2012-02-03, 11:46
Medlem
Rambovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giacomino
Blåvitt joggar hem guldet.

Jo tjena. GAIS kommer att komma före IFK i tabellen denna säsong också. Ijeh gör 14 mål och Wanderson 20.
Citera
2012-02-03, 11:48
Medlem
Så, kommentar på detta a.e.g?
Citera
2012-02-03, 11:49
Avslutad
andra gången Farnerud nobbar AIK! men IFK kan få han finns säkert andra bättre spelare på den positionen och som har yngre ålder =)
Citera
2012-02-03, 11:49
Medlem
Jontalinens avatar
Känns fortfarande inte som att sista ordet är sagt i denna soppa än.

Förstår dock inte varför IFK bränner iväg massa pengar på Farnerud? innermittfältet känns bra redan nu. Även om man har en bra ekonomi är det dumt att ösa iväg pengar bara för att man kan. Alltid gillat Haglund som spelare.

Men men, vi får väl se hur det slutar. Ju mer det dröjer och svänger fram o tillbaks, desto mindre sugen blir man på att ha Farnerud i sitt lag.
Citera
2012-02-03, 11:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av and3nlol
Så, kommentar på detta a.e.g?
vågar han ens svara nu när han har sagt massa trolltyg?
Citera
2012-02-03, 11:55
Medlem
Alvbåge
Emil-Norrmannen-Hjalle-Dyre
Haglund-Gerzic-Farnerud
Sobra-Hysen-Söder

Citera
2012-02-03, 11:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Weekends
Alvbåge
Haglund-Gerzic-Farnerud
Sobra-Hysen-Söder

blir spännande o se om det blir succé eller flopp
Citera
2012-02-03, 11:59
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weekends
Alvbåge
Haglund-Gerzic-Farnerud
Sobra-Hysen-Söder

Pytten ligger redan i stekpannan
Citera
2012-02-03, 12:00
Medlem
erikbes avatar
Sjukt om vi värvar Farnerud också. Kul att se alla gnagare som tidigare hyllat Farnerud, men som helt plötsligt tycker att han är kass, en pengakåt jävel, för gammal osv.
Citera
2012-02-03, 12:03
Bannlyst
Fyfan trodde det var ett skämt när jag läste att Farnerud var klar, mEN FYFAN VA GÖTT!
Iår kommer guldet hem igen!

Värvar Mild än back till så är get fan CL final nästa år!
Fyfan vad glad ajg är nu!
Citera
2012-02-03, 12:04
Medlem
Jontalinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Sjukt om vi värvar Farnerud också. Kul att se alla gnagare som tidigare hyllat Farnerud, men som helt plötsligt tycker att han är kass, en pengakåt jävel, för gammal osv.

Fast det har vissa sagt redan från början, dock inte jag.
Citera
2012-02-03, 12:05
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Jag skulle ju hålla mig härifrån men Cederbrants uttalande är djupt kränkande för mig som gnagare, samtidigt så visar han prov på ett särdeles bedrägligt beteende när han försöker smutskasta mig trots att han vet att jag har rätt. Cederbrant kommer passa bra på Expressen och kommer med största sannolikhet att göra kometkarriär där som någon sorts kvällspressens svar på Bagdad Bob.

Jag hoppas att Jocke har kurage nog att ställa Cederbrant mot väggen och utkräva en ursäkt å mina vägnar när denna transfer är officiell.

Slutligen vill jag säga att AIK bör se över sitt sätt att agera mot sina fans och medlemmar, först det flata agerandet i samband med polisövergreppen i Globen och nu smutskastning mot mig.

Jag är född gnagare, ständig medlem, medlem i DSM, medlem i Black Army och engagerad i arbete med AIK på andra sätt som jag ej vill ta upp här och nu misstänkliggörs jag på ett för en gnagare grymt förnedrande sätt.

Men men, kärleken till Allmänna Idrottsklubben är större än att jag låter detta påverka mitt supporterskap, väl mött på Skyttan på Lördag, känns fantastiskt att "snart så är det dags igen".

Citat:
Men lilla söta du, du kommer att få äta upp dina ord. Jag återkommer och då skall jag ha en ursäkt.

Citat:
Jo, många öl blir det.

Kan man komma över på en kall en eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här