Flashback bygger pepparkakshus!
2012-01-04, 10:58
Medlem
Torontors avatar
Plats 66 idag vilket enligt tidigare uppgift av Avpixlat tangerar PIs bästa placering!

Man kan fundera över orsaken. Bättre artiklar, fler artiklar, uppmärksamhet i de censurerade medierna, censurkraven, brottsvågen?
Citera
2012-01-04, 11:09
Medlem
Torontors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennekebab
Håller ni med?

Var tvungen att klista från avpixlat för det är rätt kul:

"Tommy Robison är en myt, han finns inte.
Allt det här på videon är bara påhittat av en lokal skådespelare.
EDL finns inte heller..

Corren är givetvis fiktiv också.
Om gammelmedia skulle få som dem ville skulle dom säkerligen måla ut dessa herrar som påhittade och betalda av de lokala branscherna av Nazister/fascister/högerextrema rörelser.

Ulltotten, tjoho.. Kolla en myt. show more show less
Anmäl 10 people gillar det här"

Det är faktiskt sant Tommy Robinson är ett alias hans riktiga namn är Stephen Lennon. Videon med Coren är verklig, Coren är betald för att bedriva kampanjjournalistik mot islam (har jag inget emot tvärtom).

Det jag stör mig på är att "sd-folk" har så svårt med att kritiskt granska och alltid köpa allt rätt av (man är inte bättre än den pk-media man hatar). Minns "Gustaf Jansson", PI och de rabiata p1-fansen erkände aldrig att det var en pseudonym inte ens efter Ronny Hagströms död.

https://www.flashback.org/t1753482p2
Vad spelar det för roll om Tommy Robinson är ett (välkänt) alias för Stephen Lennon? Personen finns fortfarande.

Sedan är det oklart vad du vill bevisa med en enda läsarkommentar... Ungefär som pkister som förklarar en hel sida rasistisk om man hittar en olämplig läsarkommentar...
Citera
2012-01-04, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torontor
Vad spelar det för roll om Tommy Robinson är ett (välkänt) alias för Stephen Lennon? Personen finns fortfarande.

Sedan är det oklart vad du vill bevisa med en enda läsarkommentar... Ungefär som pkister som förklarar en hel sida rasistisk om man hittar en olämplig läsarkommentar...

Du känner inte igen bilden som menar på att avpixlat/pi/SD-fans genrerellt sätt köper det mesta från sina organ utan att granska kritiskt ?
Citera
2012-01-04, 13:05
Medlem
Torontors avatar
Citat:
Du känner inte igen bilden som menar på att avpixlat/pi/SD-fans genrerellt sätt köper det mesta från sina organ utan att granska kritiskt ?
Det är förstås invandringskritiker som inte köper allting utan att granska kritiskt. Till skillnad från fårskocken som blint följer gammelmedia ner i fördärvet.
Citera
2012-01-04, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torontor
Det är förstås invandringskritiker som inte köper allting utan att granska kritiskt. Till skillnad från fårskocken som blint följer gammelmedia ner i fördärvet.

Gäller det även när det gäller att kritiskt granska Avpixlat nyheter ?
Citera
2012-01-04, 13:12
Medlem
Torontors avatar
Citat:
Gäller det även när det gäller att kritiskt granska Avpixlat nyheter ?
Det tror jag utan att ha frågat alla läsare. Avpixlat har aldrig förnekat att man har en kritisk syn till invandringen.
Citera
2012-01-04, 14:56
Medlem
Karlskronabloggens avatar
Citat:

Det jag stör mig på är att "sd-folk" har så svårt med att kritiskt granska och alltid köpa allt rätt av (man är inte bättre än den pk-media man hatar). Minns "Gustaf Jansson", PI och de rabiata p1-fansen erkände aldrig att det var en pseudonym inte ens efter Ronny Hagströms död.

https://www.flashback.org/t1753482p2

Det finns många inlägg i denna tråd där det framgår att "Gustaf Janson" var en pseudonym och vad han egentligen hette samt även om anledningen till varför Politiskt Inkorrekt tvingades lägga ned efter hans död.
Citera
2012-01-04, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlskronabloggen
Det finns många inlägg i denna tråd där det framgår att "Gustaf Janson" var en pseudonym och vad han egentligen hette samt även om anledningen till varför Politiskt Inkorrekt tvingades lägga ned efter hans död.

Det framgick aldrig på PI och de inläggen har inte skrivit av PI-fans eller hur?

Cola-Onny vart ju totalsågad när han klädde av PI förra året.

Dessutom vilken chock det måste varit för många att att den älskade "Gustaf" bodde i ett muslimskt land ?
Senast redigerad av svennekebab 2012-01-04 kl. 15:25.
Citera
2012-01-04, 16:13
Medlem
Torontors avatar
Citat:
Det framgick aldrig på PI och de inläggen har inte skrivit av PI-fans eller hur?
Tror PIs läsare förstår vikten av anonymitet.
Citat:
Cola-Onny vart ju totalsågad när han klädde av PI förra året.
Vem?
Citat:
Dessutom vilken chock det måste varit för många att att den älskade "Gustaf" bodde i ett muslimskt land ?
Kanske gav honom perspektiv...
Citera
2012-01-04, 16:40
Medlem
[quote=Torontor]Tror PIs läsare förstår vikten av anonymitet.

Anonymitet är en sak inga konstigheter med det. Att ständigt ljuga o ihärdigt hävda att Gustaf inte är ett alias är en annan sak. Läs träden om PI, argumentationen känns igen.
Citera
2012-01-04, 17:09
Medlem
Karlskronabloggens avatar
Citat:

Tror inte det var någon chock för så många, jag vet mycket väl vilket land och stad han bodde i eftersom jag kände honom flyktigt genom mitt tidigare jobb och vi hade en del mailkontakter.

Jag bor själv för det mesta i ett, åtminstone på pappret, kommunistiskt land och ser inga problem med det.
Citera
2012-01-04, 18:20
Medlem
Bertil Jonsons avatar
Den här artikeln tycker jag är kanonbra, här slår man huvudet på spiken :"I Sorsele skulle 23 kvotflyktingar tas emot i slutet av oktober. Allt var förberett med möblerade lägenheter. Men då dessa skulle ta sig till Sverige samtidigt som pilgrimsresorna till Mecka skedde, blev de försenade och kunde inte fly på utsatt tid. Därmed blev Sorsele av med 1,4 miljoner kronor i statsbidrag."

http://avpixlat.info/2012/01/03/forsenade-flyktingar-miljonminus-for-sorsele/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in