Och ja det suger som fan att behöva låtsas men nu har jag inget val och det är försent att erkänna haha...
Slappna av - du kommer att få en riktigt trevlig upplevelse. Fokusera inte på det där med att du inte har provat förut. Det kommer att kännas lika bra ändå.
Slappna av - du kommer att få en riktigt trevlig upplevelse. Fokusera inte på det där med att du inte har provat förut. Det kommer att kännas lika bra ändå.
Förmodligen kommer immense minnas den första sessionen hela sitt liv. I positiv bemärkelse!
Länge sedan jag knaprade E nu så minnet sviker mig lite... Men är ganska säker på att jag i slutskedet åt det några gånger på SSRI och det var ju inte sådär supertrevligt.
Ni med erfarenhet om SSRI och MDMA; Är det värt att lägga av med anti-depp ett tag för att köra på mdma? Hur länge borde jag hålla mig ifrån anti-deppen i såna fall, och finns chansen att jag ändå får ut vad jag vill av MDMAn om jag ändå är på anti-depp?
Länge sedan jag knaprade E nu så minnet sviker mig lite... Men är ganska säker på att jag i slutskedet åt det några gånger på SSRI och det var ju inte sådär supertrevligt.
Ni med erfarenhet om SSRI och MDMA; Är det värt att lägga av med anti-depp ett tag för att köra på mdma? Hur länge borde jag hålla mig ifrån anti-deppen i såna fall, och finns chansen att jag ändå får ut vad jag vill av MDMAn om jag ändå är på anti-depp?
Tack för mig.
Den som kör MDMA med SSRI är bara hjärndöd... Du kan orsaka en serotonin chock och få en syndrom livet ut... Stå av de 1 vecka eller mer sen är de bara köra mdma.
Den som kör MDMA med SSRI är bara hjärndöd... Du kan orsaka en serotonin chock och få en syndrom livet ut... Stå av de 1 vecka eller mer sen är de bara köra mdma.
Hallo gott folk. Precis kommit över lite schyssta kristaller och är sugen på testa.
Körde en kväll/natt på 3-FA från fredag-lördag och dygnade. Inatt fick jag dock en god natts sömn på 12 timmar och fick ingen avtändning alls, även ätit bra osv.
Min fråga är hursom, kan jag köra MDMA ikväll med god effekt? Inte tagit något serotegernt på över 2-3 månader.
Dubbel droppade två blå MC i helgen. Som vanligt så fick jag fett med blåser i munnen dagen efter... Var noga med att inte tugga på insidan av kinden osv som jag alltid annars gör. Men endå har jag fått fullt med blåser nu på tungan och insidan av käften...
Dubbel droppade två blå MC i helgen. Som vanligt så fick jag fett med blåser i munnen dagen efter... Var noga med att inte tugga på insidan av kinden osv som jag alltid annars gör. Men endå har jag fått fullt med blåser nu på tungan och insidan av käften...
Jo de funkade jävligt bra faktiskt
Droppade dem runt 2-3 på morgonen med en polare efter folk hade taggat hem från festen, då fick vi för oss att åka linbana i regnet utan kläder haha
Ursäkta om frågan redan har ställts. Sökte i denna tråd men hittade inget...fel använda söktermer kanske.
Jag antar att det finns korrelation mellan mängden MDMA du imundigar och hur bra du mår. Alltså rent hypotetiskt om du nu tar 50mg så mår du en 3a på en skala av 10, och tar du 100mg så mår du en 5a. Finns det någon övre gräns till mängden du kan ta och sedan inte må bättre än vad som är möjligt?
Har införskaffat några knappar där rapporten på pillreports konstaterar ett medelvärde på 180-200mg MDMA per knapp, då undrar jag om det är värt att köra på en helkväll med 2-3 knappar eller om jag uppnår samma rus på säg 1-1,5.