2012-02-01, 13:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Möller väger mer än Goitom.
Möller gjorde iaf mål i allsvenskan hyffsat sist ÅFF var uppe! så han skulle vara ett bra nyförvärv. dock vill jag att AIK ska värva ytterback helst en vänster för att kompletera till Nisse för han e ibland för långsam! önskar AIK kunde få hem pierre bengtsson igen
Citera
2012-02-01, 13:36
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BebbenJohansson
Salo - Kjetil - Hjalle - Dyre

Den funkar la fint? Alternativt om Hjalle byter plats då.

För att inte gå off topic och få varningar som vanligt så får jag skriva att Gerzic är en bra värvning om han kommer igång..
Instämmer....Dyre gör sig bäst på vänsterbacken. Vi får ut mer av hans offensiva kvalitéer då.
Den jag är lite skeptisk till är Sobra men i dom 2 matcherna han spelat så har han imponerat och varit bland dom bästa
Citera
2012-02-01, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Möller väger mer än Goitom.

För det var ju säkert vikten han menade.
Citera
2012-02-01, 14:15
Medlem
a.e.g är tidernas största troll, riktig pajas. Läser man igenom hans inlägg kan man konstatera att han spridit ut massa falska rykten. En (!) gång av typ 10 försök har han lyckats gissa rätt, angående Borges. Förra våren skulle det komma 2 bomber, inget hände. Farnerud skulle vara klar 2 dagar i rad, sen kmr han med usla bortförklaringar. Finns mer, bara att läsa igenom hans inlägg.

Dra och trolla ngn annanstans.
Citera
2012-02-01, 14:18
Medlem
A.e.g är tidernas största troll, riktig pajas. En gång (!) av ca. 10 försök har han lyckats gissa rätt. Kollar man igenom hans inlägg hittar man en rad felaktiga rykten. 2 utlovade bomber förra våren, Farnerud skulle presenteras 2 dagar i rad och en hel del annat. Ingenting har visat sig stämma utom när han gissade rätt ang. Borges.

Sluttrollat för din del. De som övth. tror på a.e.g bör läsa igenom hans tidigare inlägg. Ge honom ingen mer uppmärksamhet i fortsättningen, onödigt att mata trollet.

Edit: Blev visst 2 inlägg. Trodde första försvann pga att "sidan kan inte visas" dök upp när jag postade.
Senast redigerad av pelleo90 2012-02-01 kl. 14:19. Anledning: Råkade bli 2 inlägg.
Citera
2012-02-01, 14:24
Medlem
Busstations avatar
Har det kommit ut några officiella siffror på vad gerzicaffären gick på?
Citera
2012-02-01, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pelleo90
A.e.g är tidernas största troll, riktig pajas. En gång (!) av ca. 10 försök har han lyckats gissa rätt. Kollar man igenom hans inlägg hittar man en rad felaktiga rykten. 2 utlovade bomber förra våren, Farnerud skulle presenteras 2 dagar i rad och en hel del annat. Ingenting har visat sig stämma utom när han gissade rätt ang. Borges.

Sluttrollat för din del. De som övth. tror på a.e.g bör läsa igenom hans tidigare inlägg. Ge honom ingen mer uppmärksamhet i fortsättningen, onödigt att mata trollet.

Edit: Blev visst 2 inlägg. Trodde första försvann pga att "sidan kan inte visas" dök upp när jag postade.

Klassiker

Citat:
Transferfönstret är fortfarande öppet, håll ögonen öppna snart smäller det.
BOOM BOOM. Två bomber är på inkommande...

För ganska precis ett år sen, av våran kära aeg.
Citera
2012-02-01, 15:49
Medlem
Börjar lukta "forumtroll" över a.e.g med sina helgarderingar och säkra källor.
Men samtidigt är det inte det hela silly season handlar om?
Citera
2012-02-01, 15:52
Medlem
Fula Gubbens avatar
De här falska värvnings-läckorna kan handla om ett klassiskt "rain making"-knep, dvs man utlovar regn nästa dag, och så fortsätter man med det tills det faktiskt kommer regn, och då framstår man som mäktig profet... i djupt efterblivna samhällen. Inte ens AIK:are går på detta.

Stringer Bell's rude awakening, utskrattad av en kroknäst advokat:
http://www.youtube.com/watch?v=lxQw0VoT538

Smartare profeter förutsäger i stället solens uppgång nästa dag.
Citera
2012-02-01, 16:02
Medlem
SGustafsson91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av umadbraah
Läser lite på fotbollskanalen!

Har dom skrivit fel eller är Bärkroth lånad av Benfica för att låna ut honom
Det stämmer att det är så, så i praktiken lånas han ut till Uniao de Leiria medan Benfica har köpoptionen för honom.
Citera
2012-02-01, 17:19
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelleo90

Men snälla rara, alla med minsta lilla insyn är väll bekant med den värvningen. B.l.a en ung Brasse som sedan gjorde succé och var på tok för dyr i ett senare skede, låter det bekant? Att värvningar ibland går i stöpet är inget unikt eller konstigt.

Nu tycker jag att ni skall skita i det jag sagt och återgå till er pokemon-lek med länkar från kvällspressen.
Citera
2012-02-01, 18:09
Medlem
Bornets avatar
GAIS tar upp 3 ungdomsspelare i A-laget, däribland Majornasonen Linus Tornblad. Kan bara bli succé.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in