2012-06-13, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Igloon
Förloraren på det måste vara Victor Noring, hur tänkte dom där? Noring får ett år på bänken i Malmö inte optimalt för hans karriär.

Förloraren är nog också TFF. Rykten om att Dahlin inte ville förlänga måste ha resulterat i att de gnuggade händerna i förhoppning om att kunna kräva en ganska stor summa för Noring.
Citera
2012-06-14, 03:13
Medlem
Aleopas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Igloon
Förloraren på det måste vara Victor Noring, hur tänkte dom där? Noring får ett år på bänken i Malmö inte optimalt för hans karriär.

Tycker Malmö aggerat perfekt. När Dahlin var lite svajig med att förlänga och vill vänta så tog de direkt in en någerlunda liknande målvakt som backup ifall Dahlin skulle dra. Nu blev det inte så och Noring får nog hoppas på att bli såld på annat håll om han inte vill sitta på bänken i MFF eller spela SE med Trelleholla.

Frågan är vad de kostade. Är där ens pengar till Durmaz/Larsson-förlängning nu om de mot alla odds skulle vara intresserade?
Tycker att Malmö aggerat bra med förlängningar, Hamad, Dahlin o Richardinho inom loppet av ett år. Nu lär iof. kassan va ganska tom.
Citera
2012-06-14, 11:38
Medlem
KriminellKladdkakas avatar
Catovic till Bajen.
http://www.fotbolldirekt.se/2012/06/14/ex-aikaren-nara-overgang-till-hammarby/
Vad anser hammarbyarna här om det?
Citera
2012-06-14, 11:46
Medlem
IdaAmins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aleopa
Tycker Malmö aggerat perfekt. När Dahlin var lite svajig med att förlänga och vill vänta så tog de direkt in en någerlunda liknande målvakt som backup ifall Dahlin skulle dra. Nu blev det inte så och Noring får nog hoppas på att bli såld på annat håll om han inte vill sitta på bänken i MFF eller spela SE med Trelleholla.

Frågan är vad de kostade. Är där ens pengar till Durmaz/Larsson-förlängning nu om de mot alla odds skulle vara intresserade?
Tycker att Malmö aggerat bra med förlängningar, Hamad, Dahlin o Richardinho inom loppet av ett år. Nu lär iof. kassan va ganska tom.

Nja, kanske om man räknar likvida medel. Men siffrorna i budgeten borde vara goda då köpet av 50% av Stadion gick igenom igår vilket besparar klubben 15 milj om året.
Citera
2012-06-14, 11:49
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aleopa

Jag tror inte det var någon jättekostnad. Det är nog till med billigare än när man förlängde med Hamad. Nu har man försäkrat sig av att ha kvar honom i två säsonger till eller att man får okej pris vid försäljning. Det är a och o att ha en bra stabil målvakt om man vill vara ett topplag.

Jag räknar Durmaz och Larsson som förlorade.
Citera
2012-06-14, 13:18
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KriminellKladdkaka
Catovic till Bajen.
http://www.fotbolldirekt.se/2012/06/14/ex-aikaren-nara-overgang-till-hammarby/
Vad anser hammarbyarna här om det?
Lite humor så här mitt på blanka eftermiddagen.
Catovic agent: "Vi siktar på utlandet men vi stänger inte dörren till Sverige heller."
Citera
2012-06-14, 13:30
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Catovic agent: "Vi siktar på utlandet men vi stänger inte dörren till Sverige heller."

En agent som säger så går inte att ta på allvar. Agentbranschen har blivit en bransch för fifflare, charlataner och bondfångare. Fattar inte vad spelarna tänker på när de väljer agent.
Citera
2012-06-14, 14:08
Medlem
KriminellKladdkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting

Catovic provtränade med ett lag från rumänska ligan men fick nobben under sin tid i AIK om jag inte missminner mig, kanske något lag från Andorra eller Vatikanstaten har fått upp ögonen för Teknikovic.

Skämt och sido så är han en duktig spelare på supperettan nivå, han är dock hardcore gnagare och jag kan inte tänka mig att Hammarbys supportrar skulle välkomna honom med öppna armar.
Citera
2012-06-14, 17:49
Medlem
karlhenrik_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KriminellKladdkaka
Catovic provtränade med ett lag från rumänska ligan men fick nobben under sin tid i AIK om jag inte missminner mig

Det var FC Sheriff Tiraspol från Moldavien som provspelet rörde sig om i vintras.
Citera
2012-06-15, 14:00
Bannlyst
MAIF vill behålla Fejzullahu och Kivuvu av lånen och sen förlänga med Ekenberg och Asper som vore sjukt bra.
Citera
2012-06-15, 17:22
Bannlyst
Vill en elva som denna nästa säsong:

Lundin

Özen
Ny mittback
Cederberg
Leandersson elr Agardius

Radetinac
Strömberg
Kivuvu
S.Nilsson

Fejzullahu
Pode

10-14 miljoner för Erton för att lösa honom från Nec Nijmegen. Bra alternativ på topp med Ekenberg, Berner och Pode.
Citera
2012-06-17, 13:12
Medlem
ett jävla rån om vi bara får 5 miljoner för Durmaz....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in