2011-10-31, 21:36
Medlem
Direktlogiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Det är bara fint med mej, tackar som frågar!

Javisst var dom maskerade på grund av religion. Men det var inte på grund av religion dom inte fick vara där. Det var att dom just var maskerade. Domaren tog ju inte hänsyn till VARFÖR dom var maskerade, utan bara av att dom var det.

Avpixlat har lyckat vinkla den här frågan mer än vad Aftonbladet och Expressen har lyckats vinkla allt dom har skrivit dom senaste 30 åren, och då vet vi alla att dom brukar vinkla. Men Avpixlats vinklingar blir ju bara löjligt. Och ännu löjligare är det att det faktiskt finns folk som okritiskt köper det.
Jag som hade för mej att ett av Avpixlats syften var att motarbeta vinklade nyheter, men jag hade tydligen fel.

"motarbeta vinklade nyheter",ha ha du är för skön.......
Citera
2011-10-31, 21:41
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Direktlogik
"motarbeta vinklade nyheter",ha ha du är för skön.......
Tack! Jag tycker själv att jag är lite skön, faktiskt.

Var det alltså inte avpixlats syfte? Är det det du menar. Var syftet att ta en nyhet och visa att man klarar av att vinkla det hårdare än vad nån annan klarar?

Den här kan vara på sin plats:
http://www.youtube.com/watch?v=T1lvMJ-l0_A
Citera
2011-10-31, 21:54
Medlem
Direktlogiks avatar
Citat:
Tack! Jag tycker själv att jag är lite skön, faktiskt.

Var det alltså inte avpixlats syfte? Är det det du menar. Var syftet att ta en nyhet och visa att man klarar av att vinkla det hårdare än vad nån annan klarar?

Den här kan vara på sin plats:
http://www.youtube.com/watch?v=T1lvMJ-l0_A

Syftet är mycket enkelt, att komplettera annan media med saker som annan media kanske väljer att strunta i helt eller informerar väldigt dåligt odetaljerat om.
En mycket sund egenskap hos vissa individer är enligt mig,att skaffa många olika infoflöden sen bildar du dig en egen uppfattning.
Citera
2011-10-31, 22:10
Medlem
Citat:
Syftet är mycket enkelt, att komplettera annan media med saker som annan media kanske väljer att strunta i helt eller informerar väldigt dåligt odetaljerat om.
En mycket sund egenskap hos vissa individer är enligt mig,att skaffa många olika infoflöden sen bildar du dig en egen uppfattning.

Skulle väl inte direkt säga att ett påstående om att muslimer är på år 1400 i utvecklingen (inlägget som påminner oss "svenskar" om att ställa tillbaka klockan), ska ses som komplettering till etablerad media. Vi kan kalla det för idioti istället.
Citera
2011-10-31, 22:12
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Vänta här nu! Nu bromsar vi ner lite grann...

En domare vill inte ha maskerade människor i rätten. Där är både domare, avpixlat och övrig media med.

Anledningen till att han avvisar maskerade människor är för att dom är just maskerade. Där är domaren och media med. Avpixlat vinklar det till att domaren är en hjälte som ryter ifrån mot muslimer. Det har avpixlat hittat på och ljuger sina läsare långt upp i stolgången. Avpixlats läsare sväljer det med hull och hår.

Några tveksamma grupper anmäler domaren. Dom har tolkat det som avpixlat och är alltså inte bättre än avpixlat. Avpixlat tar tillfället i akt och skriver ett inlägg med ett språkbruk som hos en 13-åring och spyr galla över muslimer i allmänhet och islamister i synnerhet. Avpixlat har försökt att göra det till en religionsfråga. Grundfrågan handlar fortfarande om maskering i en rättssal.

Avpixlat har då vridit den här frågan ganska långt ifrån vad den handlar om. Dom har vinklat, dragit ifrån och lagt till för att få ut sin propaganda. Avpixlats läsare, som hatar vinklad media, fattar ingenting utan sväljer allt med hull och hår.

Kritiskt tänkande är inte att tänka på. Gudarna har ju talat till sina undersåtar.
Citera
2011-10-31, 22:26
Medlem
Direktlogiks avatar
Citat:
Vänta här nu! Nu bromsar vi ner lite grann...

En domare vill inte ha maskerade människor i rätten. Där är både domare, avpixlat och övrig media med.

Anledningen till att han avvisar maskerade människor är för att dom är just maskerade. Där är domaren och media med. Avpixlat vinklar det till att domaren är en hjälte som ryter ifrån mot muslimer. Det har avpixlat hittat på och ljuger sina läsare långt upp i stolgången. Avpixlats läsare sväljer det med hull och hår.

Några tveksamma grupper anmäler domaren. Dom har tolkat det som avpixlat och är alltså inte bättre än avpixlat. Avpixlat tar tillfället i akt och skriver ett inlägg med ett språkbruk som hos en 13-åring och spyr galla över muslimer i allmänhet och islamister i synnerhet. Avpixlat har försökt att göra det till en religionsfråga. Grundfrågan handlar fortfarande om maskering i en rättssal.

