2011-10-30, 18:18
Medlem
0Thor0s avatar
Jag har egen erfarenhet av en liknande situation, jag hade precis fått min nyfödda son att somna och skulle precis somna själv då jag hör ett ljud påminnande om pistolskott ute i trappen, jag går ut och ser 2 små somalibarn hoppa jämnfota med träskor uppför trappen, efter dem kom deras stora syster, en tjej i kanske 20års åldern, jag bad henne då att prata med sina syskon om att ta det lite lugnt eftersom folk behöver sova, klockan var dessutom sent en vardag.
Somalitjejen svarade mig: varför ber du mig? jag känner inte dom där, sen gick hon vidare.
Behöver knappast tillägga att jag numera inte bor kvar i det berikade området.
Kan tillägga att samma typ av uppförande hade de ägnat sig åt i månader, detta var själva droppen.

De verkar inte förstå att man inte kan bete sig hursomhelst, de klarar dessvärre heller inte av att ta till sig vänligt formulerad kritik, jag förstår de boende i det berikade området denna tråd handlar om precis.

Citat:
Ursprungligen postat av Hogsander
Därför jag redan svarat på det du undrar. Jag väljer nog bäst själv om jag vill diskutera i din tråd eller inte. Och mitt inlägg gällde inte folks utbildningar, utan hur en typisk rasist ser ut. Tänk efter.

OT:
personligen tror jag inte du vet vad en rasist är, du gillar att svänga dig med ordet, gärna försöka koppla det till SD, men du har ingen aning om innebörden eftersom du enbart försöker använda dig av det som ett nedsättande epitet på meningsmotståndare.
Citera
2011-10-30, 18:27
Medlem
savoxovass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnyssel
Kände att jag bara var tvungen att regga mig och klargöra vissa saker i den här frågan. Vill börja med att ta avstånd från alla rasistiska/främlingsfientliga/"patriotiska" kommentarer som skrivts i denna tråd!! Jag blir otroligt ledsen och illa berörd av det nakna hat som vissa påvisar.

Du har den granne du förtjänar! Skönt att en hjärntvättad mångkultursvurmare för en gångs skull fick smaka det helvete ni skapat för oss andra.
Citera
2011-10-30, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0Thor0
OT:
personligen tror jag inte du vet vad en rasist är, du gillar att svänga dig med ordet, gärna försöka koppla det till SD, men du har ingen aning om innebörden eftersom du enbart försöker använda dig av det som ett nedsättande epitet på meningsmotståndare.

Självklart vet jag vad det är, jag säger inte att du behöver vara rasist för att rösta på SD. Däremot röstar helt klart majoriteten av rasister på SD, och det kan inte förneka, hur mycket du än vill det.
Citera
2011-10-30, 19:10
Medlem
Citat:
Självklart vet jag vad det är, jag säger inte att du behöver vara rasist för att rösta på SD. Däremot röstar helt klart majoriteten av rasister på SD, och det kan inte förneka, hur mycket du än vill det.
Du vet inte var du prata om. Typiskt muslimkramare. Sd är inget rasistiskt parti. Det finns en hel del medlemmar i parti som är invandrare.Senaste valet hade Sd många invandrare som röstade på dom. Plus att det finns judar också i partiet. Så du får nog läsa om sd och deras partiprogram.Så du lär dig något om dom. För du att bara lyssnat pk media. Då blir man hjärntvättad och tror allt på dom säger. Men det mesta har dom fel om Sd. Tyvärr. Du är en sådan människa som svalt allt detta. . Nyttig idiot brukar man kallar sådana
Citera
2011-10-30, 19:11
Medlem
Direktlogiks avatar
Citat:

För det vet du

SD kan beskrivas mer som gamla sossar med förståelse för viss kapitalism.
Du förstår att för 30-40 år sen fanns det rakryggade sossar som endast arbetade för nationalsolidaritet.
Citera
2011-10-30, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Direktlogik
För det vet du

SD kan beskrivas mer som gamla sossar med förståelse för viss kapitalism.
Du förstår att för 30-40 år sen fanns det rakryggade sossar som endast arbetade för nationalsolidaritet.

Fast Sverigedemokraternas majoritet är väljare som är unga män som bor på landsbygden...
Citera
2011-10-30, 20:20
Medlem
Rostiga.Sheriffbrickans avatar
Citat:
Fast Sverigedemokraternas majoritet är väljare som är unga män som bor på landsbygden...

jaha som de 10% i malmö stad som röstade SD

Jävla tönt jag är invandrare och jag röstade SD.
Citera
2011-10-30, 20:43
Medlem
PonDiGazas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popup2004
.
- Alla svenskar har gula tänder eftersom de äter så mycket godis.
Åh hahaha de va ju humor i det, eller kanske bara jag som ser det humoristiska i det
Citera
2011-10-30, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rostiga.Sheriffbrickan
jaha som de 10% i malmö stad som röstade SD

Jävla tönt jag är invandrare och jag röstade SD.

MAJORITET din jävla rövhatt. Tre av sju SD-väljare är uppvuxna på landsbygden.
Bör tilläggas är att 27 % av SD's väljare jobbar inom teknik/industri/transport. Inriktningar som naturvetenskap/matematik/data och pedagogik är ovanligare bland SD än i resterade partier.

http://www.henrikoscarsson.com/2008/11/sd-vljarna-kartlagda.html
Citera
2011-10-30, 21:06
Medlem
stoppsmälls avatar
Citat:

Jag är, enligt andra, en rasist. Men jag röstade inte på SD, jag röstade på sossarna. Förmodligen kommer jag överväga att rösta på SD. Bl a för att jag vill slippa de problem som följer när outbildade negrer, babbar och dylikt dyker upp i detta land.

//SS
Citera
2011-10-30, 21:10
Medlem
stoppsmälls avatar
Citat:
MAJORITET din jävla rövhatt. Tre av sju SD-väljare är uppvuxna på landsbygden.
Bör tilläggas är att 27 % av SD's väljare jobbar inom teknik/industri/transport. Inriktningar som naturvetenskap/matematik/data och pedagogik är ovanligare bland SD än i resterade partier.

http://www.henrikoscarsson.com/2008/11/sd-vljarna-kartlagda.html

Se där.... SD är ett arbetarparti. Ja, nån ska ju stå på knegarnas sida också!

Kapitalister och invandrare har ju sina partier. Kapitalisterna har M och invandrarna har S/VP

Knegarna har SD.

//SS
Citera
2011-10-30, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stoppsmäll
Se där.... SD är ett arbetarparti. Ja, nån ska ju stå på knegarnas sida också!

Kapitalister och invandrare har ju sina partier. Kapitalisterna har M och invandrarna har S/VP

Knegarna har SD.

//SS

Precis som jag sagt hela tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in