2011-11-15, 10:52
Medlem
ER bör rimligen och lämpligen skickas till Lundsberg nu.
Citera
2011-11-15, 14:42
Medlem
Kapitano-Hooks avatar
Har ER fortf SÄPO med sig till skolan? Nån som vet säkert om ER har blivit anmäld? Varför tog Vega bort sin videoblogg?
Citera
2011-11-15, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CloneWar

Vår cirkusartist till statsminister växte upp under ett annat styre och utnyttjade allt allt allt!
Det är skrämmande hur en människa så totalt vill förändra ett samhälle som herr Svinfeldt vill!

Vad gick fel? Fredriks ilska över pappa Brunos alkoholproblem och att vända ALLT detta till hat mot hela Sveriges befolkning förundrar mig fortfarande!

Hur är det möjligt att hans sons bravader fullständigt tystas ned som de gör?

Jag menar, är det okej att ha en statsminister vars 16-årige son är ute och slåss, super och tror han är mer ÄN NÅGON ANNAN MÄNNISKA!

Klanen Fredrik Svinfeldt skulle verkligen börja fundera över sitt ursprung och de dagar han befogar i det universum han lever i!

Är det okej som statsminister att anse sig vara mer värd än andra? Är det okej att uppfostra sina barn till att anse sig vara mer värda än andra!

Fredrik Svinfeldt! Du förtjänar ett skott i pannan för din människosyn!
Du försöker, på cirkusvis såklart, lura folk till att det här är bra!
Nej det är inte bra!

Uppenbarligen finns det ju ingen hjärnverksamhet alls i "det nya nedmonteringspartiet"

Jag tror att Fredrik, vattenskallen svinfeldt har ett behov att att sätta sig själv i förarsätet!
Han gillar helt enkelt att en del av befolkningen sitter i baksätet och lyssnar till vad han säger!
Precis
Att han genom sin politik satt svenska befolkningen i baksätetbehandlar människor illa handlar om att pappa Bruno en gång i tiden inte behandlat lille svinfeldt så bra. Därav behövde lille
Det rättfärdigar

Exakt! Folkförrädaren Svinfeldt har rakat skallen för att dölja sitt afrikakrull.
Citera
2011-11-15, 20:27
Medlem
Och alla ska vara lika mycket värda, och behandlas lika, av myndigheter m.m oavsett samhällsskick man hör till.

Är det inte så?
Citera
2011-11-16, 01:37
Medlem
Volyals avatar
Om nu fallet var att han själv hade startat bråket, och dessutom med en mycket ojämn fördelning av kombattanter, så fick han väl inte värre än vad han förtjänade. Är man med i leken...
Känns bara riktigt pinsamt med pojkspoling som muckar gräl för att sedan gå och gråta till polis och pappa statsminister när man får en fläskläpp.

Hela grejen gav mig dock en bra idé till ett nytt TV program, "Brat fights"! Man kastar in en adelstitel på ett dansgolv på Stureplan och låter dem slåss om den Kanske inte så hög kvalité på slagsmålen men troligen god underhållning i vilket fall.
Citera
2011-11-16, 02:29
Medlem
Amberlamps avatar
Vad jag har hört genom en polares brorsa som tydligen var med honom på den kvällen så ska Erik ha börjat tjaffsa på en fest med några icke-svenskar. Sedan ska han åkt därifrån och haft halva Rinkeby efter sig som träffade på han och hans polare på stureplan. Och sen utbröt allting.

Har inte orkat läsa igenom någonting och inte artikeln heller (skriver från mobilen) om detta har nämnts tidigare eller är felaktig information ber jag om ursäkt för.

Mvh
Lampan
Citera
2011-11-16, 04:26
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amberlamp
Vad jag har hört genom en polares brorsa som tydligen var med honom på den kvällen så ska Erik ha börjat tjaffsa på en fest med några icke-svenskar. Sedan ska han åkt därifrån och haft halva Rinkeby efter sig som träffade på han och hans polare på stureplan. Och sen utbröt allting.

Har inte orkat läsa igenom någonting och inte artikeln heller (skriver från mobilen) om detta har nämnts tidigare eller är felaktig information ber jag om ursäkt för.
Mvh
Lampan
Din version stämmer med vad som kommit fram hittills i tråden, med hänsyn till att din version är berättad mun-mot-mun-metoden i ca fyra led. Den har blivit lite förvrängd och torftig på vägen.

Intressant att etnicitetsinfon förstärkts - t o m börjat leva sitt eget liv - i Amberlamps version, medan andra detaljer inte följt med.
Citera
2011-11-16, 10:29
Medlem
Amberlamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Din version stämmer med vad som kommit fram hittills i tråden, med hänsyn till att din version är berättad mun-mot-mun-metoden i ca fyra led. Den har blivit lite förvrängd och torftig på vägen.

Intressant att etnicitetsinfon förstärkts - t o m börjat leva sitt eget liv - i Amberlamps version, medan andra detaljer inte följt med.

Jag skrev allt jag visste om bråket och kände inte direkt för att läsa igenom 120 sidor. Om jag hade vetat andra detaljer så hade jag såklart berättat dem men tyvärr så är det här allt jag vet. Om att det just var invandrare, svenskar eller något spelar egentligen ingen roll. Om jag hade vetat att det var svenskar som han bråkade med så hade jag självfallet skrivit detta.
Citera
2011-11-16, 10:47
Medlem
Har bara svept över sista två sidorna och är inte insatt. Men är det en flykting som knackat grabben kan gubben stå där med lång näsa - denne ofattbart ansvarslösa pengaslösare.
Citera
2011-11-16, 10:53
Medlem
Av min erfarenhet när det kommer till Reinfeldts son så är han en riktigt uppkäftig jävel har stött på han flera gånger då han har försökt starta bråk mot mig och mina kompisar på fester och olika slag. Och det ända han säger är att säpo kommer att komma om 1 min och slå sönder er. Så jag tror att han förkännade att få riktigt mycket struk. Jag var också på den festen han var på den kvällen och han började också att försöka slåss där. Han är en riktigt värdelös slagskämpe också så jag förstår inte riktigt vad han håller på med / Ifixx
Citera
2011-11-16, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amberlamp

Mvh
Lampan
Din info stämmer inte riktigt, men nästan. Den Erik slog ner på festen var blond med hemvist i stockholms innerstad. Den nedslagnes kompis som slog flaskan i huvudet på Erik var helsvensk med hemvist i stockholms innerstad. Festen var i en fin villa i Äppelviken hos en tjej vid namn Karlsson. Invandrarna som befann sig på Stureplan och deltog i bråket var där av en händelse och saknar koppling till det både gm och offer.. De bara tyckte det var skoj att delta i lite bråk. Allt enligt denna tråd..
Citera
2011-11-16, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien

Kan säga att det inte stämmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in