Citat:
Ursprungligen postat av Torontor
Jag har förstås ingen aning om var och när bland den stora mängden kommentarer du eventuellt har påpekat någon fel. Speciellt inte om du nu inte använder samma namn där.
Om du här påstår att det är sakfel eller konkret annat fel i Avpixlats artiklar bör du presentera argumenten här så att dessa kan diskuteras.
Varför skulle jag vilja övertyga någon som inte ens är villig eller kapabel att förstå det jag skriver? Som inte förstår skillnaden mellan straw man och guilt by association? Som läser mina inlägg som fan läser bibeln?
Det är
inte viktigt för mig att övertyga dig, Torontor. Jag respekterar inte ditt sätt att diskutera samt din affekterade attityd, och tänker inte lägga ner energi på att bevisa någonting för dig. Det finns tillräckligt många här som ser det jag ser, och med tanke på din ytterst selektiva perception och läsförståelse hittills ser jag ingen anledning att klippa, klistra och omformulera i tre kvart för din skull, när jag kan diskutera med människor som läser vad jag skriver och är kapabla att desidentifiera sig från det som diskuteras.
För att vara ärlig känns detta kusligt mycket som att diskutera med krimreporter när han försvarar TT. Tragiskomiskt nog är ni båda politiskt korrekta, båda baksidor av olika medaljer.