2011-12-02, 15:20
Medlem
hazard simpsons avatar
Lite nytt från Åtvidaberg: Nyförvärv: Mattias Mete(Västerås sk)Tom Pettersson,Petrit Zhubi (Trollhättan)

Dessutom är Pligg kvar och Magnus Eriksson stannar(bra som fan). Grundstommen verkar vara intakt och lite nytt blod kommer in.

Kopparvallen renoveras för fullt. Bruket lever
Citera
2011-12-02, 16:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Lite nytt från Åtvidaberg: Nyförvärv: Mattias Mete(Västerås sk)Tom Pettersson,Petrit Zhubi (Trollhättan)

Dessutom är Pligg kvar och Magnus Eriksson stannar(bra som fan). Grundstommen verkar vara intakt och lite nytt blod kommer in.

Kopparvallen renoveras för fullt. Bruket lever

nja, tror nog inte att motståndarlagen darrar direkt.
Citera
2011-12-02, 17:31
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleRFK
nja, tror nog inte att motståndarlagen darrar direkt.

Det tackar jag för. Underskattning är kul.
Citera
2011-12-02, 18:48
Medlem
kool moe dees avatar
Hey! Gefle plockar ihop lite nytt - Falsetas från de blåvita lär passa som handen i handsken häruppe. Dessutom stabile mannen Linus Malmborg in på backen, riktigt duktig i de matcher med Vasalund jag sett denna säsong. Däremot ratar vi Oremo, tillräckligt stabilt framåt utan honom säger jag. Hoppas nu hårt bara på Tobias Wanke, tonårstalangen, har synts i stan på provspel. Inga stora kändisar säger ni vänner, men här säger vi vänta bara - 2012 är det time att lära nya namn
Citera
2011-12-02, 19:14
Medlem
Tebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool moe dee
Hey! Gefle plockar ihop lite nytt - Falsetas från de blåvita lär passa som handen i handsken häruppe. Dessutom stabile mannen Linus Malmborg in på backen, riktigt duktig i de matcher med Vasalund jag sett denna säsong. Däremot ratar vi Oremo, tillräckligt stabilt framåt utan honom säger jag. Hoppas nu hårt bara på Tobias Wanke, tonårstalangen, har synts i stan på provspel. Inga stora kändisar säger ni vänner, men här säger vi vänta bara - 2012 är det time att lära nya namn
Det vore fullkomligt lysande om Tobias Wanke slog igenom ordentligt och blev köpt av en engelsk klubb.
Citera
2011-12-02, 19:17
Medlem
showtimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool moe dee

Men vafan? Kom igen ni vet att ni vill...
Citera
2011-12-02, 19:19
Medlem
optimalcosmoss avatar
Tobias Wanke som spelar i söderhamn! Vill inte han till Djurgården? Fast får han inte kontrakt med Djurgården blir det nog Gefle.
Citera
2011-12-02, 20:47
Medlem
Fhoobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av optimalcosmos
Tobias Wanke som spelar i söderhamn! Vill inte han till Djurgården? Fast får han inte kontrakt med Djurgården blir det nog Gefle.

Det värsta är att jag tror Oremo skulle göra succé om han återvände till Gävle.

Angående han från Söderhamn så känns det rent spontant som; inte en till därifrån.
Citera
2011-12-05, 14:18
Medlem
vonmansteins avatar
En ny ev. "super bomb" tränar med DIF

Citera
2011-12-05, 16:06
Medlem
Bornets avatar
Då var Löfqvist klar för Parma. Intressant ur Celic-synpunkt.
Citera
2011-12-05, 18:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet

Ja...vad händer med Celik och varför väljer Parma att satsa på Löfqvist? Kom igen...man hade ju fattat om det var Celik som var på tapeten.
Citera
2011-12-05, 19:50
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Löken till Landslaget!!!!!! Jag menar, va fan. Han spelar ju i serie A. Mycket bättre än dom tomtarna som harvar omkring i nån jävla skitserie som allsvenskan...

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in