Avpixlat har då vridit den här frågan ganska långt ifrån vad den handlar om. Dom har vinklat, dragit ifrån och lagt till för att få ut sin propaganda. Avpixlats läsare, som hatar vinklad media, fattar ingenting utan sväljer allt med hull och hår.

Kritiskt tänkande är inte att tänka på. Gudarna har ju talat till sina undersåtar.

Vem skriver och vem tror att detta berodde på att dessa var muslimer.
Det är nog bara du som tolkar det så.

AP s läsare?Nu börjar du bli patetisk.

Sluta gnäll så mycket,läs något annat förfan.
Citera
2011-10-31, 22:31
Medlem
Sperssons avatar
650 läsare inne på Avpixlat tidigare ikväll.
PI hade runt 800 en vanlig grå måndag som denna.
Citera
2011-10-31, 22:32
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Vem skriver och vem tror att detta berodde på att dessa var muslimer.
Det är nog bara du som tolkar det så.

AP s läsare?Nu börjar du bli patetisk.

Sluta gnäll så mycket,läs något annat förfan.
Avpixlat skrev det själva.

http://avpixlat.info/2011/10/28/doma...-i-rattssalen/

Jag vet att du kommer fortsätta böla över att dom inte har gjort det, men det spelar ingen roll. Du läser varken kritiskt eller med ofärgade ögon. Du sväljer deras propaganda med hull och hår.

Jag läser annat. Men jag tycker det är förbannat otäckt när en riksdagsman är med och står bakom sånt här. Och därför så kommer jag att fortsätta att läsa och kritisera.
Citera
2011-10-31, 22:35
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
650 läsare inne på Avpixlat tidigare ikväll.
PI hade runt 800 en vanlig grå måndag som denna.
Jag är inte förvånad. Jag tipsar folk om att gå in där för att se vilken dårskap med direktlina in i riksdagen som är sanktionerat av en av Sd:s riksdagsmän.

För Sd måste det här vara rena mardrömmen. För er som inte klarar av kritiskt tänkande så är det rena julafton. Avpixlat är den mest kontraproduktiva bloggen med kopplingar in i partitoppen.
Citera
2011-10-31, 22:43
Medlem
Bytet från PI till Avpixlat sammanfattat:

Typ det dummaste strategiska draget i modern svensk nationalistisk historia.

Nu har vi en mer sionistisk än balanserad sida med dålig layout, dåligt namn, och vars varumärke lär ta år att etablera.

Bra jobbat! Inte =(

Tyckte bättre om PI, men Fria Tider har nu goda chanser att ersätta PI.
Bojkotta Avpixlat och besök:
http://www.friatider.se/

Tills PI återuppstår...
Senast redigerad av Fjärilsbalsam 2011-10-31 kl. 22:54.
Citera
2011-10-31, 22:48
Medlem
Direktlogiks avatar
Citat:
Avpixlat skrev det själva.

http://avpixlat.info/2011/10/28/doma...-i-rattssalen/

Jag vet att du kommer fortsätta böla över att dom inte har gjort det, men det spelar ingen roll. Du läser varken kritiskt eller med ofärgade ögon. Du sväljer deras propaganda med hull och hår.

Jag läser annat. Men jag tycker det är förbannat otäckt när en riksdagsman är med och står bakom sånt här. Och därför så kommer jag att fortsätta att läsa och kritisera.

Jag bildar mig en egen uppfattning,men det kanske du inte klarar av.
Jag tror du har problem med detta,med tanke på hur du skriver "sväljer med hull och hår".
Det måste helt enkelt vara så att du tror dig känna andra genom dig själv.

Jag tror tex inte att en vänsterindivid sväljer allt de läser i div vänsterblaskor,men det är väl bara jag som tror att de flesta kan granska kritiskt all information som flödar.
Citera
2011-10-31, 22:55
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Jag bildar mig en egen uppfattning,men det kanske du inte klarar av.
Jag tror du har problem med detta,med tanke på hur du skriver "sväljer med hull och hår".
Det måste helt enkelt vara så att du tror dig känna andra genom dig själv.

Jag tror tex inte att en vänsterindivid sväljer allt de läser i div vänsterblaskor,men det är väl bara jag som tror att de flesta kan granska kritiskt all information som flödar.
Du kanske inte har läst mina inlägg. Men du kan ju göra det så kan du se min, och dessutom den aktuella domarens, uppfattning i frågan.

Jag för min del tar domaren som avvisade dom från rättssalen på betydligt större allvar än avpixlat. Men det är väl olika det där... Du har ju uppenbarligen bildat dej en uppfattning som går emot domarens uttalande, precis som avpixlat.

Du har köpt propagandan. Du klarar tydligen inte av att avpixlat får kritik när dom hittar på sina låtsasnyheter. Det är tragiskt. Hade du haft ett kritiskt tänkande så hade du genomskådat det.

Att Ekeroth får hålla på måste vara Sd:s värsta mardröm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in