2011-10-26, 21:35
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym-nr1
Fan va gött att läsa.
Jag är inte rasist men när jag och personer i min umgängeskrets går på ställen där det kryllar av apor får vi höra "jävla svennejävlar", "horungar", "rasister" med mera.

Kan inte svenska samhället vakna upp och inse nu att vi kan inte ge och ge för att problemet ska lösas, vi måste bekämpa eld med eld även om det gäller att skrika förbannade svartingar till en familj.

Det mesta tyder dock på att negern hittar på.
Citera
2011-10-26, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cal00
Gud vad hemskt. Helt öppet också.

Som mörkhyad finner jag detta motbjudande. Hoppas dessa blir bötfällda eller något.

Du befinner dig i vårt land. Vi har rätt att kalla dig neger. Åker vi till ditt hemland kan du kalla oss vitingar och visa oss att vi inte är välkomna som medborgare. Det är helt okey, för då är det ditt land och dina regler..!
Citera
2011-10-26, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stoppsmäll
Så sa man om homosexuallitet förr. Och säger ännu idag i vissa länder, där det är dödsstraff på det i några av dem.

Slutsatsen på det är att snart ses rasism som en sund tanke i de upplysta delarna av världen.

//SS
snarare blir det tankebrott att tänka rasistiska tankar, och all intolerans kommer klassas som psykiskt handikapp i kommande DSM-nabualer. Att INTE omfamna homosex och rasblandning kommer ses som en patologi som botas i särskilda läger.
Citera
2011-10-26, 21:40
Medlem
Pansarmeyers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Det här tror jag inte ett ögonblick på! Jag tror pingvintanten kommit på kant med omgivningen tack vare att hon eller hennes ungar är så jävla jobbiga att grannarna lackat ur totalt. Normala svenskar beter sig helt enkelt inte så här öppet hatiskt och rasistiskt. Folk har förmodligen berikats och provocerats och då tar hucklekärringen fram trumfkortet och gapar om RASISM. Då vet hon att hon har vunnit och att både kommunen och alla godhjärtade idioter kommer att ge sig på hennes grannar, skadeståndet kommer flygande och fan vet om det inte anordnas fackeltåg och annat myspys. Äckliga parasiter, de där bidragsbenranglen. Dumma som spån, men sluga som satan!

Jag fick samma känsla av buffel och båg häromdagen när SDS skrev om en kränkt familj som förföljdes av en galen ordförande i en bostadsrättsförening.

http://www.sydsvenskan.se/malmo/article1564633/Bostadsrattsforening-betalar-krankt-familj.html
Citera
2011-10-26, 21:41
Medlem
jag som funderat på att flytta till borås i ett par års tid... detta lockar ju bara mer... det området skulle jag vilja bo e... kanske kan ta över negerhonans lägenhet efter dom har sanerat den.
Citera
2011-10-26, 21:41
Medlem
Citat:
Jag vet inte vad jag ska göra, säger Saida. Jag vill inte flytta. Mina barn är födda här och jag trivs här. Jag har inga problem med någon, säger Saida.
Va fan gnäller hon om då?
Citera
2011-10-26, 21:45
Medlem
Blatte-NOTs avatar
Ge fan i att gnälla på människorna och landet som tagit emot dig. Jag i Somalia...haha...jag hade typ överlevt en halvtimme utan ett vapen eller massor med dollar. Ditt jävla invandrande otacksamma helvete, åk tillbaka bums!
Citera
2011-10-26, 21:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fjärilsbalsam
Du befinner dig i vårt land. Vi har rätt att kalla dig neger. Åker vi till ditt hemland kan du kalla oss vitingar och visa oss att vi inte är välkomna som medborgare. Det är helt okey, för då är det ditt land och dina regler..!

Rättighet att kalla en mörkhyad för neger ==> Rättighet att misshandla, förnedra och gruppvåldta neger ==> Rättighet att döda neger

http://abcnews.go.com/US/white-teens-run-black-man-surveillance-video/story?id=14273579

Så nej, det är bra att ifrån början sätta gränsen. Och nej, jag ska ingenstans.
Citera
2011-10-26, 21:55
Medlem
Verticals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cal00
Gud vad hemskt. Helt öppet också.

Som mörkhyad finner jag detta motbjudande. Hoppas dessa blir bötfällda eller något.

Jepp, svin är vad dom är.
Citera
2011-10-26, 22:09
Medlem
Borde detta bötfällas? Är du seriös?
Som någon sa triumfkortet att skrika rasist!
Du tror att denna familj är oskyldig och ett helt grannsamhälle började skrika saker mot dom?

Jag skulle gå med på om det va ombytta roller eller att en person började skrika att dom skulle åka hem men jag köper inte att alla skulle göra det.
Citera
2011-10-26, 22:13
Medlem
Tinfoiltrolls avatar
Kanske behöver vi bygga en ny lekpark i området?
Citera
2011-10-26, 22:28
Medlem
Emerthons avatar
Jag har alltid drömt om att få skrika okvädningsord till invandrare, gärna i grupp också samt kasta ägg på dem. Dessa dalmasar lever min dröm och jag tycker dom ska få fortsätta att göra det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in