2011-11-08, 21:37
Medlem
cc_zeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaxium
Använd sökfunktionen. Sök sammanfattning. Välj i denna tråd. Kööööööööööööööööööör. När sökresultatet visas välj stigande sorterning så kommer länken i översta posten.

Eller också kan du gå hit (men då har du inte lärt dig någonting): Sammanfattning

Tack, men jag vet exakt hur man använder sökfunktionen. My bad att jag antog att det inte fanns någon efter ha läst de tjugo senaste sidorna i tråden ..

Den sammanfattningen är förresten från sida 37.. Finns det absolut inget nytt av värde som tillkommit de senaste 70sidorna eller? ...
Senast redigerad av cc_zero 2011-11-08 kl. 21:42.
Citera
2011-11-08, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cc_zero
Tack, men jag vet exakt hur man använder sökfunktionen. My bad att jag antog att det inte fanns någon efter ha läst de tjugo senaste sidorna i tråden ..

Den sammanfattningen är förresten från sida 37.. Finns det absolut inget nytt av värde som tillkommit de senaste 70sidorna eller? ...
Inte direkt, troligen beroende på att den rätta storyn kom fram rätt snabbt. det enda som finns är namn på några gm samt Eriks offer.
Citera
2011-11-08, 22:17
Medlem
pl.s avatar
Herregud vad trött jag blir på denna dynga..

Killen hade varit på en fest & varit ute på stan mitt i natten, men det nämner pressen inte?
Lilla puttinutten börja blöda lite på läppen & fick en liten bula bu f*cking hu.

Jag tror knappast att dom hoppade på ungen bara för att det var reinfeldts son, kan nog till & med säga att dom inte ens visste om det.

Men för att komma till punkt.

Antagligen så hade han & sin polare tjafsat emot, & ska man vara stor i truten så får man stå för konsekvenserna!
Citera
2011-11-08, 22:25
Medlem
Allharjarins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pl.

Killen hade varit på en fest & varit ute på stan mitt i natten, men det nämner pressen inte?
Lilla puttinutten börja blöda lite på läppen & fick en liten bula bu f*cking hu.

Jag tror knappast att dom hoppade på ungen bara för att det var reinfeldts son, kan nog till & med säga att dom inte ens visste om det.

Antagligen så hade han & sin polare tjafsat emot, & ska man vara stor i truten så får man stå för konsekvenserna!
Fjant. Du vet inte om han var "stor i truten" mot svartingarna. Sluta spekulera, enfaldiga hedning.
Citera
2011-11-08, 22:34
Medlem
jappanDA1337s avatar
Det är ju nästan så man hoppas lite på att Reinfeldt blir tvungen att ta ett större ansvar hemma, och sedan blir utbränd och får smaka på sin egen medicin
Citera
2011-11-08, 22:35
Medlem
Kan vi försöka sammanställa all information som kommit in? Jag har skrivit ner de scenarier som vittnen berättat om här i tråden.

Vittne 1
I fredags kväll var Erik på en fest. Han var i allmänhet uppkäftig, bad folk att kolla ner i marken för att hävda sig.

Såklart så hade han sin hop av polare (10-15 pers) bakom sig. Till slut säger en kille emot
Och Erik blir arg (var ju han som är alfahanen right?). Det blir småtjaffsigt och Erik och hans kompisar börjar puttas mot den här killen och hans ungefär fem kompisar. Kan också tilägga att en vodkaflaska Kastades.

Folk blir utskickade från festen och ute på Gatan bildas en ring runt Erik med hans halvmåne av kompisar och den här killen som sa emot. Erik och hans kompisar skriker förnedrande saker emot han och härmar Ondskan och börjar skrika råtta i kör.

Sen är det oklart vad som hände men en kille som försökte avstyra bråket blev nersparkad av ca fem av Eriks kompisar. fem mot en vad i helvete?! När han låg ner till och med.
%

Vittne 2
Allt började på en fest hos Vega i Bromma. Festen spårade ur fullständigt pga det stora antalet människor. Erik och hans gäng befinner sig på terassen till villan där även David är med sina vänner. Erik börjar käfta som vanligt (han är jävligt, jäääääävligt kaxig) och det börjar bli lite handgemäng som övergår i slagsmål.

