2011-10-27, 20:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av marshemi
Alltså när jag läser om sådant här och vad folk skriver i den här tråden blir mitt tvivel på mänskligheten ännu starkare. Hur kan folk bete sig såhär och kalla sig civiliserade? Att sitta och säga att "Ja men jag har minsann blivit kallad svennehora en gång så dethär tycker jag är helt rätt", ren och skär rasism, så primitivt, så obildat, så sjukt otroligt jävla korkat. Varför ska en person ta ansvar för vad en annan person gör? De behöver inte ha någonsomhelst koppling till varandra men bara för att de föddes i samma land, eller deras föräldrar föddes i samma land, eller deras farföräldrar så ska de stå för samma sak. Vart är logiken? Att små barn ska behöva utsättas till och med. Folk bryr sig inte om de här människorna blir plågade till döds bara för att de kommer från samma land som folk som har gjort hemska saker. Jag skäms över att vara svensk sådana här gånger men så måste man ju påminna sig om att det faktiskt finns goda medmänniskor i världen också.

Man tycker ju nästan synd om er som lägger så mkt energi på att hata. Det är ju inte direkt någonting man mår bra av, snarare tvärt om. Lite roligt också att ni förmodligen lägger mer energi och tänker mer på hur hemska somalier är än de någonsin gör om er. Bara genom att finnas så fuckar de era hjärnor totalt, det är sjukt alltså hur det kan vara så.

Det hade varit roligt om man faktiskt kunde prata med en vettig människa som kunde förklara hur ni rasister kan ha sådana åsikter som ni har utan massor av skällsord osv. Fast sen kommer jag ju på att det faktiskt inte finns några vettiga rasister...

Kunde inte hålla med dig mer. Förstår inte vad de här människorna får ut av att hata. Man undrar lite hur de mår innerst inne.
Citera
2011-10-27, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittninja
Ok herr neger-älskare, bor du i en större stad möjligtvis? Eller bor du ute på landet i ett fint litet villaområde?

Faktum är, och kommer alltid att kvarstå, MENA-folket förstör fan allt dom kommer i kontakt med. Testa att gå själv hem från krogen i Stockholm, åker du inte på stryk/blir rånad av ett blattegäng kan du räkna kvällen som lyckad, även om du inte fick med dig tjejen du limmade på hem.

Det är också näst intill alla överfallavåldtäkter som begås utav negrer, förutom de få som tas upp i media som självklart är etniskt svenska..

Åk till Somalia om du älskar negrer, låt oss hålla Sverige rent!

Fröken Negerälskare om jag får be.

Jag bor i ett litet samhälle där det finns en eller två invandrarfamiljer högst och vet du vad? I sommras fick jag ringa polisen varenda jävla kväll jag sov hemma. Anledningen var att ett gäng 100% etniskt svenska ungdomar stod nedanför min balkong och hade musiken på högsta volym i sin epa eller vad det nu var, de kastade stenar på min (och de andra i husen omkrings) fönster och upp på vår balkong, de skrek och var allmänt jävligt störande, ibland fram till fyra på morgonen. Kan radda upp en hel massa som dessa ungdomar gör men det tar för lång tid.

Hursomhelst borde du nu förstå min poäng. Här sker det misshandlar, drogmissbruk, vandalisering you name it och inte en jävel är invandrare. Betyder dethär att alla svenskar är hemska små hulliganer? Verkligen inte, det finns otroligt många bra svenskar.

Till punkt två, du skriver med mig som om jag inte vet hur invandrare är eller hur det är i invandringstäta områden, bitch please. En tid i mitt liv umgicks jag väldigt mkt med invandrare (främst somalier men andra med), jag var hemma hos folk på fester i mkt invandringstäta områden. Var en gång på ett boende för nysvenskar på fest till och med så kom inte och tro att du vet något jag inte vet. Av mina erfarenheter så finns det otroligt många fina människor här i världen, av alla etniciteter, det finns också många skitstövlar av alla folkslag.

Vi är alla individer och borde dömmas som det helt enkelt.
Citera
2011-10-27, 20:58
Medlem
chainmails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cal00
Kunde inte hålla med dig mer. Förstår inte vad de här människorna får ut av att hata. Man undrar lite hur de mår innerst inne.
Vadå hat? Det är fullt naturliga reaktioner - bränt barn... Somalier, zigenare, afghaner, irakier, kurder, syrianer, araber i gemen, negrer mfl är avskum som dagligen förpestar livet för tusentals svenskar och som försämrat för nästan alla. Det har inget med fördomar eller hat att göra, det är fakta!
Senast redigerad av chainmail 2011-10-27 kl. 21:01.
Citera
2011-10-27, 20:58
Medlem
En somalisk 6-barnsfamilj, som jag tills fakta motsäger mina förutfattade meningar förmodar lever på svenska skattebetalares pengar, råkar ut för svenskar som är trötta på att försörja importerade arbetsskygga socialfall? Wow.
Normalt sett hör man ju bara talas om svenska familjer som tvingas flytta på grund av multikulturella berikelser som t.ex. gängvåldtäkter, stenkastning, rån och bilbränder. Sån tur vi har att media fortfarande kan hitta fall där det faktiskt är svenskar som gör fel!
Citera
2011-10-27, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chainmail
Vadå hat? Det är fullt naturliga reaktioner - bränt barn... Somalier, zigenare, afghaner, irakier, kurder, syrianer, araber i gemen, negrer mfl är avskum som dagligen förpestar livet för tusentals svenskar och som försämrat för nästan alla. Det har inget med fördomar eller hat att göra, det är fakta!

