2011-11-08, 01:18
Medlem
Shambolics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MenskSkotter
2. Det blev han inte - Detta är några av inläggen på ERs vänner logg efter misshandeln.

Erik Holmberg (ER)
Bror, backen du gav mig i slutet, trodde dem skulle döda mig. älskar dig bror ♥
Gilla · · söndag kl. 19:39 ·
9 personer gillar detta.

Mike Tedla lugnt bror ♥ vet att du skulle gjort samma sak♥
söndag kl. 19:40 · Gilla · 2

-------

Erik Holmberg
Tack för hjälpen bror! du räddade mitt liv ♥
Gilla · · söndag kl. 19:54 ·

Vad är det med dagens ungdom? Dammar av vodkaflaskor i pallet på varandra för att sedan gå hem och skriva homo-erotiska meddelanden till varann på Facebook.
Citera
2011-11-08, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grodanbollekalle
ska du dit och titta på blodet eller? ta DNA? Hursomhelst.. Jag har glömt vad tjejen som hade festen hette. kan någon påminna mig?

Vega Karlsson.

97a, Franska Skolan - Bra brud!

Makeupbox.se

By the way, tydligen ljuger media? - http://image.bayimg.com/oakjfaadn.jpg
Citera
2011-11-08, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AALF
Här är du ju! Du som tydligen visste att både Sebastian och Max var medlemmar/ledare i "Stockholms Bröder".
Hur svarar du till Max inlägg + den nya infon som Jesperhatarjudar har kommit med?

Max är ju inte så dum i huvudet så han går ut och erkänner att han är med i någon form att "Gäng", Men vafan, gruppen är inte organiserad på något sätt utan det är bara ett gäng grabbar som kallar sig för Stockholms Bröder!

Länka gärna Jesperhatarjudars inlägg!
Citera
Medlem
Citat:
Vega Karlsson.

97a, Franska Skolan - Bra brud!

Makeupbox.se

By the way, tydligen ljuger media? - http://image.bayimg.com/oakjfaadn.jpg
Men vafan. en fjortonåring har fyllefest hemma.. vet soc om detta?
Citera
Medlem
Jesperhatarjudars avatar
Allting stämmer förutom att Isac aldrig var där. Allt annat är sant, Det var Sebastian Nilsson som smällde honom.
Citera
2011-11-08, 01:22
Medlem
SibirienKalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shambolic
Om du nu är av den äldre generationen så tycker jag att du borde veta bättre än att brottsprovocera 16-åringar på internet.
1: Var i mitt inlägg provocerar jag? Jag återger bara var jag har fått höra från flera håll. Sätt på dig glasögonen!

2: Även om jag skulle ha provocerat så är det inget brott att filma folk. Läs gärna på i lagboken!

3: Om du bara funderade litet grand så skulle du inse att mitt inlägg lika gärna kan vara ett sätt att framföra information till ER (som följer tråden själv eller genom vänner) eftersom jag av olika skäl inte kan kontakta honom direkt.

Summa summarum vore det klädsamt för ditt eget rykte om du för det första läste de inlägg du svarar på ordentligt. Och för det andra vore det ännu bättre om du funderade igenom inläggens mening och syfte innan du kastar dig på tangenterna.
Citera
2011-11-08, 01:22
Medlem
Citat:
Max är ju inte så dum i huvudet så han går ut och erkänner att han är med i någon form att "Gäng", Men vafan, gruppen är inte organiserad på något sätt utan det är bara ett gäng grabbar som kallar sig för Stockholms Bröder!

du kan gå in och söka på det själv
Citera
2011-11-08, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jesperhatarjudar
Allting stämmer förutom att Isac aldrig var där. Allt annat är sant, Det var Sebastian Nilsson som smällde honom.
men, hade du fel förut???
Citera
2011-11-08, 01:24
Avslutad
Citat:

https://www.flashback.org/sp33895565

Varsågod.
Citera
2011-11-08, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grodanbollekalle
Jag tycker att de istället ska förmå Redondo att polisanmäla och att sedan de som var där vittnar om vad som hände i äppelviken.
Ja det är viktigt att han gör det, och att de som sett mest också hör av sig till polis. ER behöver hjälp att bryta sitt beteende, få lära sig att man inte kan bete sig hur som helst, ringa in säpo (inte bra för en bråkig unge att kunna öht) och komma undan för lätt hela tiden.

Citat:
Ursprungligen postat av SlightDay
Fyfan vilken skitstövel Erik verkar vara. Synd att inte killen med glasögonen gav honom en käftsmäll
Jag ser inga tecken på sjukdom, bara inlärt dåligt uppförande. Inte omöjligt för honom att styra upp sig, med lite nya värderingar.

Heder åt andra killen som så lugnt inte backade, synd om alla runt som blivit så vana att det känns normalt.
Citera
2011-11-08, 01:29
Medlem
Vega karlsson som hade festen blev nyligen vän med Eriks räddare Alex Wibron på facebook.. Försöker han kanske få henne att knipa käft om misshandeln av David?
Citera
2011-11-08, 01:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jesperhatarjudar

Så vi kan stryka misstankarna angående Isac Nyström som GM helt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in