Citat:
Ursprungligen postat av convictedfelon
"Det brast i rutinerna......."En fråga? Delas det ut små handböcker med klysschor till er när ni anställs?Var ärlig,vi som sitter är i många fall skithögar och ni på andra sidan en samling korkade svenne banan o inkvoterade alibiblattar som inte duger till annat än att vrida om nyckeln.

Men vafan, är du på riktigt?, du är ju tamigfan ett stort skämt, kom med något annat, du e bara ett av de ynkliga asen. Om du gjorde oss andra den tjänsten att ta livet av dig, så blir den här sjuka världen ett litet trevligare ställe att vara på.
Du gnäller som en kärring, det är bara bra om plitarna bankar in lite vett i skallen på er, eftersom din morsa misslyckades med det.
Ps. Ditt användarnamn är jätteläskigt.