2013-12-12, 23:41
Medlem
Baileys86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superhemlizzz
Sorry om jag bumpar en gammal tråd, men jag har en profil där (med minimal info, står i princip att jag är en ung smal tjej som söker andra tjejer ). Dessa är mina 10 senaste meddelanden(samtliga från killar eller par, vilket jag tydligt sagt att jag inte söker):
*Hej
*Hej
*Vad sägs om ett erfaret par som vill bjuda in en ung kvinna i sina lekar?
*Har du några hobbies?
*Hejsan söker en extra tjej som vill ses med mig samt min kk ( ung tjej på 19 år )
*Hejsan allt bra kram
*Trevlig profil. vi vill umgås mysa och ha massa skön sex med en yngre tjej vilket vi gillar båd, erfarenhet finns coh vi är snygga trevlige generösa. Du kan väll höra av dig så vi kan prata lite ? Kram
*Nyfiken på dig!
*Hej vi är ett par som söker efter en tjej att ha en trekant med..kan de va nåt för dig?

Såå. Om du inte är utvecklingsstörd, har dyslexi eller är allmänt tråkig kan BC vara för dig. Jag har lagt ned mest för att jag får så mycket idiotmail. Om du siktar in dig på personer som faktiskt föker dig kan det gå mycket bättre!

Det där känner jag igen, jag har varit väldigt tydlig med vad jag söker och inte söker. Ändå skriver; gifta eller sambos, par och de som är över en viss ålder, eller de som bara ute efter one night stands, som jag förklarat att jag inte alls är intresserad av. En gift man frågade varför jag var så rädd, vilket han tyckte att jag var, för att jag i min profil förklarade vad jag inte var intresserad av och att jag enligt honom var åldersfixerad. Det kom han dock senare fram till att han också var, eftersom han bara, var ute efter unga tjejer. Vissa försöker övertala med att t.ex. "du borde testa ett par, du kommer inte att ångra dig", eller att "jag är mycket mer erfaren än en man i din egen ålder" och vissa tar t.o.m. illa upp när jag förklarar att jag inte är intresserad, för att de tillhör en eller flera kategorier, som jag tagit upp i min profil, att jag inte söker. Förstår inte varför man ska slösa energi på att skriva till de, som ändå inte är intresserade. Antingen skiter man att läsa andras profiler, eller så är man inte läskunnig.
Citera
2013-12-12, 23:48
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baileys86
Det där känner jag igen, jag har varit väldigt tydlig med vad jag söker och inte söker. Ändå skriver; gifta eller sambos, par och de som är över en viss ålder, eller de som bara ute efter one night stands, som jag förklarat att jag inte alls är intresserad av. En gift man frågade varför jag var så rädd, vilket han tyckte att jag var, för att jag i min profil förklarade vad jag inte var intresserad av och att jag enligt honom var åldersfixerad. Det kom han dock senare fram till att han också var, eftersom han bara, var ute efter unga tjejer. Vissa försöker övertala med att t.ex. "du borde testa ett par, du kommer inte att ångra dig", eller att "jag är mycket mer erfaren än en man i din egen ålder" och vissa tar t.o.m. illa upp när jag förklarar att jag inte är intresserad, för att de tillhör en eller flera kategorier, som jag tagit upp i min profil, att jag inte söker. Förstår inte varför man ska slösa energi på att skriva till de, som ändå inte är intresserade. Antingen skiter man att läsa andras profiler, eller så är man inte läskunnig.

Problemet kan lösas av att söka killar med IQ på 120+.
Citera
2013-12-13, 03:50
Medlem
Zeithris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landt81
Bumpar tråden!

Blev nyligen medlem på BC och blev riktigt förvånad över hur många som har stora kukar. 16 - 17 cm i omkrets är inget ovanligt. 15 cm verkar vara normen och det finns knappt några under 15 cm.

Är det fejk?

De allra grövsta porrstjärnorna ligger omkring 16 - 17 cm, enligt deras egna avgjutningar. Är statistiken skev tror ni för att vara snälla mot män som mår sämre över det här problemet?

Den bilden känns ju skev tycker jag. Har porrstjärnor inte större?
Var en kille som skrev till mig som bara hade 10 cm... Mer om det nedanför.

