2011-10-17, 19:11
Medlem
olof-palmes avatar
Städa när jag känner för det.

Äta vad jag vill och när jag vill. Ibland går jag utan mat i 2 dagar när morsan är pank.

Kan sova när jag känner för det..

Kan skriva hela dagen lång för men nöjer mig med detta.
Citera
2011-10-17, 19:11
Medlem
Strunta i disken i en vecka...

Sen måste jag vara vuxen och diska skiten...inte kul
Citera
2011-10-17, 19:13
Medlem
Äta saker efter man har borstat tänderna
Citera
2011-10-17, 19:14
Medlem
haha skön tråd, ''käka sex glassar på raken bara för att jag kan'' det ska bli mitt nya måtto i livet
men annars är de väll som folk sagt innan, jag köper vad jag vill, har på mig vad jag vill och är full ibland lixom...
annars kan jag tycka det är lite jobbigt att vara vuxen, jag pluggar mycket osv för att jag är orolig för framtiden, mer huvudvärk nu än man hade som barn..
Citera
2011-10-17, 19:14
Medlem
Bygga ett slott mitt i rummet utan att någon klagar över att de snubblar över det.
Citera
2011-10-17, 19:16
Medlem
benkebents avatar
bli medlem på flashback <3
även om man bor hemma så kan man göra i princip vad man vill men det är alltid att man måste svara på frågan: "var har du varit?" som jag tycker är jobbigt.

Åh andra sidan ska jag nog äta gott & blandat och kolla film till midnatt även fast jag börjar 8 imon. big woop, va fan bryr jag mig
Citera
2011-10-17, 19:25
Medlem
ezs avatar
Nu när jag är vuxen kan jag spela data ända till klockan 22:15.
Citera
2011-10-17, 19:26
Medlem
efamans avatar
Leka med eld och sånt gör man ju ibland, men annars är det första jag kommer att tänka på att jag ganska ofta (eller ibland i alla fall) köper ett helt paket med pepparkaksdeg, bara för att äta hela. Man blir lite taskig i magen efteråt, men det är det fanimig värt!
Citera
2011-10-17, 19:26
Medlem
big.spenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frupiv
Äta långfrukost i morgonrock, i soffan framför tv:n.

Jag förstår inte riktigt vad det inte du fick göra, äta långfrukost, göra det i morgonrock eller göra det framför tv:n? :P Sträng uppfostran?
Citera
2011-10-17, 19:37
Medlem
Morgases avatar
Fick inte dricka alkohol när jag var liten.

Nu dricker jag minst en liter sprit om dagen, who's laughing now?! ME!
Citera
2011-10-17, 19:40
Bannlyst
Ett tag satt jag och funderade över mitt inre barns fröjdelser såhär i vuxna barn. Missförstå mig inte, jag unnar mig en hel del. Förra veckan åt jag pizza 4 dagar i rad.

Problemet är bara att jag har en fru som, även om hon inte säger något, är tusen resor bättre på att tukta barnet i mig än morsan någonsin var. Den stora dödaren av barnaglädjen är inte vuxenblivandet utan det är den vuxna kvinnan.
Citera
2011-10-17, 19:43
Medlem
screamerns avatar
Gå på systemet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in