Citat:
Ursprungligen postat av Bitsocker
Haha. Jadu "Vi tar detta på fullt allvar, oroa dig inte, vi ska få tag i personen som gjorde detta mot dig", "Leffe, lägg det på hyllan, det var bara någon snorunge som klagar på att han inte tål samhället."
Nej, som jag sa tog polisen det på allvar och förhörde ett stort antal personer.
Citat:
Har du missat helt vad han sa när SD-politikern blev misshandlad? Bor du i en bubbla eller i en grotta?
Ja, kan du bjuda på en länk kanske? Jag har nämligen svårt att tänka mig att han sa "det är rätt att bruka våld mot folk som inte tycker som honom".
Citat:
Att det skulle prioriteras annorlunda om det inte vore statsministerns son är som att ljuga för sig själv, ingen är så dum.
Förmodligen prioriteras ärendet för att utesluta politiska motiv. Men det är bara spekulationer och inget som ännu är bekräftat.
Citat:
Det var en självklarhet, men sonen Reinfeldt och en majoritet av vår befolkning tycker inte så längre. Finns undersökningar om du besitter kunskapen att söka.
Om du verkligen har läst dessa undersökningar kan du väl länka till dem för att bevisa ditt påstående.
Jag tycker att antalet röster som t.ex. Sverigedemokraterna fick senaste valet tyder på att det du säger inte är sant.