Citat:
Ursprungligen postat av marshemi
Alltså när jag läser om sådant här och vad folk skriver i den här tråden blir mitt tvivel på mänskligheten ännu starkare. Hur kan folk bete sig såhär och kalla sig civiliserade? Att sitta och säga att "Ja men jag har minsann blivit kallad svennehora en gång så dethär tycker jag är helt rätt", ren och skär rasism, så primitivt, så obildat, så sjukt otroligt jävla korkat. Varför ska en person ta ansvar för vad en annan person gör? De behöver inte ha någonsomhelst koppling till varandra men bara för att de föddes i samma land, eller deras föräldrar föddes i samma land, eller deras farföräldrar så ska de stå för samma sak. Vart är logiken? Att små barn ska behöva utsättas till och med. Folk bryr sig inte om de här människorna blir plågade till döds bara för att de kommer från samma land som folk som har gjort hemska saker. Jag skäms över att vara svensk sådana här gånger men så måste man ju påminna sig om att det faktiskt finns goda medmänniskor i världen också.
Man tycker ju nästan synd om er som lägger så mkt energi på att hata. Det är ju inte direkt någonting man mår bra av, snarare tvärt om. Lite roligt också att ni förmodligen lägger mer energi och tänker mer på hur hemska somalier är än de någonsin gör om er. Bara genom att finnas så fuckar de era hjärnor totalt, det är sjukt alltså hur det kan vara så.
Det hade varit roligt om man faktiskt kunde prata med en vettig människa som kunde förklara hur ni rasister kan ha sådana åsikter som ni har utan massor av skällsord osv. Fast sen kommer jag ju på att det faktiskt inte finns några vettiga rasister...
Man tycker ju nästan synd om er som lägger så mkt energi på att hata. Det är ju inte direkt någonting man mår bra av, snarare tvärt om. Lite roligt också att ni förmodligen lägger mer energi och tänker mer på hur hemska somalier är än de någonsin gör om er. Bara genom att finnas så fuckar de era hjärnor totalt, det är sjukt alltså hur det kan vara så.
Det hade varit roligt om man faktiskt kunde prata med en vettig människa som kunde förklara hur ni rasister kan ha sådana åsikter som ni har utan massor av skällsord osv. Fast sen kommer jag ju på att det faktiskt inte finns några vettiga rasister...

Kunde inte hålla med dig mer. Förstår inte vad de här människorna får ut av att hata. Man undrar lite hur de mår innerst inne.
. Nåväl... same old, same old.