Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-04, 23:59
Medlem
kek123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheMonopolyOfForce
Min blåa är mer blå, jämnare liksom (fortfarande ljus) och ser lite "slätare" ut
Den rosa är ganska lik, trycket iaf, men min är mer prickig rosa/vit

Min magkänsla säger mig att det inte är farligare att blanda olika batchar än att ta dom separat eftersom det brukar redan finnas lite av varje i E. Men jag är inte helt säker och vill inte fatta beslut åt dig. Jag själv skulle trycka i mig dom och hoppas på det bästa, men det är bara min stil på knarkande, vissa är mer ansvarsfulla.
Citera
2012-05-05, 01:11
Medlem
Citat:
Min blåa är mer blå, jämnare liksom (fortfarande ljus) och ser lite "slätare" ut

Det är dom bra.

Du kan blanda om du vill, ska inte vara några problem. Förutom att du kommer bli jävligt kickad då
Citera
2012-05-05, 10:27
Medlem
Citat:
Den blåa MCD du beskriver har jag tatt, och den var ganska bra imo. Har bara tatt 2 olika iofs, men upplevde att det var ganska mkt MDMA i den Ang o blanda så ser jag inte varför det skulle vara farligare än att ta 2 av ena.. Vet du att det är E och inte någon RC drog så borde det vara helt chill. Om du inte känner kranen osv kanske det vore dumt o chansa?
Citera
2012-05-05, 22:07
Medlem
Tack för svaren!

Jag kommer testa att blanda dem, det logiska är ju att det ska vara helt okej, precis som ni säger.
Har pålitliga kontakter så det känns lugnt!

Återkommer med info om hur det gick när det väl blivit av..

Peace!
Citera
2012-05-06, 00:53
Medlem
Swecans avatar
Någon som kan beskriva känslan av E har aldrig testat men har en kran nu som jag hittat så vill verkligen veta känslan altså effekten
Citera
2012-05-06, 10:22
Medlem
xstatics avatar
Varje gång jag tagit MDMA har jag aldrig varit pigg. Jag tycker helt klart att det är roligast och gå ut på krogen och dansa, men jag känner mig ganska seg. Inte så att jag orkar stå och hoppa som alla andra fyllon gör, utan jag står mest still och tycker det är skönt den lilla stunden jag orkar för att sedan gå och runt och prata med folk istället. Vad är det för fel? En av mina bästa polare som alltid hänger med ut på krogen och käkar orkar stå non-stop och dansa och ösa utan att man ens märker på honom att han är ead. Inte för att man märker på mig heller men jag orkar inte samma takt som han, vilket brukar vara helt tvärtom när vi dricker. Att ta tjack samtidigt gör mig ännu lugnare, bara att jag sitter och darrar med benen istället.

Har hört av en erfaren polare (gällande kombos) att kola ska fungera bra att blanda med. Rätt?
Citera
2012-05-06, 10:36
Medlem
THE-OJAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xstatic
Har hört av en erfaren polare (gällande kombos) att kola ska fungera bra att blanda med. Rätt?
Har inte testat kola och MDMA själv men det får både ris och ros på forumet.

Ett aktuellt inlägg om ämnet: https://www.flashback.org/sp30228357
Står även en del matnyttigt i den tråd som inlägget postats i.
Citera
2012-05-06, 21:23
Medlem
Tips på hur man ska åter-dosera rent mdma?

Hade tänkt åter-dosera en gång under kvällen.

Hade tänkt mig: 180-200 bomb direkt, sen när det dalar en 80 mg bomb och lite i näsan.

Hur kommer åter-doseringen slå?

Och när är bäst att ta 80 bomben, i dalen eller innan?

Och är 80 en bra mängd att åter dosera?

Tacksam för svar!
Citera
2012-05-07, 08:55
Medlem
lehlehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cOMANDER4
Tips på hur man ska åter-dosera rent mdma?

Hade tänkt åter-dosera en gång under kvällen.

Hade tänkt mig: 180-200 bomb direkt, sen när det dalar en 80 mg bomb och lite i näsan.

Hur kommer åter-doseringen slå?

Och när är bäst att ta 80 bomben, i dalen eller innan?

Och är 80 en bra mängd att åter dosera?

Tacksam för svar!

En stund in på peaken så kör du 50 bomb o 50 näsa.
Citera
2012-05-07, 22:00
Medlem
Tja.

Undrar en grej, varför blir man inte mer uppåt när man fyller på med mer MDMA?(bombning snackar jag om nu, ej snortat) Är det för att allt seratonin är förbrukt redan, eller varför?

Samt, en annan sak: Om det nu är ens seratonin/dopamin som är ens begränsning till hur lycklig man kan vara, då måste det ju finnas en maxgräns för hur "hög" man kan bli? (samt den borde vara väldigt individuell?)

2mg/kg brukar man ju säga, sen omvandlar kroppen MDMA:t till MDAI, eller hur är det?

MVH
Citera
2012-05-08, 00:36
Medlem
Tjenare tjenare gott folk, käkade Rosa lacoste DUBBEL, fantastiskt, sedan gröna äpplen, inte lika fantastiskt, någon som kan rekommendera nått eller? Tack på förhand. Hej!
Citera
2012-05-09, 15:07
Medlem
ADEBiSi1s avatar
Farligt med ett hårdare träningspass under sitt ecstasyrus?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in