Citat:
Ursprungligen postat av
Iciw
När jag åt escitalopram och quetiapin (som jag förövrigt inte rekommenderar. Det är bättre enligt mig att ha rutiner och träna regelbundet för att må bättre. SSRI är bara tillfällig lösning. Men det är off-topic) så fick jag ingen effekt av mdma alls. Så om du ska ta det så vänta minst en månad efter du slutat med din antidepressiva för att få effekt. Rekommenderar även där att inte inta mdma om du är deprimerad eftersom du kommer tömma ditt serotonin-lager vilket kommer göra att du kommer må ännu sämre.
Jo jag börjar själv också ge upp på antidepp (detta är den sjätte sorten jag testat utan resultat)
Tror du jag kan få en någorlunda effekt efter mindre än en månad eller är det onödigt att chansa? Känner mig otålig men vill samtidigt inte slösa bort mina pengar på ingenting.
Sedan det med att depressionen lär förvärras vet jag om. Just nu är jag dock för desperat över att få känna mig genuint lycklig (om än för bara en liten stund) för att orka bry mig om konsekvenserna. Men ja, det lär säkert bita mig i arslet senare.