2011-10-27, 21:53
Medlem
Fiolitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brookus
TS

Sådär beter sig inte normala människor. Antingen så brer hon på sin historia ordentligt för att få sympati, låter bli att berätta något eller så är Borås en rasistisk skithåla som är kvar i 30-talet rent utvecklingsmässigt. Eftersom jag inte vet något om det hela eller om Borås heller för den delen håller jag mig på den säkra sidan och gissar på alla tre samtidigt.
Citera
2011-10-27, 21:55
Medlem
FarbrorFranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marshemi
Okej, då bekräftar du det som din rasist kompis påstod inte var sant, att rasister hatar invandrare. Mkt onödigt kan man tycka, men det tar ju mer på er än på dem.
Det du kallar för "Rasism" är i många fall ren erfarenhet av dessa Bidragsparasiter och inget annat. Har själv bott i alltför många år bland dessa och grundar därför mina åsikter på det jag sett, hört och upplevt.

Om det då gör mig till en "Rasist" så må det vara så att jag är det.
Citera
2011-10-27, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorFrank
Det du kallar för "Rasism" är i många fall ren erfarenhet av dessa Bidragsparasiter och inget annat. Har själv bott i alltför många år bland dessa och grundar därför mina åsikter på det jag sett, hört och upplevt.

Om det då gör mig till en "Rasist" så må det vara så att jag är det.

Erfarenhet är när du varit med om en bråkig invandrare, rasism eller fördomar är när någon nämner att en person är invandrare och du genast antar att invandraren är bråkig.
Citera
2011-10-27, 22:01
Medlem
FarbrorFranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marshemi
Erfarenhet är när du varit med om en bråkig invandrare, rasism eller fördomar är när någon nämner att en person är invandrare och du genast antar att invandraren är bråkig.
Fördomar bygger på okunskap, jag bygger mina åsikter om Somalier (ja afrikaner i allmänhet) Araber, Perser, Afghaner och latinamerikaner på mina egna erfarenheter av dessa grupper. Jag är alltså inte okunnig om dessa.

På grund av mina erfarenheter under många år har jag därmed utvecklat åsikter som gör att jag enligt PK-eliten är en "Rasist".

Och ja, då är jag väl det då.
Senast redigerad av FarbrorFrank 2011-10-27 kl. 22:03. Anledning: .
Citera
2011-10-27, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hogsander
Jag har aldrig sagt att jag älskar invandrare och hatar det svenska folket, jag tycker invandringen i Sverige är fel och att vi tar in alldeles för många, även fast det har blivit skärpning på det nu.

Haha, vad fan är det för skärpning du snackar om? Statement of the day...
Citera
2011-10-28, 00:26
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerbJon
Fast nittiotre procent ungefär är ju off topic? Så varför röjs inte resten bort? Skit samma.. Håll ert jävla idiotforum rent från sanningen ni. "Yttrandefrihet på riktigt!" Yeah, right..
OT är inte samma sak som att inte hålla med dig.
Det är ju uppenbart att den somaliska flickan ljuger. Med minsta bevis om rasism så hade ju media och socialtjänst och polis inlett en veritabel klappjakt på de skyldiga "nazistligorna".
Citera
2011-10-28, 02:35
Medlem
Svejks avatar
OT raderat.

Synpunkter på modereringen tas via PM till valfri moderator. Det är inte okej att skräpa ned tråden med mods-klagomål.
Skicka gärna RP på de OT-inlägg som möjligen ligger kvar, eller uppstår.

Om någon har glömt trådens tema så finns det ännu tillgängligt i det första inlägget.

/Mod
Citera
2011-10-28, 02:45
Medlem
klart grannarna blir upprörda och arga när dom baxar deras katter och steker över öppeneld på balkongen
Citera
2011-10-28, 04:08
Medlem
Om jag fått en femma för varje gång en blatte kallar mig för "svennejävel" så hade jag sluppit arbeta.

