2022-12-08, 00:43
Medlem
En polare har hittat XTC piller som är 450-500mg per piller, har aldrig hört talas om en sådan stor mängd mg i en tablett, tro det är legit eller kommer polaren min hamna i koma om han tar den?
Har för mig att den heter "Blue Punisher" den är även blå färgad.
Citera
2022-12-19, 18:19
Medlem
KattPsykots avatar
Hur länge bör man sluta med ssri och liknande medicinering för att få ett bra rus?
Tar Escitalopram 20 mg, Quetiapin depot 150 mg och ”vanlig” Quetiapin 50 mg varje dag (+ en del annat som jag dock inte tror påverkar ecstasyn) Har beställt hem ett gäng yellow punisher 330 mg och vill inte att effekten ska påverkas pga medicinerna. Räcker det att vänta några dagar efter avslutad medicinering eller borde jag vänta typ 2 veckor? (Har aldrig tagit e tidigare)
Citera
2022-12-19, 19:17
Medlem
KattPsykots avatar
Tar också Concerta 72 mg/dag (har ADD), hur funkar det i kombination med e? Borde jag uppehålla med dessa också?
Citera
2022-12-19, 22:02
Medlem
Iciws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KattPsykot
Hur länge bör man sluta med ssri och liknande medicinering för att få ett bra rus?
Tar Escitalopram 20 mg, Quetiapin depot 150 mg och ”vanlig” Quetiapin 50 mg varje dag (+ en del annat som jag dock inte tror påverkar ecstasyn) Har beställt hem ett gäng yellow punisher 330 mg och vill inte att effekten ska påverkas pga medicinerna. Räcker det att vänta några dagar efter avslutad medicinering eller borde jag vänta typ 2 veckor? (Har aldrig tagit e tidigare)
När jag åt escitalopram och quetiapin (som jag förövrigt inte rekommenderar. Det är bättre enligt mig att ha rutiner och träna regelbundet för att må bättre. SSRI är bara tillfällig lösning. Men det är off-topic) så fick jag ingen effekt av mdma alls. Så om du ska ta det så vänta minst en månad efter du slutat med din antidepressiva för att få effekt. Rekommenderar även där att inte inta mdma om du är deprimerad eftersom du kommer tömma ditt serotonin-lager vilket kommer göra att du kommer må ännu sämre.
Citera
2022-12-19, 22:03
Medlem
Iciws avatar
Citat:
Tar också Concerta 72 mg/dag (har ADD), hur funkar det i kombination med e? Borde jag uppehålla med dessa också?
Det är inga problem då concerta ökar ditt dopamin och extacy ökar ditt seratonin. Dock kan det väl vara påfrestande för ditt hjärta.
Citera
2022-12-19, 22:56
Medlem
KattPsykots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iciw
När jag åt escitalopram och quetiapin (som jag förövrigt inte rekommenderar. Det är bättre enligt mig att ha rutiner och träna regelbundet för att må bättre. SSRI är bara tillfällig lösning. Men det är off-topic) så fick jag ingen effekt av mdma alls. Så om du ska ta det så vänta minst en månad efter du slutat med din antidepressiva för att få effekt. Rekommenderar även där att inte inta mdma om du är deprimerad eftersom du kommer tömma ditt serotonin-lager vilket kommer göra att du kommer må ännu sämre.
Jo jag börjar själv också ge upp på antidepp (detta är den sjätte sorten jag testat utan resultat)
Tror du jag kan få en någorlunda effekt efter mindre än en månad eller är det onödigt att chansa? Känner mig otålig men vill samtidigt inte slösa bort mina pengar på ingenting.
Sedan det med att depressionen lär förvärras vet jag om. Just nu är jag dock för desperat över att få känna mig genuint lycklig (om än för bara en liten stund) för att orka bry mig om konsekvenserna. Men ja, det lär säkert bita mig i arslet senare.
Citera
2022-12-20, 07:57
Medlem
Iciws avatar
Citat:
Jo jag börjar själv också ge upp på antidepp (detta är den sjätte sorten jag testat utan resultat)
Tror du jag kan få en någorlunda effekt efter mindre än en månad eller är det onödigt att chansa? Känner mig otålig men vill samtidigt inte slösa bort mina pengar på ingenting.
Sedan det med att depressionen lär förvärras vet jag om. Just nu är jag dock för desperat över att få känna mig genuint lycklig (om än för bara en liten stund) för att orka bry mig om konsekvenserna. Men ja, det lär säkert bita mig i arslet senare.
Möjligtvis kommer du känna effekt efter två veckor men om jag var du hade jag väntat iallafall en månad innan intag för att få bästa effekt. Återkom gärna i tråden hur effekten blev om du väljer att ta innan.
Citera
2022-12-24, 02:22
Medlem
Hallo vill ha lite råd till nyår angående intag av Esh.

Tagit vid 2 tillfällen tidigare, ganska nyligen.
Första gången 300mg maserati i början på oktober.

Andra gång 29 oktober tre halvor maserati motsvarande 450mg.

Mått bäst båda gångerna efter och planerar att ta en gul punisher 300mg (ska va dunder) på nyår. Tror ni som tar detta ofta att jag kommer få någon AT av detta? (2 månader sen jag tog sist). fyller nämligen jämnt några dagar efter nyår och känner inte för att va nere då.

+ kombinerar ni ofta E med alkohol för har gjort de tidigare i små mängder men planerar lite mer nu på nyår. Va tror ni om det, samt hur stor är risken för att det slutar riktigt dåligt?
Citera
2023-01-26, 10:56
Medlem
Citat:
Vänta. Kolla hur länge halveringstid om de gör räkna på dom mediciner jag är total kasss

Men de kan gå fel o få serotonergt syndrom
Citera
2023-01-27, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dermac
Hallo vill ha lite råd till nyår angående intag av Esh.

Tagit vid 2 tillfällen tidigare, ganska nyligen.
Första gången 300mg maserati i början på oktober.

Andra gång 29 oktober tre halvor maserati motsvarande 450mg.

Mått bäst båda gångerna efter och planerar att ta en gul punisher 300mg (ska va dunder) på nyår. Tror ni som tar detta ofta att jag kommer få någon AT av detta? (2 månader sen jag tog sist). fyller nämligen jämnt några dagar efter nyår och känner inte för att va nere då.

+ kombinerar ni ofta E med alkohol för har gjort de tidigare i små mängder men planerar lite mer nu på nyår. Va tror ni om det, samt hur stor är risken för att det slutar riktigt dåligt?
Har du kört än?
Citera
2023-01-27, 02:18
Medlem
Citat:
Veckor är att föredra jag höll upp enstaks dagar o alla blev kickade utom mig
Citera
2023-01-27, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pixidedin
Har du kört än?

Yes
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto