2012-02-03, 12:06
Medlem
erikbes avatar
Snacka om press vi kommer ha på oss i år. "The bigger they are, the harder they fall" som man säger. Men jag ska inte klaga. Fan vad man längtar efter allsvenskan nu. Kan bli en grymt intressant säsong
Citera
2012-02-03, 12:08
Medlem
xenosans avatar
Med detta officellt nu så kan jag inte se något lag seriöst utmana Göteborg om titeln...
Citera
Medlem
Pvt. Jokers avatar
Vad fan är det som händer? Drömmer jag?

http://www.ifkgoteborg.se/Nyheter/2012/Februari/Farnerud-klar-for-IFK-Goteborg/
Citera
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Snacka om press vi kommer ha på oss i år. "The bigger they are, the harder they fall" som man säger. Men jag ska inte klaga. Fan vad man längtar efter allsvenskan nu. Kan bli en grymt intressant säsong
Ja, Stahre måste ju vara den tränare som haft störst press på sig i svensk idrottshistoria.
Sjukt kul med så mycket klassvärvningar men storfavoriterna vinner ju väldigt sällan allsvenskan. Ändring på det nu!!!!
Sen är det ju lite festligt att sno spelare mitt framför näsan på aik, men va fan ni kan få jakob johansson om ni tjatar
Senast redigerad av funeral 2012-02-03 kl. 12:15.
Citera
2012-02-03, 12:12
Medlem
Arnålds avatar
Att vara ett ''troll'' är numera synonymt med att vara en ''a.e.g''
Citera
2012-02-03, 12:12
Medlem
wippedcreams avatar
Oj...nu får jag nog knalla iväg och skaffa mig ett säsongskort

Känns som vi har nåt på gång...kanske topp3 iår iallafall kan man ju hoppas på
Citera
2012-02-03, 12:13
Medlem
Fula Gubbens avatar
Djävulskt bra mercato av Göteborg.

Citera
2012-02-03, 12:16
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Och nu blir det ännu mer trångt på mitten för Gerzic och Sobralense. Vill dom helt försäkra sig om att dom ska få sitta på bänken och ha det trevligt lite extra?

Citat:
Ursprungligen postat av xenosan
Wikström och Igboananike till Mjällby?
http://www.fotbolltransfers.com/site/news/16569.html
Rustar för superettan?
Citera
2012-02-03, 12:17
Medlem
Spadess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wippedcream

Haha, nu när ni har extremt stor chans att vinna. DÅ är det dags att gå på matcher. Inge sm-guld till stolpfusk=skandal för deras del.
Citera
2012-02-03, 12:17
Medlem
Bobby Gillespies avatar
Kan någon blåvit försöka förklara hur ekonomin klarar av spelare som Hysén, Selakovic, Sobralense, Gerzic, Farnerud, Waehler, Haglund och Alvbåge, och deras, vad vi får förmoda, väldigt saftiga sign-on-bonusar och höga löner? Jag blir rätt förundrad över hur ett allsvenskt lag kan mäkta med sådana utgifter.

Eller är det så enkelt som att herr Plånbok och hans kreativa ekonomilösningar är tillbaka i verksamheten?

Efter allt snack är det bara att erkänna att man känner sig lite snuvad på konfekten.
Citera
2012-02-03, 12:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wippedcream

Du går iväg och köper ett säsongskort pga denna värvning, way to go.
Kommer vi 3a så ser jag det som en flopp iår.

När det läcktes ut av stjärnan A.e.g att Farnerud var klar för AIK så tänkte jag "FAAN, säg inte att råttjävlarna plockar hem guldet iår"

Men som någon redan har skrivit så ser jag i nuläget inget lag som kommer utmana oss om guldet.

1. IFK Göteborg
2. AIK
3. Elfsborg
Citera
2012-02-03, 12:19
Medlem
xenosans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Och nu blir det ännu mer trångt på mitten för Gerzic och Sobralense. Vill dom helt försäkra sig om att dom ska få sitta på bänken och ha det trevligt lite extra?

Rustar för superettan?

Wikström var riktigt bra hos oss förra säsongen och vann "spårvagnsligan" (bäst snittbetyg sett över hela säsongen enligt Norrköpings Tidningar) och om Igboananike någonsin ska komma igång så ska han väl göra det med att löpa efter långbollar på Strandvallen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in