Som ngn redan har konstaterat är även erik86 ett troll. Han och a.e.g kan trolla tillsammans. Nej a.e.g, du har redan bevisat många gånger att du har haft fel så du kan säga vad du vill.
Årskortsförsäljningen i AIK kommer nu förmodligen att slå alla tidigare nivåer och hybrisen likaså. Med hjälp av det nya avtalet med Swedbank och den stora summan öronmärkta pengar för nyförvärv (som även använts till Borges) har man nu lyckats ro i hamn två spektakulära nyförvärv. Det jag kan klargöra är att Pontus Farnerud nu är helt klar för AIK. Den andra spelaren börjar på "W" är anfallare och skapar förmodligen ännu större eko inom svensk fotboll.
Hemlig övergång snart klar för gnaget, presskonferens på gång imorgon kl 14.00.
Får verkligen inte säga något men en viss spelare som snackar portugisiska är klar för dem imorgon.
Som ngn redan har konstaterat är även erik86 ett troll. Han och a.e.g kan trolla tillsammans. Nej a.e.g, du har redan bevisat många gånger att du har haft fel så du kan säga vad du vill.
Men lilla söta du, du kommer att få äta upp dina ord. Jag återkommer och då skall jag ha en ursäkt.
AIK:s Viktor Lundberg lånas ut och är klar för spel i Sundsvall över 2012. AIK och anfallaren Admir Catovic har kommit överens om att bryta kontraktet.
AIK:s Viktor Lundberg lånas ut och är klar för spel i Sundsvall över 2012. AIK och anfallaren Admir Catovic har kommit överens om att bryta kontraktet.
Har du källa på det? Det har ju viskats en del om detta. Bra för Viktor isåfall, han behöver speltid.
Ännu ett troll. Han som tog upp det om Lundberg och Catovic. Samma snubbe som har spridit ut flera rykten, haft fel varje gång med. Hakar alltid på redan kända/troliga rykten likt a.e.g. Bara att kolla hans tidigare inlägg. Fan vad tätt det var med troll här i afton. Nej, a.e.g, jag kmr inte få äta upp ngt.
Du e en pajas som låtsas att du har insiderinfo. Förklara för mig hur det kmr sig att du skrev att Farnerud skulle presenteras trots att du "visste" att AIK ville vänta på att ännu en spelare skulle bli klar.
Förklara alla 10 gånger tidigare som du har haft fel. Mest av allt, förklara vrf du t.o.m. själv verkar tro på dina lögner?
Ännu ett troll. Han som tog upp det om Lundberg och Catovic. Samma snubbe som har spridit ut flera rykten, haft fel varje gång med. Hakar alltid på redan kända/troliga rykten likt a.e.g. Bara att kolla hans tidigare inlägg. Fan vad tätt det var med troll här i afton. Nej, a.e.g, jag kmr inte få äta upp ngt.
Du e en pajas som låtsas att du har insiderinfo. Förklara för mig hur det kmr sig att du skrev att Farnerud skulle presenteras trots att du "visste" att AIK ville vänta på att ännu en spelare skulle bli klar.
Förklara alla 10 gånger tidigare som du har haft fel. Mest av allt, förklara vrf du t.o.m. själv verkar tro på dina lögner?
Men gulleplutten. Jag vidarebefordrar vad jag erhåller av min källa. Affärer inom fotbollssfären är inte som att gå och handla purjolök på Konsum. Det är levande människor av kött och blod vi talar om här och det krävs faktiskt att personen som skall presenteras är på plats för PK. Pontus ska flytta till sverige och hans familj ska bosätta sig i frankrike. Han har haft häcken full och AIK har visat den goda viljan att låta honom styra upp sitt privatliv i lugn och ro. Dessutom har resten av truppen befunnit sig i Turkiet på träningsläger.
Kan vi komma överens om att du är skyldig mig en ursäkt när det visar sig att jag har rätt?