2022-03-21, 14:48
Medlem
95% killar o gubbar. Homo o bi, garanterad kontakt. 5% damer varav minst hlften r feta och WT. Inte mycket kvar att ha.
Badoo eller Tinder ger bttre utdelning om korten spelas rtt.
Ett tips r att lgga ner lite jobb p profilen med bild, genomtnkt text osv.
Sjlv ftt ligga ett par ggr iaf 👍😊
Citera
2022-03-22, 21:34
Medlem
En annan trttsam grej r nr mn skriver flera mess och tjatar, allt fr att man bor i samma stad.
Och kollar man deras profiler ser man att det jag r och sker inte alls stmmer med vad de sker och tnder p.
Men bara fr att man r geografiskt nra skriver mn och blir nstan arga nr de inte fr svar.

Jag frstr att man inte vill ka ver hela landet eller sitt ln fr en trff. Men att skriva till frsta bsta fr att bda bor i samma stad trots helt olika preferenser r s sunkigt.
Citera
2022-03-22, 22:07
Medlem
Liberationfronts avatar
Skrpsida sedan 2012

Bara en massa fetton
Citera
2022-03-22, 22:49
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nervkollaps007
En annan trttsam grej r nr mn skriver flera mess och tjatar, allt fr att man bor i samma stad.
Och kollar man deras profiler ser man att det jag r och sker inte alls stmmer med vad de sker och tnder p.
Men bara fr att man r geografiskt nra skriver mn och blir nstan arga nr de inte fr svar.

Jag frstr att man inte vill ka ver hela landet eller sitt ln fr en trff. Men att skriva till frsta bsta fr att bda bor i samma stad trots helt olika preferenser r s sunkigt.

Instmmer i detta och det r rtt trkigt. Om dom som skrev tminstone matchade vad man sjlv skte vore det ju en sak, men inte s ofta det hnder.
Citera
2022-03-22, 23:08
Medlem
Den r inte ens mobilanpassad! Sen vill alla brudar gka utan gummi! Tammefanimig sandslst.
Citera
2022-03-22, 23:22
Medlem
Styrkelyftares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liberationfront
Skrpsida sedan 2012

Bara en massa fetton

Vad hade du frvntat dig? S fort en kvinna ntrar en krog eller nattklubb blir hon i regel uppraggad av en massa mn. Eller ja, hon behver inte ens befinna sig i en sdan milj, utan det rcker med att hon lmnar sitt hem fr att hon ska bli uppraggad.

Om en kvinna d mste registrera sig p en anonym kontaktsida som Bodycontact fr att f ligga r hon med strsta sannolikhet inte vacker, fr att utrycka det milt.

Sedan finns det givetvis alltid undantag. Kanske rr det sig om en kvinna som arbetar s pass mycket att hon inte har tid att tnka p annat, eller s kanske hon bor i ngon avlgsen by mitt ute i ingenstans. Men det r som sagt undantag.
Senast redigerad av Styrkelyftare 2022-03-22 kl. 23:29.
Citera
2022-03-23, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liberationfront
Skrpsida sedan 2012

Bara en massa fetton

Men ocks massa killar som r tjockis-jgare.

Du anar inte vilka snygga och vltrnade killar det finns som lskar tjockisar.

Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Instmmer i detta och det r rtt trkigt. Om dom som skrev tminstone matchade vad man sjlv skte vore det ju en sak, men inte s ofta det hnder.

Mm.

Jag har tv efterhngsna som har skrivit kortare mess till mig i flera r, utan att ha ftt svar en enda gng.

De kan skriva s hr:

"Varfr lser du inte mina mess? Jag r jttetrevlig s du borde trffa mig. Vill du hitta p ngot ikvll?"

"Adress? Jag kr nu."

S hller det p, r efter r.
Citera
2022-03-23, 07:07
Medlem
Liberationfronts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Styrkelyftare
Vad hade du frvntat dig? S fort en kvinna ntrar en krog eller nattklubb blir hon i regel uppraggad av en massa mn. Eller ja, hon behver inte ens befinna sig i en sdan milj, utan det rcker med att hon lmnar sitt hem fr att hon ska bli uppraggad.

Om en kvinna d mste registrera sig p en anonym kontaktsida som Bodycontact fr att f ligga r hon med strsta sannolikhet inte vacker, fr att utrycka det milt.

Sedan finns det givetvis alltid undantag. Kanske rr det sig om en kvinna som arbetar s pass mycket att hon inte har tid att tnka p annat, eller s kanske hon bor i ngon avlgsen by mitt ute i ingenstans. Men det r som sagt undantag.

Bodycontact borde byta namn till flsk-book.
Citera
2022-03-23, 07:39
Medlem
Ghastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoftigahenkrik
Den r inte ens mobilanpassad! Sen vill alla brudar gka utan gummi! Tammefanimig sandslst.

Fy fan snacka vandrande knssjukdomspelare eller blobbar.
Alltid haft kdis med mig. Vissa blir frvnade och vill ha sprutet i sej. Slut med snt.
Citera
2022-03-23, 08:00
Medlem
Styrkelyftares avatar
Citat:

Det finns skert sdana mn men det du mste tnka p r att det ocks finns mnga falska profiler p Bodycontact.

Jag skulle i varje fall stlla mig skeptisk till en profil med bilder p en extremt vltrnad man (eller kvinna fr den delen) som kontaktar andra profiler p mf. Sannolikheten r stor att det r ngon som bara skapat profilen i hopp om att f intima bilder och videoklipp frn godtrogna mnniskor.
Senast redigerad av Styrkelyftare 2022-03-23 kl. 08:03.
Citera
2022-03-23, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drainerx
S, jag skapade ett konto dr igr, gjorde min lilla profil, inget speciellt. Ville bara kolla hur det r p en sn hr sida... Man ska d vlja sin lggning, och ven fast jag satte dit hetero, s har det en tendens att trilla in en hel del PMs frn homokillar som vill ha lite kul, det r ju nstan lskigt... frstr hur ni tjejer har det... ven par som vill att jag ska hlsa p, inte i samma utstrckning d... trs inte svara.

Ngon annan som varit med om ngot speciellt dr?

Fr 15 r sedan var den fortfarande ngorlunda jmlik frutom att 90 % var killar nu
verkar det ha urartat till att mest handla om sex mellan mn.
Citera
2022-03-23, 08:08
Medlem
Citat:

Mm.

Jag har tv efterhngsna som har skrivit kortare mess till mig i flera r, utan att ha ftt svar en enda gng.

De kan skriva s hr:

"Varfr lser du inte mina mess? Jag r jttetrevlig s du borde trffa mig. Vill du hitta p ngot ikvll?"

"Adress? Jag kr nu."

S hller det p, r efter r.
Mn som r kta r generellt dumma I huvudet, I synnerhet svenska mn i Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in