Citat:
Ursprungligen postat av herbsngarlic
Blir man trött på att pilla i lik alltså?
Visst har man sjukanmält sig någon enstaka gång för att man bara vill vara hemma och pilla sig i naveln men att komma & gå som man vill hemma, äta vad som faller in och vara sin egen drottning är väl det varje tonåring önskar sig. Jag minns speciellt när morsan skulle tvinga i mig äckliga jävla kroppkakor, findus fiskgratäng och blodpudding. Fyfan alltså, har men än idag och pallar inte ens lukten av nämnda "maträtter".
Ska bli spännande att se om någon här har trånat efter något riktigt konstigt i sina unga år. Ingen som har drömt om att bajsa på köksbordet eller så?
En dag var jag lite leds, så jag drog till finland istället med ett par kompisar och härjade.

Men jag hade nyligen varit sjuk och hade feber, så egentligen var jag ju sjuk, fast ändå inte.
Kroppkakor kan jag med, men resterande skit är BLÄÄÄ.
Och det är så skönt att kunna bestämma om man kan käka pizza en dag eller inte.
Fast ja nått riktigt löjligt jag gjorde, jag älskar Barbie, och hade hittat ett riktigt fint objekt. Och jag tänkte vad fan jag köper skiten, för 2000 spänn.

Oj så gott jag mådde.

Och samma med någon jäkla my little pony jag trånade efter då jag var liten, fan ropade in skiten.
Fick nästan lite lust att ordna nå party där man sitter och försöker leka med sina gamla leksaker. XD
Nått kul som jag hade velat göra hade vara att leka mördarleken tror jag det heter(nej inte att man mördar folk IRL), där en mördar genom att lägga handen på en och så skall man lista ut vem mördaren är. XD