Citat:
Ursprungligen postat av Thiesen
Hade du varit gammal nog så hade du förstått att "dajtingsiter" frekventeras av en förkrossande majoritet killar´som är extremt överkåta... och tjejer är minst lika kåta... bara det att tjejer vill inte läsa samma "vill du ha kuk" 4.5*10^355423434523 på en dag. Vilket är fallet på tex BC.

Vi killar blir kåta på det rent visuella. Tjejer blir kåta på tanken på vad som komma skall. Dvs du ska tänka som en tjej. Eller ja... du ska tilltala hennes instinkter... vilket inte många killar gör...

Med andra ord... låt inte din kuk göra som den vill utan låt den istället styra din fantasi...

Jag blir kåt på både och.
Jag kan bli grymt kåt på det visuella men även på tanken.
Det är oftast tanken som, givetvis, är mer påtänande än något

Synd bara att killar som skriver inte kommer längre än "Tja LägSKAVIKNULLA????"

Citat:
Ursprungligen postat av Baileys86

Minst 3 som skrivit till mig har blivit arga för att jag gett dom nobben.
En kallade mig fördomsfull för att jag påpekade direkt i hans öppningsbrev bara var ute efter sex - denne man hade dessutom totalt sett 3 bilder av sig själv, en bild på sitt ansikte, och två exakt lika bilder på sin enbart 10cm lilla kuk.

En av dom första blev förbannad och sade något skumt bara om att han var glad för sin höjd då han var 170 och minsan en riktig man för det, trots att jag inte sagt något elakt mot det o_O

Tror en av favoriterna av dom som inte kan läsa var en som frågade mig om vi skulle knulla, om han kunde komma över direkt sent på natten, varpå jag frågade om han ens hade läst min sida där jag har krav på att inte vara en hårig apa t.ex.. Han svarade med "Nej, jag läser inte en hel bok." . . .
Och ja, han var hårig och nej, trots 10 pm därefter och trots att jag var vrålkåt den kvällen så fick han fortfarande inte komma över. Hade han läst och platsat det jag söker, då hade det ju varit en annan historia..

Så det är min erfarenhet av BC thus far.

En rolig sak är att en tjej jag pratat med ville prata mer för jag kunde formulera mig mer än 10 brev utan att det blev "Ska vi knulla", och ett par skrev till mig och var väldigt flörtiga över att jag kunde skriva med hjärna tillskillnad från den stora majoriteten
Citera
2014-01-10, 15:16
Medlem
Har lagt ner massvis med tid på kontaktsökande på bc under det gångna året, har skickat ca 190 brev till intressanta tjejer. Många tjejer har inte ens läst breven, endast en bråkdel av dem som läst har svarat, och om de har svarat har de oftast slutat efter ett par mail.

Men så i förrgår fick jag kontakt med en tjej från samma stad, hon svarade direkt på mitt mail och efter att ha talat på kik en stund bestämde vi för att ses kvällen därpå.

In i det sista trodde jag hon skulle backa ur. Men hon dök verkligen upp, hon tog bilen till mig och jag bjöd henne på en kopp te. Hon var mkt vackrare än jag hade föreställt mig, normalbyggd kurvig kropp och söt. Och en helt underbar rakad mus.

Vi hamnade sen i sängen och hade intensivt sex tills vi båda hade kommit.

Med detta inlägg vill jag visa att det faktiskt går, men det är verkligen tålamod som gäller, man måste försöka att inte gräva ner sig efter alla misslyckanden. Tjejerna får så otroligt många brev. Denna tjej berättade att hon hade fått 200 brev på ungefär ett dygn. Har ingen aning varför hon valde mig bland alla, men jag är verkligen glad för det!
Citera
2014-01-10, 15:30
Medlem
chmod777s avatar
Bodycontact ja. Herregud vad många spån på ett och samma ställe!
Har lyckats träffa 2 par och lite tjejer därifrån. Men............
- Merparten av alla "tjejer" är killar. (why lixom?)
- De flesta läser inte ens mail. Hur gör de om nån hälsar i kön på Ica? Stirrar?
- Blockeringshysterin är omfattande. De flesta fattar ju att man inte är intressant om de inte svarar på mail, men BLOCKERA? Idiotiskt.
- Många tjej och par-profiler skriver "INGA KILLAR!!" med 72 utropstecken efter. Det GÅR att förhindra att få brev från killar era jävla fucktards! Man behöver inte ens skriva det i profilen.
- Man skickar ett vänligt och informativt brev där man skriver att man besitter precis de egenskaper som eftersökes. Man blir blockerad! Återigen; fucktards!
- Alla tjejer är bi, 1 % av killarna är bi när det kommer till parprofiler.
- Har du kukbild säjer tjejerna nej tack, har du ingen frågar de efter den.

