Citat:
Ursprungligen postat av s0pkvast
Det du på fullaste allvar menar är bara för att en liten väldigt inflytelserik grupp judar har bestämt sig att leda "det mångkulturella Europa" så betyder det att ALLA judar ställer sig bakom den idén.
Det är så urbota dumt att man häpnar.
Först vill jag upprepa vad jag verkligen skrev, det du uppsåtligt eller av ren stupiditet misstolkar och förvränger:
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Att utomeuropeisk massinvandring fortsätter drabba Europa är ett faktum. Att den organiserade judenheten bär en tung historisk skuld för att det sker är ett faktum. Att många företrädare för judenheten vill och inbillar sig ha en messiansk-globalistisk kallelse att leda det "mångkulturella" Europa är ett faktum. Att tro på de fnoskiga judekäringarna Bat Ye'Ors och Pamela Gellers teser om en "europeisk konspiration" för att skapa ett Eurabia, som bröderna Ekeroth gör, är löjeväckande och mer eller mindre mentalsjukt.
I tråden "Judar vill leda det mångkulturella Europa" ombads debattören Ghibellino (som av en ren händelse

har just det nicket samt en avatar med ett kopparstick som föreställer Ezzelino III da Romano) av flera judaismkritiska debattörer att presentera någon judisk etablissemangsperson i Sverige eller Europa, någon judisk organisation i Sverige eller Europa, som på minsta sätt motsätter sig det Limmud och Paideia och dussintals andra judiska organisationer i Sverige och Europa står för vad gäller utomeuropeisk massinvandring (de är ytterst positiva till massinvandring av svarta afrikaner, romer osv. till Sverige, ju fler desto bättre). Ghibellino lyckades inte hitta någon jude eller judisk organisation som motsatte sig denna utbredda judiska entusiasm över att svenskar, tyskar, engelsmän osv. så massivt och samhällsförstörande som möjligt blir berikade. Kan du lyckas där Ghibellino misslyckades?
Gå i så fall till tråden jag nämnde och skriv där:
https://www.flashback.org/t1298540
Citat:
Det stämmer alldeles utmärkt. Ju mer samhället anpassar sig till Islam och deras regler/värderingar desto mer odemokratiskt, anti-amerikanskt och anti-semitiskt blir det.
De fraser du slänger dig med här är som sagt judiska propagandafloskler utan mening för en autentisk europé, som med nödvändighet är starkt kritisk mot det etablissemang du är lojal mot. Vi européer vill inte se en islamisering av våra nationer, vi motsätter oss benhårt varje minsta eftergift mot bigott-muslimska krav på positiv särbehandling från några gudförbannade svenskfientliga Abdirisak Waberifittor som borde skickas tillbaka till de regioner de kommer från - men vi motsätter oss bestämt den amerikanisering och judaisering som präglar nutidens samhällen, som är pseudo-demokratiska och störtar de europeiska folken in i en evig förmörkelse, etniskt-kulturellt, om inte en radikal omvälvning äger rum.
Citat:
Sen är det väl inte så konstigt att du komplett ignorerar massutflyttningen av judar från Malmö.
Ingen svensk individ har noterat någon "massflykt av judar" från Malmö. Hur många judar rör det sig om, under hur lång tidsperiod? Judar tilläts inte vistas i Sverige förrän under sent 1700-tal. Jag skulle också gärna se att du specificerar vad dessa aliyahjudar från Malmö (hur många?) har skänkt eller tillfört Sverige, den svenska nationen, det svenska folket? Varför är det en sådan förlust för oss svenskar att dessa judar nu finns i "Israel"?
Citat:
Ser absolut ingenting i de där citaten som tyder på att Politiskt Inkorrekt "skyllde illgärningarna på att norrmännen är Palestinastödjande "antisemiter".
Tramserier från din sida, som vanligt får man väl säga.
Precis som en vänsterextremist vinklar du citat så att den passar din absurda världsbild.
Jag tror de flesta läsare av tråden ser rakt genom din förnekelse här. Till och med Politiskt Inkorrekts redaktion insåg (inte minst tack vare reaktionerna på Flashback) att de hade publicerat något verkligt kloaksionistiskt anstötligt när de postade den skit som Kyros-II citerar i det inlägg jag på nytt citerar nedan. Om jag inte missminner mig tog PI bort artikeln inom ett dygn efter publiceringen:
Citat:
Ursprungligen postat av Kyros-II
Vilket jävla skämt. Har Björn Söder läst vad PI skriver idag?
Politiskt Inkorrekt hånar offren och solidariserar sig med Anders Behring Breivik:
Dagen innan terrorn var Utöyas sommarläger engagerad i en fullkomlig orgie i anti-Israeliskt hat. Norges utrikesminister Gahre-Störe besökte lägret och möttes med plakat som krävde en bojkott av Israel och han svarade med ett anti-Israeliskt tal till massans stora glädje. Är inte denna typ av hatindoktrinering potentiellt illavarslande? (Tänk på A.B. Breivik som klarade av att indoktrinera sig själv. Var han i verkligheten inspirerad av sitt eget samhälles förhållningssätt och hatfyllda tal, men drog en annan slutsats och bestämde sig för att bruka våld som sin enda utväg?) Oaktat vilket får Utöya-traditionerna en att associera till Sovjets ungdomsorganisationer och nazisternas hitlerjugend – inser Arbeiderpartiet det?
http://politisktinkorrekt.info/2011/...anti-semitism/
Fy fan vad jävla sjukt!