De är ju för Fan negrer, så vad är problemet?
Citera
2011-10-28, 06:23
Medlem
Deliberatelys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brookus
Citat:
Saida och hennes familj har bott i Sverige i 19 år. Maken arbetar långa tider utomlands, så hon är ofta ensam med deras sex barn, i åldrarna fyra till fjorton år.
Hahahaha! Den somaliske maken "arbetar" . Den som tror på det måste ju vara gravt sinnesförvirrad.

Citat:
Ursprungligen postat av Keruac
Detta kan bara stävjas med fackeltåg och att våra barns skolor blir förpestade med en massa klåpare från Expo med deras s.k "utbildningschef" Alex Bengtsson i spetsen.

http://www.youtube.com/watch?v=OtfAY8pn_tc

http://www.youtube.com/watch?v=FPwYrwpX6OM

Killen borde få vård.
Desinformations- och propagandageneral på expo, menar han väl? Gamla vänsterns fina omskrivningar av ord, de är sin vana trogen. Btw, fan vad snett ansikte han har, jämför ögonen, helt cp.

Som du säger, efter att ha sett de två klippen, så håller jag med om att han måste få vård, men å andra sidan tror jag att hans vansinne sjunker så djupt att han är obotlig, det enda vi kan göra, nej, det vi MÅSTE göra är att avlivla honom, "put him out of his misery", det är så tydligt att han lider, se bara klippen, det är ett desperat rop på hjälp, dödshjälp, och när pistolen trycks av och kulan tränger genom skallen och hjärnan och hans liv avslutas, så kommer hans sista tanke att vara "tack".
Senast redigerad av Deliberately 2011-10-28 kl. 06:59.
Citera
2011-10-28, 08:22
Medlem
Ghibellinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hogsander
Jag bor hellre med "negrer" eller mörkhyade som jag föredrar att kalla dem (då jag är en civiliserad människa) än med massa rasister. Det finns en anledning varför ni läser utbildningar som industri eller fordon eller jobbar på en lokal industri som tillverkar betongväggar, bär tröjor med svenska flaggan och röstar på Sverigedemokraterna. Ni är idioter, ni vet inte bättre. Ni är avundsjuka för att ni är så otroligt misslyckade människor som måste skylla eran uselhet på något annat.

Jag påstår inte att allt är perfekt med invandringen i Sverige, men inte fan beter jag mig som en idiot. Det är nästan så man kan jämföra judeförföljelsen med muslimer snart.

Och du ser dig själv som en icke fördomsfull person? De personer i min bekantskapskrets som jag vet röstade på SD 2010, har samtliga högskoleutbildning. De bor också i bra områden utan "integrationsrelaterade problem", men till skillnad från dig så är de verkligt oroade över utvecklingen i Sverige i stort. Så de är således mer empatiska än vad du är...

Så lägg ner din patetiska översittarattityd, din lille skit. En idiot är precis vad du är.
Citera
2011-10-28, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghibellino
Och du ser dig själv som en icke fördomsfull person? De personer i min bekantskapskrets som jag vet röstade på SD 2010, har samtliga högskoleutbildning. De bor också i bra områden utan "integrationsrelaterade problem", men till skillnad från dig så är de verkligt oroade över utvecklingen i Sverige i stort. Så de är således mer empatiska än vad du är...

Så lägg ner din patetiska översittarattityd, din lille skit. En idiot är precis vad du är.

Ja så kan man ju också värdera människor...

Självklart är det de stackarna som är paranoida. De läser om allt hemskt som händer och blir skiträdda. De har ju så mycket att förlora. Det är bara det att de är paranoida helt i onödan.

Jag är en av dom. Fast jag är inte så rädd så jag skulle aldrig få för mig att rösta på skitpartier som SD. Opportunister är allt de är, och idioter.

F.ö. är det är du som sitter på en patetisk översittarattityd din lilla jävel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in