Till bodycontacts fördel kan säjas att det finns en del seriösa, men de är försvinnande få.
Citera
2014-01-10, 15:36
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy80
Har lagt ner massvis med tid på kontaktsökande på bc under det gångna året, har skickat ca 190 brev till intressanta tjejer. Många tjejer har inte ens läst breven, endast en bråkdel av dem som läst har svarat, och om de har svarat har de oftast slutat efter ett par mail.

Men så i förrgår fick jag kontakt med en tjej från samma stad, hon svarade direkt på mitt mail och efter att ha talat på kik en stund bestämde vi för att ses kvällen därpå.

In i det sista trodde jag hon skulle backa ur. Men hon dök verkligen upp, hon tog bilen till mig och jag bjöd henne på en kopp te. Hon var mkt vackrare än jag hade föreställt mig, normalbyggd kurvig kropp och söt. Och en helt underbar rakad mus.

Vi hamnade sen i sängen och hade intensivt sex tills vi båda hade kommit.

Med detta inlägg vill jag visa att det faktiskt går, men det är verkligen tålamod som gäller, man måste försöka att inte gräva ner sig efter alla misslyckanden. Tjejerna får så otroligt många brev. Denna tjej berättade att hon hade fått 200 brev på ungefär ett dygn. Har ingen aning varför hon valde mig bland alla, men jag är verkligen glad för det!

Jag var jättenära det första jag gjorde, liten söt tjej. Hon blev jätteintresserad av hur jag skrev. Men jag var så jävla ivrig eftersom jag levt i celibat i hela mitt liv. Så skickade lite många meddelanden i raken.

Kan tillägga att de flesta läser mina mejl och besöker mig tillbaka. Men jag har inga bilder.

Har en tjej på kik därifrån får se om jag orkar träffa henne när jag är ute och reser. Hon är lite prinsessig, därav ledsnar jag lite. Nu har jag lagt ner BC då Badoo är oerhört mkt bättre.
Citera
2014-01-10, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupseriously2
Jag var jättenära det första jag gjorde, liten söt tjej. Hon blev jätteintresserad av hur jag skrev. Men jag var så jävla ivrig eftersom jag levt i celibat i hela mitt liv. Så skickade lite många meddelanden i raken.

Kan tillägga att de flesta läser mina mejl och besöker mig tillbaka. Men jag har inga bilder.

Har en tjej på kik därifrån får se om jag orkar träffa henne när jag är ute och reser. Hon är lite prinsessig, därav ledsnar jag lite. Nu har jag lagt ner BC då Badoo är oerhört mkt bättre.

Jag har också gjorde det felet ibland. Om tjejen har läst brevet och besökt ens profil är det iskallhet som gäller. Börjar man skriva fler brev ihopp om att fånga hennes intresse ytterligare, raserar man sina chanser. Man får helt enkelt vänta. Har hänt jag fått svar först dagen efter.
Citera
2014-01-10, 15:45
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy80
Jag har också gjorde det felet ibland. Om tjejen har läst brevet och besökt ens profil är det iskallhet som gäller. Börjar man skriva fler brev ihopp om att fånga hennes intresse ytterligare, raserar man sina chanser. Man får helt enkelt vänta. Har hänt jag fått svar först dagen efter.

Jo så är det! Men i efterhand var det bara bra då det tvingade mig att gå vidare så jag lärde mig att använda Badoo istället. Sen ska jag ragga på riktigt med.

Men jag fick en väldigt prinsessig tjejs kik iaf, så nåt rätt gjorde jag.
Citera
2019-07-29, 14:40
Vart har webmaster på bodycontact tagit vägen?
Citera
2019-08-08, 17:43
Någon som knullat någon brud på bodycontact?
Citera
2019-08-08, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterboras033
Någon som knullat någon brud på bodycontact?

Ja några stycken
Citera
2019-08-08, 18:20
Var det någon brud från Göteborg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här