2011-11-06, 14:53
Medlem
Här är ett rätt roligt klipp på Erik när han är på Djurgårds match med föräldrarna!
Så då vet vi att han är djurgårdare också (om vi inte visste det).
Citera
2011-11-06, 14:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gudmund
Har han inte en dotter?

kanske det, men hon är för ung för att finnas med där!
Citera
2011-11-06, 14:54
Medlem
Midnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitsocker
Haha. Jadu "Vi tar detta på fullt allvar, oroa dig inte, vi ska få tag i personen som gjorde detta mot dig", "Leffe, lägg det på hyllan, det var bara någon snorunge som klagar på att han inte tål samhället."

Nej, som jag sa tog polisen det på allvar och förhörde ett stort antal personer.

Citat:
Har du missat helt vad han sa när SD-politikern blev misshandlad? Bor du i en bubbla eller i en grotta?

Ja, kan du bjuda på en länk kanske? Jag har nämligen svårt att tänka mig att han sa "det är rätt att bruka våld mot folk som inte tycker som honom".

Citat:
Att det skulle prioriteras annorlunda om det inte vore statsministerns son är som att ljuga för sig själv, ingen är så dum.

Förmodligen prioriteras ärendet för att utesluta politiska motiv. Men det är bara spekulationer och inget som ännu är bekräftat.

Citat:
Det var en självklarhet, men sonen Reinfeldt och en majoritet av vår befolkning tycker inte så längre. Finns undersökningar om du besitter kunskapen att söka.

Om du verkligen har läst dessa undersökningar kan du väl länka till dem för att bevisa ditt påstående.

Jag tycker att antalet röster som t.ex. Sverigedemokraterna fick senaste valet tyder på att det du säger inte är sant.
Citera
2011-11-06, 14:55
Medlem
HemligaSallskapets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FriteradKossa
Har lite frågor:

- Varför heter Erik Reinfeldt, Erik Holmberg på facebook?

Filippa Reinfeldt namn som ogift, enligt obekräftade källor. Det är väl ganska naturligt att han vill ha en facebook som är av något mer anonym karaktär?

Citat:
- Vem fan är Telia-Seb? Är det GM?

Någon av alla meningsmotståndare.

Citat:
- Har GM gjort reklam för telia? Kan man isåfall få någon länkad till sig, kul och se.

Telia-Seb har varit i hetluften förut, han hade problem med blattegäng och flydde Stockholm en period. Blev uppmärksammat då han var med i Teliareklamen som yngre:

http://www.youtube.com/watch?v=CIN3zqA5xC8

Han är lillebrodern.
Citera
2011-11-06, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knugenafsvea
Här är ett rätt roligt klipp på Erik när han är på Djurgårds match med föräldrarna!
Här är även hans kommentarer angående dansen, mycket patetiskt. http://imageshack.us/photo/my-images/507/erikreinfeldt.png/
Citera
2011-11-06, 14:57
Medlem
JoeDaltons avatar
http://sv.wikipedia.org/wiki/Telia-reklamen#Roller
S*ebastian N*lsson
Citera
2011-11-06, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coffeycan
Rätt åt honom att han fick stryk. Reinfeldt är en empatilös människa utan medkänsla för de svaga i samhället.
Du är ju bara efterbliven.

Blatten som slog ner Reines son var ju också 16 så det kanske förklarar varför han var på stureplan mitt i natten, kan ju vart nån fest för mindre. Sedan att han vart förföljd och misshandlad är ju enda förklaringen att han festar med dumma idioter, precis som er vänster som säger rätt åt han bla bla , han fick för mycket polishjälp bla bla. Det är väl bra att han får så mycket hjälp som möjligt, skulle va förjävligt om han t.ex avlidit då skulle Fredde tänka på det hela dagarna och inte styra lika underbart som han ska göra nu och nästa 4 år-.
Citera
2011-11-06, 15:00
Medlem
UNIKEFFs avatar
Sådan far, sådan son!

Han har ju redan kallat en invandrare för blatte och vart i rättegång gällande det. Använder ju internet för att stämma träff med folk för att slåss.

Ser ju själv ut som en blatte och på pappas sida har de ju gener efter en tvättäkta cirkusneger dessutom. Jag tror Erik blir retad för det och så finns det en massa påståenden på nätet att Eriks pappa är heroinlangare om man googlar på Erik Reinfeldt och kollar på de bilder som då dyker upp.

Någon som vet mer om det här med att hans pappa statsministern kallas för heroinlangare på nätet?
Citera
Medlem
JoeDaltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma
Ett scenario (SOM BORDE SÄNDAS PÅ TELEVISIONEN) som vore helt underbart är att en blek, svettig och lönnfet Statsminister Fredrik Reinfeldt blir ställd mot väggen appropå sin sextonåriga överisttarslyngels förehavanden på Sture långt efter midnatt? Vad har snorungen där att göra?? Är detta ett fakto som Statsminister att föregå med gott exempel beträffande barnuppfostran och jämdställdhet?

Dessutom tre mil från hemmets trygga vrå.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gudmund
Oftast vet dom ganska väl vad som faktiskts har hänt ,det dom skriver beror helt på vad dom har för agenda.
Troligtvis ligger det en del i det du säger. Det är liksom ingen slump att det finns undersökningar om folks förtroende för journalister där journalister endast har högt förtroende av 4 % av befolkningen.
Citat:
Andel av svenska folket som har högt förtroende för olika yrkesgrupper:
Journalister - 4 %
http://www.mynewsdesk.com/se/pressroom/fastighetsbyran/pressrelease/view/laagt-foertroende-foer-fastighetsmaeklare-bland-svenskarna-543763
Citat:
Ursprungligen postat av Midnight

Jag tror det är sant att denna händelse prioriteras men jag tycker inte man ska tolka det som att någon är värd mer än någon annan utan det handlar, som jag tror, snarare om att det så tidigt som möjligt måste utredas om det finns politiska motiv bakom gärningen - och det är viktigt anser jag.

Tycker också det är viktigt att snabbt undersöka huruvida det ligger något politiskt motiv bakom misshandeln. Det är allvarligt om företrädare och anhöriga till personer som engagerar sig politiskt blir påhoppade pga sina politiska gärningar. Det, om något, är en fara för demokratin. Nu verkar det dock röra sig om ett helt vanligt slagsmål mellan några tonårsgrabbar.
Senast redigerad av Lisa-tr 2011-11-06 kl. 15:03.
Citera
Medlem
Rezais avatar
Far Mesfeldt borde dra ner brallorna på sin son Erik och ge honom smisk som den odugling han är.

Citat:
Är det Måna Sahlin man ser nedanför Fredrik vid ca 0:39? Visste inte att de var så tighta ihop.
Citera
2011-11-06, 15:02
Medlem
Citat:
Här är även hans kommentarer angående dansen, mycket patetiskt. http://imageshack.us/photo/my-images/507/erikreinfeldt.png/
Ligger det fortfarande kvar på Facebook för alla att läsa?

Den där självgoda jävla sprätten Schweinfeldt har en hel del sopning framför egen dörr att utföra...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in