2011-10-30, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stoppsmäll
Jag är, enligt andra, en rasist. Men jag röstade inte på SD, jag röstade på sossarna. Förmodligen kommer jag överväga att rösta på SD. Bl a för att jag vill slippa de problem som följer när outbildade negrer, babbar och dylikt dyker upp i detta land.

//SS

Och vart vill du komma?
Citera
2011-10-30, 21:15
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hogsander
MAJORITET din jävla rövhatt. Tre av sju SD-väljare är uppvuxna på landsbygden.
Bör tilläggas är att 27 % av SD's väljare jobbar inom teknik/industri/transport. Inriktningar som naturvetenskap/matematik/data och pedagogik är ovanligare bland SD än i resterade partier.

http://www.henrikoscarsson.com/2008/11/sd-vljarna-kartlagda.html

Tre av sju är ingen majoritet.
Citera
2011-10-30, 21:16
Medlem
stoppsmälls avatar
Citat:
Och vart vill du komma?

Att rasister kan rösta på sossarna också. Vi är inte alla SD:are.

//SS
Citera
2011-10-30, 21:25
Medlem
Citat:
Att rasister kan rösta på sossarna också. Vi är inte alla SD:are.

//SS

Det vet jag mycket väl, påstod jag det?
Citera
2011-10-30, 21:33
Medlem
stoppsmälls avatar
Citat:
Det vet jag mycket väl, påstod jag det?

Du frågade, jag svarade.

Att du visste att det fanns rasister bland sossar är ju inte dirket något du skrivit lika ofta som du skriver att majoriteten av SD:s väljare är rasister.

//ss
Citera
2011-10-30, 21:53
Medlem
Citat:
Du frågade, jag svarade.

Att du visste att det fanns rasister bland sossar är ju inte dirket något du skrivit lika ofta som du skriver att majoriteten av SD:s väljare är rasister.

//ss

Vänta nu, vad frågade jag?
Citera
2011-10-30, 22:04
Medlem
stoppsmälls avatar
Citat:
Vänta nu, vad frågade jag?

https://www.flashback.org/sp33751974

Fan människa, har du inget närtidsminne?

//SS
Citera
2011-10-30, 22:07
Medlem
slemmigsnigels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnyssel
Då är jag väl inte det.... Jag är väl en blåögd idealist som tror på alla människors lika värde samt att man kommer längre med vänlighet än hat. Kan jag inte få vara det??? Tror dessutom att världen skulle vara liiiite trevligare om fler tänkte som jag. Att prata i termer som "slutgiltig lösning" finner jag otroligt osmakligt och vidrigt!! Är det så otroligt svårt att se en människa som individ och inte dra hela etniciteter/nationaliteter m.m m.m över en kam??

Det var en intressant skildring från gården.

Nu tycker jag du ska gå över till somalierna och be om förlåtelse för att du är en vidrig svennehora och fråga om det finns något sätt du kan tjäna och tillfredställa dom.
Citera
2011-10-30, 22:22
Medlem
mrbananbrallans avatar
det luktar både hets mot folkgrupp och rasism, hon kan nog plocka ut ett par 100.000 k och
bli rik på köpet, svenskar e så förbannat pantade, hon vill enbart tjäna pengar ingenting annat, ni vänstervåfflor som pikar, stick till somalia för f**
Citera
2011-10-30, 23:16
Medlem
Citat:
https://www.flashback.org/sp33751974

Fan människa, har du inget närtidsminne?

//SS

Missade visst det.
Citera
2011-10-30, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wehrmacht
Tre av sju är ingen majoritet.

Sen att 75 % av Sveriges befolkning bor i städer kanske har något med saken att göra?
Citera
2011-10-30, 23:46
Medlem
Jeckes avatar
Citat:
Sen att 75 % av Sveriges befolkning bor i städer kanske har något med saken att göra?
Hade du läst vad som står på hemsidan så framgår det lite tydligare.
3 av 7, alltså ca 43%, vilket är 6 procentenheter högre än snittet.

Alltså 43% för SD mot 37% för icke-SD.

Inte direkt någon gigantisk skillnad, sedan handlar det om var de vuxit upp, inte var de sedan bott.

Kan helt enkelt vara så att en del av väljarna består av sådana som växt upp rasrent och sedan flyttat in till staden och där fått se invandringen och därmed skillnaden.
Detta medans de som växt upp i skiten inte vet hur det är utan invandrare, och därmed är lite mer benägna att tro på politikerna när de säger att vi alltid haft invandrare och det alltid har sett ut som det gör nu.

Övriga förändringar, att det är vanligare att de har en utbildningsinriktning (man får anta att de menar gymnasiet med tanke på valen) inom fordon/transport/restaurang/industri/teknik än inom de naturvetenskapliga, borde kunna förklaras med att de är arbetare i högre utsträckning än snittet (63% mot 38%).
Men här är väl arbetare något hemskt kan jag anta, nästan underklass, usch och fy.

Så kanske Sverigedemokaterna borde byta namn till Sverigedemokratiska arbetarpartiet, och sossarna får byta till socialdemokratiska invandrarpartiet.
Så att de bättre speglar sina väljarbaser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in