2011-10-20, 10:40
Medlem
KiaWs avatar
OT raderat
/Mod
Citera
2011-10-20, 10:48
Medlem
MedelLagoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeRebelle
Har du tittat på Efterlyst någon gång eller?
Det är inte många svenskar bland brottslingarna där.
Eller vad har du för fantasier i ditt huvud?

Men pk-eliten i det här landet kommer aldrig att tillåta att etnicitet på GM komma ut, såvida han inte är svensk då.
Ja risken är tyvärr stor att ingenting om GM kommer ut om det är ett barn. Polisen har redan koll på vem det var och det har de haft ett tag nu. Men eftersom det är ett barn och dessutom ett barn med invandrarrötter måste ärendet ske mycket diskret.
Citera
2011-10-20, 10:54
Medlem
krackelerars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MedelLagom
Ja risken är tyvärr stor att ingenting om GM kommer ut om det är ett barn. Polisen har redan koll på vem det var och det har de haft ett tag nu. Men eftersom det är ett barn och dessutom ett barn med invandrarrötter måste ärendet ske mycket diskret.
Så då var det invandrarbarn som dödade ett svenskt barn ändå, illa när det sker redan i den åldern.
Men man kanske inte får tycka så.
Är det någon som vet om det var zigenare, albaner, araber eller vad?
Citera
2011-10-20, 10:56
Medlem
hundensårs avatar
Citat:
Polisen har redan koll på vem det var och det har de haft ett tag nu. Men eftersom det är ett barn och dessutom ett barn med invandrarrötter måste ärendet ske mycket diskret.

Varifrån kommer de uppgifterna?
Citera
2011-10-20, 10:56
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeRebelle
Har du tittat på Efterlyst någon gång eller?
Det är inte många svenskar bland brottslingarna där.
Eller vad har du för fantasier i ditt huvud?

OM jag har fantasier (vilket fö verkar lite...rubbat?) om det här mordet så skriver jag garanterat att det är fantasier, jag lägger inte fram det som ren fakta.
Verkar både barnsligt o obildat tycker jag. (lägg märke till ordet "tycker". Det betyder att det är en ÅSIKT jag har, inte att det är en SANNING..)

När sen ett tjog användare skumläser tråden o tar det som skrivs för fakta så får vi ett antal skitinlägg av typen "Äré bekräftat att de va en blatte?"

OnT: Filmen Expressen skriver om, vadå "riktade mobilen mot skogen"? Antingen har väl någon filmat det som hänt eller inte, det var väl knappast en slump? Varför i jösse namn man filmar en sån sak o inte hämtar någon vuxen vore intressant att höra en förklaring på?
Citera
2011-10-20, 11:00
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hundensår
Varifrån kommer de uppgifterna?

Från MedelLagoms önsketänkande.....
Fan va surt det blir när ett gäng miffon tar över en tråd o spammar sönder den.
Kan ni inte bara hålla er på Lunar? Eller finns inte det kvar?
Kan man varken stava eller skriva svenska på ett någotsånär grammatiskt rätt sätt kanske man ska undvika att gapa om "blattar"?

Ingen vet vilken nationalitet barnet som kan var gm har. Vi vet egentligen inte ens om det var ett barn i nuläget men det lutar åt det, tyvärr.
Citera
2011-10-20, 11:02
Medlem
MedelLagoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
OM jag har fantasier (vilket fö verkar lite...rubbat?) om det här mordet så skriver jag garanterat att det är fantasier, jag lägger inte fram det som ren fakta.
Verkar både barnsligt o obildat tycker jag. (lägg märke till ordet "tycker". Det betyder att det är en ÅSIKT jag har, inte att det är en SANNING..)

När sen ett tjog användare skumläser tråden o tar det som skrivs för fakta så får vi ett antal skitinlägg av typen "Äré bekräftat att de va en blatte?"

OnT: Filmen Expressen skriver om, vadå "riktade mobilen mot skogen"? Antingen har väl någon filmat det som hänt eller inte, det var väl knappast en slump? Varför i jösse namn man filmar en sån sak o inte hämtar någon vuxen vore intressant att höra en förklaring på?
Du har varit aktiv i tråden i ett par dagar men inte reagerat en enda gång när andra skribenter skriver white trash om pojkens familj och hittat på skit och osanningar om pojkens syskon och föräldrar. Är du rasist?

Personen som filmade händelsen med mobilen filmade inte själva mordet.
Citera
2011-10-20, 11:05
Medlem
hundensårs avatar
Citat:
Du har varit aktiv i tråden i ett par dagar men inte reagerat en enda gång när andra skribenter skriver white trash om pojkens familj och hittat på skit och osanningar om pojkens syskon och föräldrar. Är du rasist?

Personen som filmade händelsen med mobilen filmade inte själva mordet.

..men varifrån kommmer dina tidigare uppgifter om polisen känner till vem det är och att det är invandrarbarn?
Citera
2011-10-20, 11:07
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
..men varifrån kommmer dina tidigare uppgifter om polisen känner till vem det är och att det är invandrarbarn?

Det är bara spekulationer. Det har inte läkt och polisen håller tätt hittills.
Citera
2011-10-20, 11:09
Medlem
MedelLagoms avatar
Citat:
Jag har aldrig och kommer aldrig att nämna källor om uppgifterna inte redan finns ute i media.
Citera
2011-10-20, 11:13
Medlem
Aftonbluffens avatar
Vad kan det finnas för anledningar för polisen att nu använda helikopter för att få bättre bilder över området?

Citat:
Under dagen kommer polisen i Ljungby att flyga med helikopter i området där en 4-årig pojke hittades död i söndags kväll. Detta gör man för att det behövs bättre fotografier över området i polisens arbete.

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=106&artikel=4756743
Citera
2011-10-20, 11:14
Medlem
hundensårs avatar
Citat:
Jag har aldrig och kommer aldrig att nämna källor om uppgifterna inte redan finns ute i media.

Vad menar du? Har du någon information vi andra saknar? Har du i så fall kontaktat polisen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in