Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-03-15, 23:38
Medlem
Dziobeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbel
Nej det gör det ju verkligen inte. Smakar inte så heller. Det smakar lite kemiskt, men inte så mycket som det borde.

Ja det är ju egentligen det enda sättet att veta säkert. Jag väntar på bara på försöksobjektet, hehe.

Ser ut lite som dessa men är inte helt säker.

http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=19981204000127#

Har för mig att någon järntablett har ungefär samma storlek och färg men hittar inte dom.

Men dom på fass var det närmsta jag kunde tänka mig iaf.
Citera
2009-03-16, 15:34
Medlem
Hej, jag äter 300mg lamictal om dagen + 5 mg cipralex. Ska fasa ut cipralexen nu dock.

Är det någon som har nån aning hur lamictalens effekt skulle påverka om man provade E skulle jag vara mer än tacksam för svar.
Citera
2009-05-14, 20:50
Medlem
Tänkte krossa för att sedan snorta några tabletter i helgen. Vad bör jag tänka på? Hur krossas dom lättast och hur söndersmulade ska tabletterna vara?
Citera
2009-05-14, 20:55
Medlem
muxxor918s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Tänkte krossa för att sedan snorta några tabletter i helgen. Vad bör jag tänka på? Hur krossas dom lättast och hur söndersmulade ska tabletterna vara?

Ta något stort och hårt och tryck mot tabletten, gnid sedan tills det är ett finmalt pulver. 2 5-kronor lr enkronor funkar också men lättare att det sprätter iväg små bitar.

Personligen skulle jag rekommendera att börja med en gammal hederlig dubbeldropp (no matter what strength ) och sedan börja dra näsor när det börjar dala.
Citera
2009-05-14, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muxxor918
Personligen skulle jag rekommendera att börja med en gammal hederlig dubbeldropp (no matter what strength ) och sedan börja dra näsor när det börjar dala.

Kanske dum fråga, men ska man krossa dom innan man dubbeldroppar? Man lär ju knappast ha värsta precisionsförmågan när man väl är på. Så man låter det krossade vara färdigt för snort när man dalar? Färdigplanerat innan liksom.
Citera
2009-05-14, 21:26
Medlem
Lalaquins avatar
Citat:
Kanske dum fråga, men ska man krossa dom innan man dubbeldroppar? Man lär ju knappast ha värsta precisionsförmågan när man väl är på. Så man låter det krossade vara färdigt för snort när man dalar? Färdigplanerat innan liksom.
Kan ju vara en syssla att göra medans de slår på. Alltså försök att få pulvret så fint som möjligt. Ta en spegel eller ett glas bord eller så, sedan lägger du pillrena på, krossar dom så gått de går, sedan tar du den kniv som är rak i bladet och hackar och hackar och hackar tills du inte ser några klumpar alls, utan det ska vara lika fin malet som mjöl. Då är de redo att snortas.

Du kan ju göra det innan, men akta dig för att inte ta förtidigt under ruset så du inte ODar.
Citera
2009-05-14, 22:21
Medlem
muxxor918s avatar
Citat:

Mja jag lyckades med E i blodet, dock e man rätt hetsig på att få sönder dom
Men ta en stor kloss av nått slag och tryck så flyger de iallafall inte pulver överallt. Kan dock va bra att krossa dom innan för att minska riskerna.
Citera
2009-05-15, 00:20
Medlem
wsbs avatar
Citat:

Som Lalaquin skriver så kan det lämpa sig att krossa dem medan magen kurrar...

Vad är det för knappar? Vet du att dem funkar? För isf är det ju en sensation, med tanke på hur det ser ut på sveriges ecstasymarknad i nuläget...
Citera
2009-05-15, 00:31
Medlem
muxxor918s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalaquin
Kan ju vara en syssla att göra medans de slår på. Alltså försök att få pulvret så fint som möjligt. Ta en spegel eller ett glas bord eller så, sedan lägger du pillrena på, krossar dom så gått de går, sedan tar du den kniv som är rak i bladet och hackar och hackar och hackar tills du inte ser några klumpar alls, utan det ska vara lika fin malet som mjöl. Då är de redo att snortas.

Du kan ju göra det innan, men akta dig för att inte ta förtidigt under ruset så du inte ODar
.

Precis, då kommer du ligga å tugga i väggen ett par timmar frammåt

http://www.youtube.com/watch?v=TvgczS6U7DE
Citera
2009-05-15, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Som Lalaquin skriver så kan det lämpa sig att krossa dem medan magen kurrar...

Vad är det för knappar? Vet du att dem funkar? För isf är det ju en sensation, med tanke på hur det ser ut på sveriges ecstasymarknad i nuläget...

Jag vet att dom fungerar, röda stjärnor av något slag. SKåra i mitten.
Citera
2009-05-15, 19:12
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Jag vet att dom fungerar, röda stjärnor av något slag. SKåra i mitten.

Grymt. Var i landet finns dessa? Hur många rekomenderas för en peak utan od för en kille som inte petat på ett halvår?
Citera
2009-05-15, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Grymt. Var i landet finns dessa? Hur många rekomenderas för en peak utan od för en kille som inte petat på ett halvår?

Införskaffade i sthlm förra hösten. Om du inte petat på ett halvår skulle jag nog rekommendera 2-3 kanske.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in