var 16 kunde det väl hända att man råka hamna i fylleslagsmål, inte fick jag hjälp av staten som skickade in en hel grupp med poliser för att söka efter GM. nej fy fan, alla skatte pengar går till sånt här skit och blattar. vad kommer dom äldre och dom sjuka få?
Citera
2011-11-06, 09:29
Medlem
Silliss avatar
Han har fått en flaska i huvet, legat sövd på akuten.
Varit död i minuter, hela själen var bruten.
Blivit jagad av snuten, varit vilsen på djupet.
Citera
2011-11-06, 09:32
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FractalDimension
Nån' lirare har nitat statsministerns yngsta son. (Eric?)
Någon som vet vem GM är?

http://www.expressen.se/nyheter/1.2613831/reinfeldts-son-slogs-ner-med-flaska

"Någon gång mellan klockan ett och två under natten"
Kan man hoppas på att föräldrarna till alla inblandade blir anmälda till soc för att låter sina små ungar springa ute vind för våg denna tid på dygnet!
Citera
2011-11-06, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.arne
Tänkte också på det, han kanske har ansvarslösa föräldrar.
Ett fall för socialtjänsten kanske?

Skulle inte förvåna mig om någon faktiskt gör en anmälan till Östermalms stadsdelsförvaltning. Med tanke på alla de fall av polisförhör och omhändertagna barn media rapporterat om den senaste ve.

Förstår inte skyddet kring bostaden/trp huset när sonen till vår statsminister kan springa själv ute på nätterna några hundra m bort och bli misshandlad med en flaska, kunde lika gärna ha varit en kniv.

Gissar på en liten bestraffning ā la Östermalm. Studier utomlands inom snar framtid!
Citera
2011-11-06, 09:34
Bannlyst
Även om GM har blivit anklagad(dömd?) för hets mot folkgrupp så hoppas jag fortfarande att det är någon blatte eller liknande, jag vet inte om det skulle ändra vår "landsfaders" beteende - men det vore onekligen intressant!
Citera
2011-11-06, 09:36
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nasdaq
Han har en ovana att hamna som målsägande i misshandelsfall.
Men som sagt, har säkert blivit kulturberikad.
Beror på vad du menar. GM verkar vara arier, vilket ju för övrigt är en lågodsare i sånna här samanhang.
Citera
2011-11-06, 09:37
Medlem
Wintexs avatar
Självklart skall man känna medlidande med den drabbade, allt annat vore inhumant. Men min primära fråga var vilket motiv som låg bakom detta fall enligt er. Kan det vara så att han är så dryg att människor känner aversion och ilska mot honom, eller kan det vara så att det är farsans politik som dessa unga karlar får ta skit för?
Citera
2011-11-06, 09:37
Medlem
loaDss avatar
Synd om killen personligen men jag hoppas det är gjort för att påverka farsan som fuckar upp vårt land.
Citera
2011-11-06, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sillis
Han har fått en flaska i huvet, legat sövd på akuten.
Varit död i minuter, hela själen var bruten.
Blivit jagad av snuten, varit vilsen på djupet.
I c wut u did thar

OnT: Klart det är trist när folk blir misshandlade, men jag tycker nog ändå det är lite kul med det scenario jag själv målat upp. Där är sonen kaxig och tror att han är odödlig på grund av sin pappa, sen PANG får han åka till sjukhuset.
Beroende på omständigheterna var det här antingen helt onödigt, eller en behövlig ta-ner-på-jorden-are.
Citera
2011-11-06, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FractalDimension
Nån' lirare har nitat statsministerns yngsta son. (Eric?)
Någon som vet vem GM är?

http://www.expressen.se/nyheter/1.2613831/reinfeldts-son-slogs-ner-med-flaska

Eftersom Reinfeldt är så empatilös mot andra människor så är det rätt åt honom att pojken fick stryk.
Sedan är det fel att polisen sätter in extra resurser för att lösa detta brott. Bara för att det är Statsministerns son.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in