Hur definierar du hat?
Citera
2011-10-27, 21:13
Medlem
FarbrorFranks avatar
Citat:
Hur definierar du hat?
Det är den känslan du får inom dig när du ser en Somalisk sexbarnsfamilj ödelägga ett helt bostadområde tack vare deras skrikande mamma och ungar som stjäl, lever jävel och pissar på väggarna.

Den känslan du känner då, det är hat.
Citera
2011-10-27, 21:13
Avslutad
Citat:
Varför ska en person ta ansvar för vad en annan person gör?

Citat:
Jag skäms över att vara svensk sådana här gånger men så måste man ju påminna sig om att det faktiskt finns goda medmänniskor i världen också.

Citat:

Hur var det nu? Borde inte alla dömas som individer? Eller antar du bara att det är svenskar som skriver i den här tråden? Att det är svenskar som är problemet i det här fallet? Är det därför du skäms som svensk. Snacka om att döma människor som individer.... . Nåväl... same old, same old.
Citera
2011-10-27, 21:17
Medlem
Citat:
Fröken Negerälskare om jag får be.

Jag bor i ett litet samhälle där det finns en eller två invandrarfamiljer högst och vet du vad? I sommras fick jag ringa polisen varenda jävla kväll jag sov hemma. Anledningen var att ett gäng 100% etniskt svenska ungdomar stod nedanför min balkong och hade musiken på högsta volym i sin epa eller vad det nu var, de kastade stenar på min (och de andra i husen omkrings) fönster och upp på vår balkong, de skrek och var allmänt jävligt störande, ibland fram till fyra på morgonen. Kan radda upp en hel massa som dessa ungdomar gör men det tar för lång tid.

Hursomhelst borde du nu förstå min poäng. Här sker det misshandlar, drogmissbruk, vandalisering you name it och inte en jävel är invandrare. Betyder dethär att alla svenskar är hemska små hulliganer? Verkligen inte, det finns otroligt många bra svenskar.

Till punkt två, du skriver med mig som om jag inte vet hur invandrare är eller hur det är i invandringstäta områden, bitch please. En tid i mitt liv umgicks jag väldigt mkt med invandrare (främst somalier men andra med), jag var hemma hos folk på fester i mkt invandringstäta områden. Var en gång på ett boende för nysvenskar på fest till och med så kom inte och tro att du vet något jag inte vet. Av mina erfarenheter så finns det otroligt många fina människor här i världen, av alla etniciteter, det finns också många skitstövlar av alla folkslag.

Ok FRÖKEN, så du vet alltså inget om mångkulturen? Eller jo du hängde med några, så var det ja..

Bo i några av de orter som invandrarna har förstört så lovar jag dig att du kommer ändra uppfattning.

Jävla hyckleri det här med att prata om vilka rasister alla andra är, när man själv är isolerad från problemen..
Citera
2011-10-27, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tennant
Hur var det nu? Borde inte alla dömas som individer? Eller antar du bara att det är svenskar som skriver i den här tråden? Att det är svenskar som är problemet i det här fallet? Är det därför du skäms som svensk. Snacka om att döma människor som individer.... . Nåväl... same old, same old.

Antog att det var mest svenskar av förklarliga skäl, att vi alla pratar svenska är ju en ganska Jag skäms över att vissa sätter ord i munnen på mig och säger att "vi" svenskar är så bra, det äcklar mig att (vissa av er) rasister ser en koppling till mig. Dömma folk som individer innebär väl att man dömmer folk efter deras handlingar, eran handling att skriva ner era åsikter här får mig att ogilla er för de individer ni är.
Citera
2011-10-27, 21:29
Medlem
chainmails avatar
Citat:
Hur definierar du hat?
Svårt att svara på men spontant som avsky och förakt i kombination med ilska... Notera här att avsky och förakt kan mycket väl vara rationellt grundade.
Citera
2011-10-27, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brookus
Hur påverkar detta den känsliga integrationsprocessen i Borås?
Någon som bor där som kan berätta hur integrationen känner sig just nu?
Är svenskarna där för dåliga på att integreras till den nya och avsevärt mycket mer spännande kulturen?
Kan en värdegrundskonsult lösa situationen?
Fler synpunkter på denna chocksituation?
Många svarta kallar sig själva negrer och politiken att ge dom mer rättigheter än vita har gjort att i USA är det 80% svarta i fängelser men bara 10% i USA är svarta. Svarta i USA får vara hotfulla mot vita och kalla dom allt möjligt men det är inte tillåtet tvärtom. Hur skulle somalier i Somalia vara mot vita tjejer som kom i shorts och tshirts, skitfula somaliska kvinnor blir våldtagna på daglig basis så den frågan besvarar sig själv.
Senast redigerad av YingYang- 2011-10-27 kl. 21:31.
Citera
2011-10-27, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorFrank
Det är den känslan du får inom dig när du ser en Somalisk sexbarnsfamilj ödelägga ett helt bostadområde tack vare deras skrikande mamma och ungar som stjäl, lever jävel och pissar på väggarna.

Den känslan du känner då, det är hat.

Okej, då bekräftar du det som din rasist kompis påstod inte var sant, att rasister hatar invandrare. Mkt onödigt kan man tycka, men det tar ju mer på er än på dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in