2011-11-23, 14:20
Medlem
showtimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Hur är det tänkt att spelas inför nästa säsong egentligen? 3-5-2?
Jag skulle vilja ha upp Nymann lite högre i banan då han kändes klockren som kantspringare.

4-2-3-1. Ja men samtidigt är Nymann vår bäste högerback också.
Citera
2011-11-23, 14:32
Medlem
Ovcharkas avatar
Idag presenteras en spelare! Sebastian? Johan? Kristoffer? Vem vet...
Citera
2011-11-23, 15:14
Bannlyst
Varför så mycket snack om en liten bottenklubb? (Djurgården)
Citera
2011-11-23, 15:21
Medlem
kirrem4ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Idag presenteras en spelare! Sebastian? Johan? Kristoffer? Vem vet...
Källa på det?
Citera
2011-11-23, 15:23
Medlem
Karatepungs avatar
Mycket Djurgårdare här nu....... Bäst att någon rycker in innan tråden blir något virtuellt shanty town.

Angående Özkan:

"- Gabriel har en kapacitet i sig som är en tillgång för AIK och nu har vi hittat en avtalsform som gör att alla inblandade känner stor tillförsikt inför de två kommande åren. Gabriel har i förhandlingen visat stor förståelse för AIK:s önskemål vilket vittnar om hans stora AIK-hjärta, säger AIK:s sportchef Jens T Andersson."

http://www.aikfotboll.se/Article.aspx?contentID=4942

Vad exakt det fetade innebär är ju lite oklart. Men för att Jens T ska dra på smilbanden så krävs det nog ett väldigt förmånligt avtal för AIK. Har säkert funnits lite intresse för Özkan från annat håll och jag känner mig faktiskt väldigt tacksam över att han stannar. Han har alla förutsättningar att bli en hjälte inom AIK om han bara fortsätter träna hårt och visa samma inställning. Hoppas nu att han kan få en skadefri säsong och briljera lite på plan också!
Senast redigerad av Karatepung 2011-11-23 kl. 15:25.
Citera
2011-11-23, 15:39
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karatepung
Mycket Djurgårdare här nu....... Bäst att någon rycker in innan tråden blir något virtuellt shanty town.

Angående Özkan:

"- Gabriel har en kapacitet i sig som är en tillgång för AIK och nu har vi hittat en avtalsform som gör att alla inblandade känner stor tillförsikt inför de två kommande åren. Gabriel har i förhandlingen visat stor förståelse för AIK:s önskemål vilket vittnar om hans stora AIK-hjärta, säger AIK:s sportchef Jens T Andersson."

http://www.aikfotboll.se/Article.aspx?contentID=4942

Vad exakt det fetade innebär är ju lite oklart. Men för att Jens T ska dra på smilbanden så krävs det nog ett väldigt förmånligt avtal för AIK. Har säkert funnits lite intresse för Özkan från annat håll och jag känner mig faktiskt väldigt tacksam över att han stannar. Han har alla förutsättningar att bli en hjälte inom AIK om han bara fortsätter träna hårt och visa samma inställning. Hoppas nu att han kan få en skadefri säsong och briljera lite på plan också!

Det låter väl som att det är någon form av prestationsbaserat kontrakt med tanke på Özkans skadeproblem.
Citera
2011-11-23, 16:12
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brodrarskapetosk
Varför så mycket snack om en liten bottenklubb? (Djurgården)

Kom det där verkligen från en örebroare? Vad har ni att vara stolta över förutom att kungen sagt er stads namn fel en gång?

Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Det låter väl som att det är någon form av prestationsbaserat kontrakt med tanke på Özkans skadeproblem.

Jo, låter som om han bara får betalt när han är skadefri eller nåt. Han lär gå på soc inom 6 månader!
Citera
2011-11-23, 16:41
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Jo, låter som om han bara får betalt när han är skadefri eller nåt. Han lär gå på soc inom 6 månader!

Haha, någon typ av grundlön borde väl ingå, annars tror ju inte Özkan ens själv på sin egen karriär.
Citera
2011-11-23, 18:46
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ja jag tänkte detsamma. Om det är nått sånt så får han ju inga pengar alls. Vad ska han då leva på? Kassan på ICA? Funkar A-kassan för fotbollspelare?
Citera
2011-11-23, 19:00
Medlem
vonmansteins avatar
Bomben är här!
Citera
2011-11-23, 19:02
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirrem4n
Källa på det?

En källa i mängden. Besviken nu dock. Broberg... Vem? Jaja, hade hoppats på nån av dom jag nämnde. Men det KAN komma mer snart...

http://dif.se/2011/11/23/martin-broberg-klar-for-dif/
Citera
2011-11-23, 19:03
Medlem
kirrem4ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonmanstein
Bomben är här!
Haha vem är han? Ingen som helst koll på han, kollar klippet dom lagt upp med han på diftv nu!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in