Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-28, 19:03
Medlem
Är jag den enda som aldrig får dagen efter ångesten? Eller doserar bara vissa efterblivet?
Tar aldrig mer än 1, ibland bara en halv. Blandar aldrig med andra droger/alkohol. Minst 3 månader emellan. Dricker en 500 kcal smoothie/proteinshake + tar en magnesiumtablett så fort ruset lagt sig. Lite seg dagen efter men knappast som vissa av er beskriver.

Poppar man 2-3 stycken och dessutom blandar det med andra substanser så är det klart man mår skit efter
Citera
2023-02-10, 11:20
Medlem
Indos avatar
Vilka sorter Ecstasy är det känt innehålla Neråt substanser? Jag poppade tre olika E en kväll (Orange Tesla, Lila Nespresso & Who Do You Wanna Call) och jag fick senare höra att Lila Nespresso innehåller en mindre mängd Heroin, Stämmer det? Jag tycker det skulle vara nice att få tag i knappar som innehåller 50/50 Mdma och Heroin/Morfin för då lär man ju må otroligt bra eller vad säger ni?

/I N D O
Citera
2023-02-12, 16:01
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Vilka sorter Ecstasy är det känt innehålla Neråt substanser? Jag poppade tre olika E en kväll (Orange Tesla, Lila Nespresso & Who Do You Wanna Call) och jag fick senare höra att Lila Nespresso innehåller en mindre mängd Heroin, Stämmer det? Jag tycker det skulle vara nice att få tag i knappar som innehåller 50/50 Mdma och Heroin/Morfin för då lär man ju må otroligt bra eller vad säger ni?

/I N D O
Jag kan inte tänka mig att några ecstasytabletter skulle innehålla morfin eller heroin.
Citera
2023-02-13, 14:46
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Jag kan inte tänka mig att några ecstasytabletter skulle innehålla morfin eller heroin.
Det är inte omöjligt
Mvh Indo
Citera
2023-03-15, 19:03
Medlem
Amnshnocks avatar
Pröva MDMA för första gången

Tjo!

Om man fått tag på 300mg blåa punishers och är en riktig nybörjare, hur bör man dosera en tablett?

Vad kan jag förvänta mig från upplevelsen?

Mvh
Citera
2023-03-15, 19:08
Medlem
kasta dem i toan och spola. Det här är punkten i ditt liv där det går utför.
Jag vet hur jag låter men tro mig kära du.
Snälla kasta de och tänk inte ens tanken.

Det du kan förvänta dig är totala eufori, så bra att det inte finns en chans i helvete att du slutar där.

Veckorna efter kommer du förmodligen vara helt tom känslomässigt. Det går över.

Problemet är som sagt att du öppnar dörrar som ingen någonsin bör öppna egentligen.

Var smart för en gångs skull
Citera
2023-03-15, 19:21
Medlem
snooper123s avatar
2mg med kg är en bra nybörjardos
Citera
2023-03-15, 19:21
Medlem
RegiliusIVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amnshnock
Tjo!

Om man fått tag på 300mg blåa punishers och är en riktig nybörjare, hur bör man dosera en tablett?

Vad kan jag förvänta mig från upplevelsen?

Mvh

Är dom riktiga, så borde 1/3 räcka gott och väl. I övrigt instämmer jag med ovanstående inlägg.
Citera
2023-03-15, 19:24
Medlem
Niggwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afbre
kasta dem i toan och spola. Det här är punkten i ditt liv där det går utför.
Jag vet hur jag låter men tro mig kära du.
Snälla kasta de och tänk inte ens tanken.

Det du kan förvänta dig är totala eufori, så bra att det inte finns en chans i helvete att du slutar där.

Veckorna efter kommer du förmodligen vara helt tom känslomässigt. Det går över.

Problemet är som sagt att du öppnar dörrar som ingen någonsin bör öppna egentligen.

Var smart för en gångs skull

Lite så. Du kommer känna känslor och uppleva något som du aldrig kommer kunna återuppleva igen utan knark och din hjärna glömmer det inte.

Många klarar av det, många går vidare och blir torskar. Själv varit där så. Gör som du vill men du leker med din framtid ganska stenhårt
Citera
2023-03-15, 19:27
Medlem
Amnshnocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RegiliusIV
Är dom riktiga, så borde 1/3 räcka gott och väl. I övrigt instämmer jag med ovanstående inlägg.

Tacksam för ett svar som faktiskt besvarade min fråga.

Övriga vill jag tacka för omtanken.
Citera
2023-03-15, 19:29
Medlem
Niggwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amnshnock
Tacksam för ett svar som faktiskt besvarade min fråga.

Övriga vill jag tacka för omtanken.

Du tar hela eller minst hälften. Ska du köra så gör det rätt. Se till att ha vatten till hands. Multivitaminer under ruset skadar inte heller. Kroppen förlorar det under ruset
Citera
2023-03-15, 19:30
Medlem
mongomanishs avatar
Tråd "Pröva MDMA för första gången" sammanfogad. /Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in