Citat:
Ursprungligen postat av
Foolson
Likaväl som du sitter och fantiserar ihop scenarion om hyresvärdar, vaktmästare och hyresgäster och bedömer deras eventuella umgängen så kan du väl ge din åsikt om huruvida ett ponerat sexuellt förhållande mellan en föreståndare på en flyktingförläggning och en boende på flyktingförläggningen är lämpligt eller ej?
Visst kan jag ha synpunkter på det, men jag bryr mig inte särskilt om det.
Och eftersom jag tycker det är fel av avpixlat att hänga ut kvinnan och hennes barn så tycker jag inte det finns någon anledning att på något sätt låtsas diskutera just denna kvinnas sexualliv som jag inte vet ett skit om.
Men jag gissar att en föreståndare eller anställd på ett flyktingboende är ungefär som en hyresvärd, vaktmästare,hotellreceptionist,vandrarhemsförestån dare eller liknande. De är i vart fall inte att jämställa med lärare eller handläggare på migrationsverket.
Och inte ens då tycker jag att avpixlat ska hänga ut dem.
Och definitivt inte när det bara handlar om att det är grundat på illasinnat skvaller.
Jag har inga särskilda synpunkter på om fastighetsägare/vaktmästare/boende har sex med varandra. Vill dom ha det så kan dom väl få ha det.
Behöver jag påpeka att jag kan tycka att det är okej för en sverigedemokrat att ha sex med någon som är född utomlands och att dom kan få ha det utan att hängas ut för just det.