Citat:
Ursprungligen postat av hdavidsson
Och så här svarade du.
Ja, precis.
Du kanske inte läste mitt svar som jag gav till pansarmeyer (är han din smurf eller vice versa?). Jag är ointresserad av var deras pengar kommer ifrån eftersom det som länkades var en lista över vetenskapliga rapporter, du ville ha en läslista som tog upp alternativa teorier. Om du nu senare förstås kan visa att samtliga forskare som finns med på den listan är köpta av oljebolag så ska jag naturligtvis tänka över validiteten i deras slutsatser men tills dess visar det bara din och pansars oförmåga att förstå resonemang, något jag förstått av tidigare debatter med er bägge.
EDIT: Pansar försöker också med billiga retoriska knep, jag länkade till en sammanställning över rapporter, istället för att läsa dem som du sagt att du vill så började du kritisera en film? Märkligt.
Vadslagningslänken var till dig och inte en vetenskaplig länk, sist så var ny teknik länken för att påvisa att allt inte är svartvitt som du och pansar verkar tro.
Nu är det midsommar snart, ha det gött hdavidsson, försök läsa åtminstone en uppsats under helgen.