Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Ok, så det du tycker är det enda rätta. Alla andra är indoktrinerade.
Jag för min del både vet och accepterar att folk tycker olika. Precis som jag inte tycker om vissa åsikter, så tycker du inte om vissa åsikter. Vi tycker olika helt enkelt. Men jag är nyfiken av mej. Därför vill jag veta vad som händer runt omkring mej.
Du kanske också öppnar ögonen och blir nyfiken en dag. Man kan ju alltid hoppas.
Ja alla som tycker om och vill ha mångkulturalism och globalism är indoktrinerade. Ett fåtal vill ha makt och pengar via dessa samhällsskick och är inte indoktrinerade.
Bra att du respekterar olika åsikter. Du är inte i närheten av att vara klartänkt och kunna analysera grunderna till dina egna åsikter så din respekt är väl bara en garant för att du inte skall begå våld på de som är emot dina älskade ideologier. Riktigt människofientliga ideologier du gillar. Jag har ju tidigare tyckt om dem, men insett att det har varit indoktrinering. Så där är vi. Jag som medmänniska till dig ville verkligen berätta hur indoktrinerad du är. Hade någon gjort det för mig för tio år sedan så hade jag vaknat då. Ja det fungerar bättre i verkliga livet
Jag blir ändå ledsen när jag ser din kamp mot de som vill människan väl så jag lär väl skriva till dig igen ibland. Förlåt!