Citat:
Ursprungligen postat av
Virek
Ptja, läs följande
De drar resonemang och konspirationer alldeles för långt på AP. Detta handlar om att det skall se snyggt ut på läktaren och inget annat.
Hur kan du vara så säker på det? Är du med i föreningen Camp Sweden själv?
Det är mycket möjligt att det är som du säger, de vill bara pröva något nytt, men man ska väl ändå kunna få spekulera i det. Upp- och nervända ukrainska flaggor. De har för övrigt tagit de färgerna som tack för att Sverige hjälpte dem i någon konflikt.
Jag läste en artikel på Fria Tider om hur brittiska politiker bestämt sig för intensifiera sökandet efter illegala invandrare, och det jag slogs av i kommentarsfältet var hur fem personer nämner UKIP, en skriver till och med om EDL som politiskt parti!
Citat:
LazorShark
• för en timme sedan
Bra men inte tillräckligt. Premiärministern är rädd för att förlora fler röster till UKIP och EDL. Mer REVA och inga ursäkter tack!
Detta är enligt UKIP en panikåtgärd från regeringens sida.
..........
Har märkt samma sak tidigare, många invandringskritiker som skriver om UKIP och English Defence League, men aldrig BNP. Hur kan man ha missat BNPs existens?
Kan Avpixlat ha något med det att göra?
Gick in och sökte och "British National Party".
Detta var vad jag fick
http://www.n0.se/v/f/51efa_britishna...803-180432.png
kommer inte med någon skärmdump på vad sökningen "English Defence League" ger, eftersom antalet träffar inte visas, men det blev en helsida (20st nyheter) plus ytterligare fyra träffar.
Viss skillnad.