gillar både designen på sidan och namnet. Sidan ser mycket snyggare och seriösare ut än PI:s sida gjorde. Och avpixlat=ett fyndigt sätt att säga ocensurerat(det ha ringet med vitpixling att göra så jo, de flesta kommer att förstå vad som menas), jag gillar det.
Namnet är mindre stigmatiserande och sätter sidan mindre i ett fack än namnet Politiskt inkorrekt gjorde i min mening.
Denna sida handlar inte om Politiskt inkorrekt information enbart, den handlar om ocensurerad information, verkligheten som den är. Vad gäller just namnet på sidan så skulle jag säga att det är smått genialiskt
Inte heller gillade jag den gröna designen på sidan som PI hade, det nya färgvalet är välkommet, riktigt snygg logga dessutom.
I övrigt verkar det vara samma grej som PI.
Men jag har en invändning mot allt det här, och det är att det tar lång tid att jobba upp ett starkt varumärke, och att ge det namerecognition.... 3 år av hårt arbete förloras med att PI går i graven. Det är otroligt tråkigt för kampen att ge svenska folket den information om tillståndet i landet som de förvägras av etablissemangsmedierna.
Varför kunde de inte bara köra vidare på samma sida om det nu ändå till stor del är samma människor som står för den nya sidan?