Citat:
Ursprungligen postat av LastCaress
Bottenskrap?
edit: Sen undrar jag hur många gnagare som kände till Celso Borges innan han var aktuell för Aik. Ärligt talat nu? Känns som en extrem hype.
De flesta av oss som följer fotboll till en grad över vad medelsvensson gör måste väl ha hört talas om honom? Jag följer inte alls tippeligan men har hört om honom ett par tillfällen och sett någon match.
När det ryktades trodde jag inte alls på det, då han spelat på en nivå klart över allsvensk standard. Dessutom lagkapten både i Fredrikstad och Costa Ricas landslag trots sin låga ålder, något som vittnar om andra kvalitéer än de rent spelmässiga.
Att det här inte behöver betyda succé vet vi allihopa. Många på papperet fina värvningar har misslyckats i allsvenskan. Men han har hög potential.
Citat:
Ursprungligen postat av vonmanstein
ajk är mäCktigt

Din nivå har varit så fruktansvärt låg den senaste tiden att den sänkt hela forumets nivå ett par snäpp! Starkt jobbat!
I övrigt tycker jag inte Keene är en dålig värvning sett till den situation Dif varit i under många år. Han bidrar med inställning och rutin. Tveksamt dock om han passar in i ett lag som vill vara spelförande, vilket Dif tidigare haft som ambition. Lite samma kulturkrock som det blev för Oremo.