2011-11-06, 10:03
Medlem
muppenwtfs avatar
https://www.facebook.com/profile.php?id=100001713878864 kanske av intresse...
Citera
2011-11-06, 10:05
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hellb0und
Vad gör en 16-åring på stureplan kl 1-2 på natten?
Det undrar jag också.
Citera
2011-11-06, 10:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av s0pkvast
Inte mer än vad Reinfeldt förtjänade.
Tycker synd om ungen hans men för man en politik där otrygghet är det centrala så får man stå sitt kast.

Ok, här visar en sann ful jävla SDare hur han tänker. Trevligt.

Han förtjänar stryk för att hans pappa för en viss politik?
Citera
2011-11-06, 10:07
Medlem
s0pkvasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alfa-idiot
Ok, här visar en sann ful jävla SDare hur han tänker. Trevligt.

Han förtjänar stryk för att hans pappa för en viss politik?
Sa ju att jag tyckte synd om ungen hans. Kan du inte läsa?
Citera
2011-11-06, 10:08
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av birkaboo
Om det är pågrund av att förövaren är hemmahörande på ö- malm som du avfärdar " kulturberikare" så snabbt, låt mig då bara upplysa dig om att ö-malm geografiskt även innefattar områden som ruddammem, värtahamnen, samt den " fattiga" sidan av banergatan mot Gustav Adolfs parken. Kryllar av asiater ( ej adopterade ) och andra nationaliteter. Därmed naturligtvis inte sagt att det inte kan vara en svensk.

Låt oss gissa att det är en svensk utan att vara allt för vågade;

Citat:
- Han anhölls i sin frånvaro under natten, säger en källa till Expressen.
På lördagsmorgonen greps en 16-årig pojke - som tidigare har dömts för olaga hot och hets mot folkgrupp - hemma hos sina föräldrar på Östermalm.
http://www.expressen.se/nyheter/1.2613831/reinfeldts-son-slogs-ner-med-flaska
Citera
2011-11-06, 10:08
Medlem
mr.arnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av birkaboo
Skulle inte förvåna mig om någon faktiskt gör en anmälan till Östermalms stadsdelsförvaltning.
Ja man kan ju alltid hoppas att någon rådig person gör det, för familjens egen skull så att säga. Det är tydligen Toni Mellblom på Familjeenheten man kontaktar:

toni.mellblom@stockholm.se
08 - 508 10 360

http://www.stockholm.se/OmStockholm/Forvaltningar-och-bolag/Stadsdelsforvaltningar/Ostermalm/Organisation/Socialtjanst/
Citera
2011-11-06, 10:13
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coffeycan
Eftersom Reinfeldt är så empatilös mot andra människor så är det rätt åt honom att pojken fick stryk.
Sedan är det fel att polisen sätter in extra resurser för att lösa detta brott. Bara för att det är Statsministerns son.
Fast då är det väl Reinfeldt och inte sonen som skall ha stryk - han styr knappast sin fars politik.

Trots att det kan uppfattas som "orättvist" är det självklart att en hög politiker och dennes familj renderar extra resurser. Man måste skydda politiker från angrepp med politiska motiv och motivet till en attack kan man ofta inte veta förrän en utredning är klar.
Citera
2011-11-06, 10:14
Medlem
muppenwtfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlolof89
Inget fel på min svenska. Vad är fel då? jag var bäst i svenska i min klass. Han är hemma nu
Han syftade nog på att du skrev "Ringde han". Bäst i klassen är väldigt relativt. Jag har hört att invandrarbarn t.ex. är sämre på svenska än folk med svenska föräldrar.

Men låt oss hålla oss till ämnet - berätta gärna mer om Erik och hans version. Berättade du för honom att du kallar honom för ungfan på internet?
Senast redigerad av muppenwtf 2011-11-06 kl. 10:16.
Citera
2011-11-06, 10:14
Bannlyst
Klart som fan att stora resursers sätt in när det gäller statsministren lilla gris unge. Polisen skulle annars riskera en massa kritik och skit det är just därför de måste förstora saken även om grisungen bara så skulle få sig en liten örfil..
Citera
2011-11-06, 10:15
Medlem
K5054s avatar
Clodius - skulle nog tvärtom säga att det är en högoddsare. Tycker det jämt är berikarna som står för våld.
Citera
2011-11-06, 10:15
Medlem
NEXUS100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muppenwtf
https://www.facebook.com/profile.php?id=100001713878864 kanske av intresse...

Är det där GM?
Citera
2011-11-06, 10:17
Medlem
muppenwtfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NEXUS100
Är det där GM?
Det är Erik Reinfeldt om jag inte är helt ute och cyklar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in