Citat:
Sorry om jag bumpar en gammal tråd, men jag har en profil där (med minimal info, står i princip att jag är en ung smal tjej som söker andra tjejer ). Dessa är mina 10 senaste meddelanden(samtliga från killar eller par, vilket jag tydligt sagt att jag inte söker):
*Hej
*Hej
*Vad sägs om ett erfaret par som vill bjuda in en ung kvinna i sina lekar?
*Har du några hobbies?
*Hejsan söker en extra tjej som vill ses med mig samt min kk ( ung tjej på 19 år )
*Hejsan allt bra kram
*Trevlig profil. vi vill umgås mysa och ha massa skön sex med en yngre tjej vilket vi gillar båd, erfarenhet finns coh vi är snygga trevlige generösa. Du kan väll höra av dig så vi kan prata lite ? Kram
*Nyfiken på dig!
*Hej vi är ett par
som söker efter en tjej att ha en trekant med..kan de va nåt för dig?
Såå. Om du inte är utvecklingsstörd, har dyslexi eller är allmänt tråkig kan BC vara för dig. Jag har lagt ned mest för att jag får så mycket idiotmail. Om du siktar in dig på personer som faktiskt föker dig kan det gå mycket bättre!
*Hej
*Hej

*Vad sägs om ett erfaret par som vill bjuda in en ung kvinna i sina lekar?
*Har du några hobbies?

*Hejsan söker en extra tjej som vill ses med mig samt min kk ( ung tjej på 19 år )
*Hejsan allt bra kram
*Trevlig profil. vi vill umgås mysa och ha massa skön sex med en yngre tjej vilket vi gillar båd, erfarenhet finns coh vi är snygga trevlige generösa. Du kan väll höra av dig så vi kan prata lite ? Kram
*Nyfiken på dig!
*Hej vi är ett par

Såå. Om du inte är utvecklingsstörd, har dyslexi eller är allmänt tråkig kan BC vara för dig. Jag har lagt ned mest för att jag får så mycket idiotmail. Om du siktar in dig på personer som faktiskt föker dig kan det gå mycket bättre!
Det där känner jag igen, jag har varit väldigt tydlig med vad jag söker och inte söker. Ändå skriver; gifta eller sambos, par och de som är över en viss ålder, eller de som bara ute efter one night stands, som jag förklarat att jag inte alls är intresserad av. En gift man frågade varför jag var så rädd, vilket han tyckte att jag var, för att jag i min profil förklarade vad jag inte var intresserad av och att jag enligt honom var åldersfixerad. Det kom han dock senare fram till att han också var, eftersom han bara, var ute efter unga tjejer. Vissa försöker övertala med att t.ex. "du borde testa ett par, du kommer inte att ångra dig", eller att "jag är mycket mer erfaren än en man i din egen ålder" och vissa tar t.o.m. illa upp när jag förklarar att jag inte är intresserad, för att de tillhör en eller flera kategorier, som jag tagit upp i min profil, att jag inte söker. Förstår inte varför man ska slösa energi på att skriva till de, som ändå inte är intresserade. Antingen skiter man att läsa andras profiler, eller så är man inte läskunnig.