När jag unnar mig en härlig vuxendag så blir det oftast TV-spel, braj, öl, pizza, chips, ostbågar och godis. Sen drar jag igång en porrfilm och runkar högljutt i TV-soffan. Efteråt ligger jag i mitt bubbelbadkar och lyssnar på något psykedeliskt.
Runka
Röka
Knarka
Supa
Bajsa
Spela GTA
Köra bil
Rösta
Köpa energidryck
Köra lastbil
Köra tåg
Åka utomlands ensam
Gå på fotbollsderby
Gå på hockeyderby
Slå ner kommunister
Kolla på porr
osv...
Åka hem med gubben som bjuder på godis...nej men skämt åsido.
Käka pizza och hamburgare till frukost, lunch o middag. Massa godis o glass när man vill osv. Ibland ska man unna sig lite gott! Blir mest matvanor och uppetider man tänjer på nu när man är "vuxen".
är du säker på att han nappar när du blivit äldre XD
Känner igen mig i nästan allt som nämnts i tråden, nostalgi är så jävla skönt!
Det är dock en sak som ingen redan har sagt och det är att gå runt i sin lägenhet naken. Att laga mat naken, äta naken, sitta naken vid datorn, titta på TV naken osv har en sjuk frihetskänsla över sig! Samma sak gäller att bajsa med öppen dörr.
jag var alltid tvungen att duka fram och sitta i köket o äta.. nu behöver jag inte duka fram till alla och så sitter jag självklart oftast i vardagsrummet o äter medans jag tittar på tv
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!