Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-10-10, 22:29
Medlem
Tjenare. Jag undrar vad som hander med E ifall dom varit fuktiga en gang? kopte nogra grona E och dom ser otroligt slitna ut eller eventuellt att dom blivit blota. Funkar dom fortfarande?
Citera
2008-10-10, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaedecke
Tjenare. Jag undrar vad som hander med E ifall dom varit fuktiga en gang? kopte nogra grona E och dom ser otroligt slitna ut eller eventuellt att dom blivit blota. Funkar dom fortfarande?

Jag brot sonder en och sog att den var vit inoti. Vet att dom vita ar bra. Vad har hant med pillret? varfor har den blivit gron? vatten?
Citera
2008-10-11, 12:54
Medlem
Lethals avatar
Det här kanske har skrivits förut men vill bara kolla om jag har rätt. För att Pre-loada MDMA med 5-HTP så ska man ta hela veckan innan man börjar kör? Och om man tar cirka 2 timmar så kommer 5-htp förvandlas till serotonin någon gång då ruset har lagt sig?
Citera
2008-10-11, 16:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lethal
Det här kanske har skrivits förut men vill bara kolla om jag har rätt. För att Pre-loada MDMA med 5-HTP så ska man ta hela veckan innan man börjar kör? Och om man tar cirka 2 timmar så kommer 5-htp förvandlas till serotonin någon gång då ruset har lagt sig?
Tycker du får bra fakta där:
https://www.flashback.org/showthread.php?t=762793
Citera
2008-10-11, 19:38
Medlem
Jag trodde E påverkade frisättningen av serotonin inte återupptaget... Hur är det egentligen, någon som kan förklara vad som händer rent kemiskt?
Citera
2008-10-11, 19:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av In_ZaNe
Jag trodde E påverkade frisättningen av serotonin inte återupptaget... Hur är det egentligen, någon som kan förklara vad som händer rent kemiskt?
Utlöser serotonin som fan. Eller vad mena du?
Citera
2008-10-11, 20:47
Medlem
Ett Hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av In_ZaNe

Det hämmar även återupptaget. Hur mycket vet jag dock inte.
Citera
2008-10-11, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Musebreak
Utlöser serotonin som fan. Eller vad mena du?

Tänkte på det som stog om SSRI, att både E o SSRI hämmar återupptaget av serotonin o därför uteblir effekten av E.
Jag trodde att E främst ökade frisättningen av serotonin, vilket inte är samma sak som att hämma återupptaget. Om det är så att E ökar frisättningen så förstår jag heller inte varför effekten av E skulle utebli om man tar SSRI.
Citera
2008-10-11, 21:25
Medlem
Ett Hunds avatar
Det står lite om MDMA och SSRI's här: http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_info9.shtml
Citera
2008-11-09, 01:48
Medlem
klimpowskijs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scantraxX
de va de sämsta jag testat , vart lite svettig sen vart de inge mer

ja sån blir jag också.. tvivlar dock på att de är mdma.. men vad är det då?
Citera
2008-11-09, 04:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Afonso
Det där är väldigt individuellt. Finns gott om människor som kan bete sig relativt normalt under intag av mdma. Självklart bör man undvika begravningar, starkt upplysta ställen med spiknyktra människor och söndagmiddagar med släkten. Men man skall inte överdriva. Det är inte LSD..
Ja om man är erfaren...
Citera
2008-11-09, 13:22
Medlem
djyooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klimpowskij
ja sån blir jag också.. tvivlar dock på att de är mdma.. men vad är det då?
Då är det nog inte ren MDMA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in