Jag har egen erfarenhet av en liknande situation, jag hade precis fått min nyfödda son att somna och skulle precis somna själv då jag hör ett ljud påminnande om pistolskott ute i trappen, jag går ut och ser 2 små somalibarn hoppa jämnfota med träskor uppför trappen, efter dem kom deras stora syster, en tjej i kanske 20års åldern, jag bad henne då att prata med sina syskon om att ta det lite lugnt eftersom folk behöver sova, klockan var dessutom sent en vardag.
Somalitjejen svarade mig: varför ber du mig? jag känner inte dom där, sen gick hon vidare.
Behöver knappast tillägga att jag numera inte bor kvar i det berikade området.
Kan tillägga att samma typ av uppförande hade de ägnat sig åt i månader, detta var själva droppen.
De verkar inte förstå att man inte kan bete sig hursomhelst, de klarar dessvärre heller inte av att ta till sig vänligt formulerad kritik, jag förstår de boende i det berikade området denna tråd handlar om precis.
OT:
personligen tror jag inte du vet vad en rasist är, du gillar att svänga dig med ordet, gärna försöka koppla det till SD, men du har ingen aning om innebörden eftersom du enbart försöker använda dig av det som ett nedsättande epitet på meningsmotståndare.
Somalitjejen svarade mig: varför ber du mig? jag känner inte dom där, sen gick hon vidare.
Behöver knappast tillägga att jag numera inte bor kvar i det berikade området.
Kan tillägga att samma typ av uppförande hade de ägnat sig åt i månader, detta var själva droppen.
De verkar inte förstå att man inte kan bete sig hursomhelst, de klarar dessvärre heller inte av att ta till sig vänligt formulerad kritik, jag förstår de boende i det berikade området denna tråd handlar om precis.
Citat:
Ursprungligen postat av Hogsander
Därför jag redan svarat på det du undrar. Jag väljer nog bäst själv om jag vill diskutera i din tråd eller inte. Och mitt inlägg gällde inte folks utbildningar, utan hur en typisk rasist ser ut. Tänk efter.
OT:
personligen tror jag inte du vet vad en rasist är, du gillar att svänga dig med ordet, gärna försöka koppla det till SD, men du har ingen aning om innebörden eftersom du enbart försöker använda dig av det som ett nedsättande epitet på meningsmotståndare.