2012-07-06, 02:13
Medlem
izzn0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Goitom är klar, han kommer att presenteras i pausen AIK-Häckken, efterföljande PK följer med AIKs nya målkung.
Tillsammans med Ronaldo då eller?
Citera
2012-07-06, 02:57
Medlem
Citat:
Goitom är klar, han kommer att presenteras i pausen AIK-Häckken, efterföljande PK följer med AIKs nya målkung.

Dags att sluta trolla snart? Har ju till och med tidigare erkänt att du trollar och hejar på bajen...
Citera
2012-07-06, 03:06
Medlem
15Februaris avatar
Citat:
Det vore ju högst komiskt om du faktiskt för en gångs skull skulle ha rätt.
Citera
2012-07-06, 03:52
Medlem
mullvadsgrekens avatar
"Tack, jodu jag är inte ens gnagare, jag är Bajen. Otroligt vilka jävla idioter som går på och spinner vidare på det jag skriver här både på GF och aikforum. du får gärna hjälpa mig, jag hör av mig."

Så, sluta trolla nu.

Det finns ändå ingen anledning för AIK att köpa loss en sådan spelare för åtskilliga miljoner med ett år kvar på kontraktet.
Citera
2012-07-06, 10:12
Medlem
Aleopas avatar
Citat:

Haha! Vem presenterar Malmo i pausen da? Ge oss natt skoj!
Citera
2012-07-06, 13:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 15Februari

Han hade faktiskt rätt på Borges.
Citera
2012-07-06, 16:03
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av and3nlol
Dags att sluta trolla snart? Har ju till och med tidigare erkänt att du trollar och hejar på bajen...

Citat:
Ursprungligen postat av 15Februari

Citat:
Ursprungligen postat av mullvadsgreken
"Tack, jodu jag är inte ens gnagare, jag är Bajen. Otroligt vilka jävla idioter som går på och spinner vidare på det jag skriver här både på GF och aikforum. du får gärna hjälpa mig, jag hör av mig."

Så, sluta trolla nu.

Det finns ändå ingen anledning för AIK att köpa loss en sådan spelare för åtskilliga miljoner med ett år kvar på kontraktet.

Mina källor säger att ni är helt fel ute, Goitom är klar.
Citera
2012-07-06, 16:53
Medlem
BrianGuilberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litensork
Hammarbys Luca Sciaccia ryktas vara aktuell för J-södra. Vad har ni hammarbyare att säga om honom?

En av de mer lovande i sin årskull, kan lira vänsterback, centralmittfältare och vänsterytter. Ska ha ett väldigt bra spelsinne och bra passningsfot. Har tyvärr inte fått chansen ordentligt. Var nere på provspel med Napoli för ett tag sen.

Namnet kan vara lite klurigt att uttala men Sciaccia uttalas någonting i stil med Tjacka.

Jag skulle inte ha några problem med en utlåning men en försäljning vore bara dumt eftersom då skulle all tid att lära upp honom varit förgäves och han kommer troligtvis bli minst en stabil superettan-allsvensk spelare.
Citera
2012-07-06, 17:00
Medlem
TimTebows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrianGuilbert
Jag skulle inte ha några problem med en utlåning men en försäljning vore bara dumt eftersom då skulle all tid att lära upp honom varit förgäves och han kommer troligtvis bli minst en stabil superettan-allsvensk spelare.
På vilket vis skulle den tiden vara förgäves. Man skulle ju få in pengar och dessa pengar skulle man ju kunna nyttja till att köpa en bättre spelare om man är lite skicklig affärsmässigt..
Citera
2012-07-06, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benzema
Han hade faktiskt rätt på Borges.

Nä!! Eller han va först om det här men det stod redan på andra forum innan det
Citera
2012-07-07, 04:15
Medlem
funerals avatar
Citat:
Mina källor säger att ni är helt fel ute, Goitom är klar.
Som vanligt säger alla källor att du snackar total jävla dynga muppjävel
Citera
2012-07-07, 05:16
Medlem
lika tråkigt som a.e.gs uråldriga trollande är (skräll att någon citerade där han skrivit att han erkänt han inte ens är AIKare, den såg man ju inte komma för flera månader sedan...), lika roligt är det hur folk verkligen blir upprörda och förbannade så fort han postar något och kommer med kommenterarer som "OMG IDIOT!!" lättirriterade much? ni inser att det är mkt roligare att trolla när man får respons av tio pers varje gång man postar en uppenbar fake-nyhet varje gång det är silly va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in