Erik och hans vänner blir ombedda att lämna festen och bestämmer sig för att stå utanför tills någon av killarna från terassen kommer ut på gatan. Sagt och gjort, David kommer ut och får då sparkar och slag från sex personer däribland Erik. Innan David faller till marken lyckas han få i en käftsmäll på Erik som resulterar i en spräckt läpp och ännu mer stryk från Eriks gängs sida. De lämnar honom på marken och drar vidare mot Östermalmstorg där Erik ringer upp en av Davids kompisar från festen. Dialogen gick något såhär “Vi är på Östermalmstorg, kom hit om ni vågar”. När Davids kompisar anlänt till Östermalmstorg är Erik inte där. Erik och hans polare, ca 30 personer, står och väntar under svampen. När Davids polare kommer dit så blir det lite skrik, lite gap och sen smäller det när Sebastian slår en glasflaska i huvudet på Erik som sedan flyr in i polisbussen vid Stureplan.
%

Vittne 3
Det första bråket på festen i Bromma skedde på terrassen. David ville få tag på Jacob som hade försökt supa ner Davids??? kompis flickvän. David tar tag i en kompis lite lätt och säger "Var fan är Jacob?”. Erik Reinfeldt ser detta och går upp för trappan och ut på terassen. Erik frågar vad David håller på med.

Erik: - Vad fan håller du på med? Lugna ner dig för fan.
David: - Jag är helt lugn.
Eik: - Varför tog du tag i den där killen?
David: - Han är min kompis.
Erik: - Vad har du för jävla attityd?! Står där och blåser ut rök på mig

Då kliver David kompis Niklas in och ber båda lugna ner sig. Då börjar Erik skrika på honom istället. Eriks kompisar springer upp för trappan ut och på terrassen och börjar veva och knuffa alla mot räcket. Räcket ger vika och David, Niklas och deras kompisar ramlar över och springer runt huset.

På altanen ligger förstörda glas och krukor huller om buller. En av värdarna skriker att alla ska ut och alla börjar gå ut. Niklas tvekar eftersom Erik och hans polare väntar utanför. En av Eriks kompisar uppmanar honom att gå ut och prata och att det kommer att lösa sig då. När Niklas går ut samlas alla i en ring, där Erik och Niklas står i mitten. Erik går fram med knutna nävar och skriker:

Erik: - SLÅ FÖRSTA SLAGET DÅ DIN FITTA!
Niklas : - Jag har slutat med att slåss.

Eriks kompisar börjar skrika: RÅTTA! RÅTTA! RÅTTA! som i filmen Ondskan.
När alla inser att det inte kommer bli något slagsmål skingrar de sig och börjar lämna platsen och gå mot hållplatsen vid Nockebybanan. Av någon anledning börjar alla springa så jag följer efter för att se vad som händer.

I en trädgård ligger en kille ner som inte har förekommit tidigare, brevid en container. Eriks kompisar har sprungit efter honom in i trädgården och sparkat honom i revbenen. Kan det ha varit David de sparkade ner? Om det var det så slutade misshandeln när J**** R******, från Eriks gäng, lade sig på David. Även J**** R****** fick ta emot några sparkar. Fem-sex personer försöker få upp David på benen.

Eriks gäng börjar tåga upp mot stationen och går på Nockebybanan. De för ett jävla liv så att tåget väntar på stationen tills polisen anländer. Erik går fram och tillbaka lite nervöst och sätter sig sedan längst bort. Poliserna följer med till Alvik där de sedan försvinner. Erik står och jabbar lite i luften framför sina kompisar som för att visa hur han slogs. Niklas och hans kompisar stämt träff med Erik på Stureplan och där blir Erik nerslagen.

Erik ska ha betett sig dräggigt mot Mickes flickvän vilket fick Micke att säga ifrån. Erik började då käfta emot och puttar på Micke som ringer några av sina “kontakter”, när “kontakterna” anländer uppstår bråk mellan Eriks “kontakter” och Mickes “kontakter”, Det slutade med att Erik med sällskap lämnade Vegas fest och att grupperna sedan stötte på varandra inne på Östermalm.

Erik var inte bjuden till festen hemma hos Vega.
%

Övrigt - Lite varierat uppsnappat som behöver rätas ut

1. Är Niklas hans riktiga namn?
2. Theodor M, Roberto A och Pär Ö var med under händelsen. Jag tror alla tre är farliga och kriminella. Och alla tre var med under händelsen denna kväll och ska ha vevat för fullt.
3. Har Daniel N eller Otto S nån roll i det hela?
4. Namnen på alla som var på plats vid Stureplan när Erik blev slagen:
1. Max K
2. Sebastian
3. Isac N
5. Det påstås att Isac N misshandlade & slog flaskan i ER's huvud. Sebastian ska istället ha utdelat en spark. Isac N är aldrig dömd innan. Dom två andra som satt inne, Max K & Sebastian satt inne i häktet med Isac.N
6. Det är Sebastian som är dömd för HMF, Misshandel, m.m
%
Citera
2011-11-08, 22:50
Medlem
1. Theo M, Isac N & Roberto A var inte på platsen.
2. Sebastian & Max var dom som var där, alltså dom som kände David. Dom är båda två nära vänner till David.
3. Ingen är dömd för HMF, utan Max & Sebastian hade rättegång i början av sommaren. Dock så var en av punkterna HMF men ingen blev DÖMD.

Tack & Hej.
Citera
2011-11-08, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pl.

Läs tråden innan du börjar fantisera ihop en massa strunt...
Citera
2011-11-08, 22:55
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaxium
Kan vi försöka sammanställa all information som kommit in? Jag har skrivit ner de scenarier som vittnen berättat om här i tråden.

Vittne 1
(...)
Vittne 2
(...)
Vittne 3
(...)

Övrigt - Lite varierat uppsnappat som behöver rätas ut

1. Är Niklas hans riktiga namn?
2. Theodor M, Roberto A och Pär Ö var med under händelsen. Jag tror alla tre är farliga och kriminella. Och alla tre var med under händelsen denna kväll och ska ha vevat för fullt.
3. *
4. Namnen på alla som var på plats vid Stureplan när Erik blev slagen:
1. Max K
2. Sebastian
3. I**c N
5. Det påstås att I**c N misshandlade & slog flaskan i ER's huvud. Sebastian ska istället ha utdelat en spark. I**c N är aldrig dömd innan. Dom två andra som satt inne, Max K & Sebastian satt inne i häktet med I**c.N
6. Det är Sebastian som är dömd för HMF, Misshandel, m.m
Bra jobbat!
Detta med I**c Nyst*** är mkt oklart. Ingen tidning påstår att tre personer varit anhållna t ex, eller? Infot om I**c Nyst*** kan vara 100% falsk.

Märkligt med en tråd om 16-åringar. Det verkar dra till sig trollidéer som:

"Vi skriver att SNT och MK och några till har bildat en kriminell sammanslutning! Vi har ju material, bilder på mopeder, cigaretter och 'PojkarSomKnullarBloggvärlden"

"Jag skriver att en pojke i Huddinge har slagit flaskan, för han är skyldig mig... Sen tar jag tillbaks allt med ett nytt inlägg"

Trams. Var är kuraget?
Citera
2011-11-08, 23:00
Medlem
Angående troll-grejen med Isac N****M så skrevs det ju också klart & tydligt att "Jesperhatarjudar" "trollade"
Citera
2011-11-08, 23:01
Medlem
Om det som sägs stämmer förtjänade Erik all stryk han fick. Mer skulle han haft. Hade han inte varit våran Imams son hade han varit i rejäl knipa med sådan attityd.
Citera
2011-11-08, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allharjarin
Fjant. Du vet inte om han var "stor i truten" mot svartingarna. Sluta spekulera, enfaldiga hedning.

Förstod inte riktigt vart du hämtat din "information" ang att Max K & Sebbe är "svartingar" .. Den som är "fjant" här är nog du.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in